Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har inte sett någon av dom filmerna så jag vet inte Den smilien har du tatt från skräckfilmsforumet eller hur De har jag tagit därifrån, ja. Men de finns även på många andra forum. Dock måste jag säga att smilisarna här är de snyggaste som finns! Själv har jag inte sett så många filmer med Cronenberg, men folk har ju kallat han geni, så filmer som Deadringer lär vara lysande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Sådär, så har man fått tag på en Halloween 5 TIN - Limited Edition för 299kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Sådär, så har man fått tag på en Halloween 5 TIN - Limited Edition för 299kr Alltså du har redan Halloween 5 på både VHS och DVD så varför köpa den! Jag köpte Storm of the century som jag har sett en gång innan och den är skit bra Sen köpte jag också The Gatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Sådär, så har man fått tag på en Halloween 5 TIN - Limited Edition för 299kr HUR?! Edit: A-ha, Trad... Grattis, berätta sen vad du tyckte om den där bortklippta scenen som är med. Redigerad 15 juli, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Idag var jag i stan och köpte nyrelesan av Texas Chainsaw Masscare och Creepshow Antingen på lördag eller söndag får ja orginalet av TCM + en Peter Jacksson box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Alltså du har redan Halloween 5 på både VHS och DVD så varför köpa den! Jag köpte Storm of the century som jag har sett en gång innan och den är skit bra Sen köpte jag också The Gatering Ja, jag har tre Halloween 5 på VHS, samt två på DVD, det är skräpiga jäkla utgåvor som inte går att jämnföra med denna plåtlåda! Och, ja, Storm of the Century är bra! Har sett det flera gånger Flanders, får du post på helgdagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Flanders, får du post på helgdagar? DOH! Tänkte inte på det :"> KOmmer väl på måndag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag behöver hjälp! Jag ska välja mellan 3 boxar: Wes Craven Box 345:- Psycho 1-4 Collection Box (Import) 329:- Hellraiser Puzzle Box - Limited edition (4-disc) (Import) 495:- Vilken ska jag välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Null friggin vote Jag tycker skalman är läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag behöver hjälp! Jag ska välja mellan 3 boxar: Wes Craven Box 345:- Psycho 1-4 Collection Box (Import) 329:- Hellraiser Puzzle Box - Limited edition (4-disc) (Import) 495:- Vilken ska jag välja? Psycho-boxen, alternativt Hellraisern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag tycker skalman är läskig Ord! Det är något kusligt med hans jäkla skal. Hur får han plats med alla grejerna? Det är helt klart mörka krafter som har haft hand i det hela! Avrätta sköldpaddor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Psycho-boxen, alternativt Hellraisern. Det lutar åt Psycho-Boxen men fortfarande inte 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det lutar åt Psycho-Boxen men fortfarande inte 100% Psycho-boxen... Psycho-boxen. http://67.18.37.14/19/132/emo/evilgrinbajs.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Psycho-boxen... Psycho-boxen. http://67.18.37.14/19/132/emo/evilgrinbajs.gif Ok ok ok ok....jag beställer den nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Alltså du har redan Halloween 5 på både VHS och DVD så varför köpa den! Jag köpte Storm of the century som jag har sett en gång innan och den är skit bra Sen köpte jag också The Gatering Är The Gathering bra? Har inte sett den. Vet inte om jag har nämnt att jag för någon dag sen såg Scanners 2, den var bättre än jag väntat mig, men ändå inte speciellt bra. Dock rätt underhållade actionscener och bra musik. Lite slafs innehöll den också. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Är The Gathering bra? Har inte sett den. Vet inte om jag har nämnt att jag för någon dag sen såg Scanners 2, den var bättre än jag väntat mig, men ändå inte speciellt bra. Dock rätt underhållade actionscener och bra musik. Lite slafs innehöll den också. 6/10 Nej inte så värst bra. Den är mer i Thriller Genren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Smygreklam i operationssalen i Kingdom Hospital? psst, det står playstation på glasskåpet i bakgrunden Redigerad 17 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ska till Stockholm imorgon och hoppas jag kan hitta några skräckfilmer i någon affär Såg Creepshow för två dagar sedan. Halv bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Har kommit på att Halloween 5 Tin (plåtlåda) blir min 20:e Halloween-film när den kommer. Alltså det finns bara 8 filmer, men jag har 20 utgåvor sammanlagt Puzzleboxen (Hellraiser 1-3, Limited 4-disc Box Set) förväntas anlända på tisdag. Väldigt mycket och troligen bra extramaterial verkar den innehålla iaf! Sen är den ju snygg med Rapporterar när jag fått dem om vad jag tyckte! EDIT: Jag känner mig dessutom rejält elak mot Kariya för att jag inte vill sälja min Freddy's Nightmares Volume 1 på DVD till honom. Den har ju utgått hos filmbolaget... Redigerad 17 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kompensera det genom att sälja Halloween 5-tinen till mig, vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts