Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ska beställa orginalet av Texas Chainsaw Masscare och Peter Jackson boxen på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo, det håller jag med om, pärmarna är dessutom delvis gjorda i latex Aha Var finns boxen att få tag på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aha Var finns boxen att få tag på? Den finns här, inte många ställen som har kvar den. Och snart kommer ju Evil Dead 2: Book of the Dead 2. Jag har sett bild på den, inte lika snygg som ettan, men i liknande utförande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Halloween eller Hellraiser? vilken? vilken box? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Halloween eller Hellraiser? vilken? vilken box? Evil Dead: Book Of The Dead (Limited Special Edition) snackar vi om. Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Evil Dead: Book Of The Dead (Limited Special Edition) snackar vi om. Eller vad menar du? Jag menar vilken ska jag köpa!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag menar vilken ska jag köpa!? Hade nog köpt Halloween boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Hade nog köpt Halloween boxen Jag tycker den kostar lite väl mycket, men jag säger inte att den inte är värd det. Annars skulle jag rekommendera Halloween - 25th anniversary edition (2-disc) (Import) och Halloween 6 - Curse of Michael Myers (Import) som just nu är prissänkta. Själv har jag köpt dem till fullpris för längesedan. Halloween 6 kanske inte är den bästa filmen, men jag gillar den faktiskt. Även om den i stort sett omöjliga att få tag på Producer's Cut av filmen ska vara så mycket bättre. Men 25-årsjubileumsutgåvan av Halloween från 1978 med 2 discar kan jag verkligen rekommendera, speciellt nu när den är så billig! 5/5! Redigerad 14 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag tycker den kostar lite väl mycket, men jag säger inte att den inte är värd det. Annars skulle jag rekommendera Halloween - 25th anniversary edition (2-disc) (Import) och Halloween 6 - Curse of Michael Myers (Import) som just nu är prissänkta. Själv har jag köpt dem till fullpris för längesedan. Halloween 6 kanske inte är den bästa filmen, men jag gillar den faktiskt. Även om den i stort sett omöjliga att få tag på Producer's Cut av filmen ska vara så mycket bättre. Men 25-årsjubileumsutgåvan av Halloween från 1978 med 2 discar kan jag verkligen rekommendera, speciellt nu när den är så billig! 5/5! Du kan ju alltid önska dig Halloween boxen och köpa Hellrasier boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Du kan ju alltid önska dig Halloween boxen och köpa Hellrasier boxen Puzzle Boxen var lagom billig här! Men jag tycker ändå att den är värd 363kr inklusive frakt, som jag fick ge för den, så jag är glad Jag är också sugen på Halloween-boxen, men eftersom att jag har alla filmerna i massa utgåvor så känns det lite onödigt. Köper hellre Halloween 4 Tin då Redigerad 14 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Puzzle Boxen var lagom billig här! Men jag tycker ändå att den är värd 363kr inklusive frakt, som jag fick ge för den, så jag är glad Jag är också sugen på Halloween-boxen, men eftersom att jag har alla filmerna i massa utgåvor så känns det lite onödigt. Köper hellre Halloween 4 Tin då Flanders har rätt. Jag ska köpa Hellraiser boxen och sen önska mig Halloween boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote:Motorsågsmassakern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Halloween eller Hellraiser? vilken? vilken box? Halloween skulle jag valt. Men det beror väl på att det är min personliga favorit mellan dem två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Flanders har rätt. Jag ska köpa Hellraiser boxen och sen önska mig Halloween boxen Wiee Har beställt mina filme nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Wiee Har beställt mina filme nu Peter Jackson Box och TCM? Såg precis färdigt Kingdom Hospital. Jag gillar serien skarpt. 10 timmar ren underhållning, helt enkelt. Btw, gjorde även ett nytt skrivbordunderlägg nyss. Centrera bilden och välj svart som bakgrundsfärg så blir det perfekt! EDIT: Använd och kommentera det gärna Redigerad 14 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Wiee Har beställt mina filme nu Och vem tipsade dig om att du skulle beställa Peter Jackson boxen? Iallafall ska jga till stan imorgon med en kompis. Ska köpa en del skräckfilemr och sen ska jag nog beställa Hellraiser boxen. Azore: Rätt stor skillnad i priset så det får bli Hellraiser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Peter Jackson Box och TCM? Såg precis färdigt Kingdom Hospital. Jag gillar serien skarpt. 10 timmar ren underhållning, helt enkelt. Btw, gjorde även ett nytt skrivbordunderlägg nyss. Centrera bilden och välj svart som bakgrundsfärg så blir det perfekt! EDIT: Använd och kommentera det gärna Japp rätt Orginalet Kariya@ Vem tipsa dig om SOAD Jag ahde funderat innan på att köpa den, men ja du tipsa väl lite du me Redigerad 14 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Japp rätt Orginalet Kariya@ Vem tipsa dig om SOAD Jag ahde funderat innan på att köpa den, men ja du tipsa väl lite du me Utan mig hade du aldrig börjat lyssna på dem Kom ihåg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Utan mig hade du aldrig börjat lyssna på dem Kom ihåg det! Utan mig hade ni aldrig skrivit i den här tråden http://www.skrackfilm.org/forum/images/smiles/icon_twisted.gif Förresten, vad tycker ni om den kanadensiske regissören David Cronenberg? Han har bla. regisserat Scanners och Deadringers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Utan mig hade ni aldrig skrivit i den här tråden http://www.skrackfilm.org/forum/images/smiles/icon_twisted.gif Förresten, vad tycker ni om den kanadensiske regissören David Cronenberg? Han har bla. regisserat Scanners och Deadringers. Har inte sett någon av dom filmerna så jag vet inte Den smilien har du tatt från skräckfilmsforumet eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts