pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Tycker nästan orginalet är bättre... Iallfall i början , när dom tar upp liftaren. helt olika i orginalet och den nya. edit: ny sida, jag snackar om Texas Chainsaw massacre, orginalet och remaken. Redigerad 7 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Remaken på Texas chainsaw massacre är faktiskt bra! Fast jag har ju iofs inte sett Texas chainsaw massacre orginalet Orginalet är snäppet tkr ja Lite mer läskigare också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Orginalet äger remaken på alla punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Orginalet äger remaken på alla punkter. Utom specialeffekter Iförsig så har dom nog inte så mkt SE i varken orginalet eller remaken?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har glömt att säga att jag häromdagen då jag besökte Malmö och Köpenhamn (Ströget) inhandlade lite filmer och prylar. Det blev: Scanners Scanners 2 Eldmärkt (från regissören till Motorsågsmassakern, Tobe Hooper) New York Ripper (Lucio Fulci) Samt några andra filmer som inte är skräckfilmer. Jag har än så länge bara sett New York Ripper av de ovanstående. Den var ganska bra. Roligt att mördaren låter precis som Kalle Anka när denne har ihjäl sina offer Jag köpte även en actionfigur med Leatherface som poserar i en dörröppning med motorsågen, skitsnygg! Samt en poster med Halloween som jag snart ska glasa in och hänga upp på väggen. Bilder på mina filmer/boxar/filmprylar kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har glömt att säga att jag häromdagen då jag besökte Malmö och Köpenhamn (Ströget) inhandlade lite filmer och prylar. Det blev: Scanners Scanners 2 Eldmärkt (från regissören till Motorsågsmassakern, Tobe Hooper) New York Ripper (Lucio Fulci) Samt några andra filmer som inte är skräckfilmer. Jag har än så länge bara sett New York Ripper av de ovanstående. Den var ganska bra. Roligt att mördaren låter precis som Kalle Anka när denne har ihjäl sina offer Jag köpte även en actionfigur med Leatherface som poserar i en dörröppning med motorsågen, skitsnygg! Samt en poster med Halloween som jag snart ska glasa in och hänga upp på väggen. Bilder på mina filmer/boxar/filmprylar kommer snart! Och du var i Åhus med Men när ska du ta kort på alla filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och du var i Åhus med Men när ska du ta kort på alla filmerna? Tar kort på filmerna när jag fixat mitt rum lite. När jag hade glasat in Halloween-postern kom min farsa och spräckte glaset, så jag får ta och köpa nytt glas till den, så jag får upp den på väggen nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tar kort på filmerna när jag fixat mitt rum lite. När jag hade glasat in Halloween-postern kom min farsa och spräckte glaset, så jag får ta och köpa nytt glas till den, så jag får upp den på väggen nån gång Shit Är de du eller han som får betala? Ska nog beställa någon skräckfilmsbox när jag har pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Shit Är de du eller han som får betala? Ska nog beställa någon skräckfilmsbox när jag har pengar Det får min farsa göra, det har han sagt själv Jag ska också köpa skräckboxar snart, här är mina must-haves: Puzzlebox - Hellraiser 1-3 (4-disc) http://www.peogames.se/tra/dvd/hellraiserbox/boxtxt.jpg Book of the Dead - Evil Dead (Limited Edition) Halloween 4: Limited Edition Tin - Halloween 4 (plåtlåda) http://www.laserline.uk.net/largeimages/halloween4tin.jpg Halloween 5: Limited Edition Tin - Halloween 5 (plåtlåda) http://www.discshop.se/LIVE/shop/img/omslag/front_large/27330.jpg Detta är alltså boxar jag inte har, men ska köpa inom en snar framtid, förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Halloween 4: Limited Edition Tin - Halloween 4 (plåtlåda) http://www.laserline.uk.net/largeimages/halloween4tin.jpg Halloween 5: Limited Edition Tin - Halloween 5 (plåtlåda) http://www.discshop.se/LIVE/shop/img/omslag/front_large/27330.jpg Detta är alltså boxar jag inte har, men ska köpa inom en snar framtid, förhoppningsvis. Damn, är också sugen på de där två. Vet du någon websida/affär/person som säljer dem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Damn, är också sugen på de där två. Vet du någon websida/affär/person som säljer dem eller? Me 2 Fan har ingen box Måste köpa nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Utom specialeffekter Iförsig så har dom nog inte så mkt SE i varken orginalet eller remaken?! Haha det är sant, i gamla filmen så går leatherface lungt och dom andra springer allt dom orkar men han verkar ändå komma ikapp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Haha det är sant, i gamla filmen så går leatherface lungt och dom andra springer allt dom orkar men han verkar ändå komma ikapp.... Mmm det är konsigt Men i remaken springer han oftast iaf BTW: Han springer lite i orginalet också Redigerad 13 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Damn, är också sugen på de där två. Vet du någon websida/affär/person som säljer dem eller? Här är en kille som säljer Halloween 4 Tin för 400kr, ny och inplastad, fast han kanske har ångrat sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Puzzlebox - Hellraiser 1-3 (4-disc), dog soldiers och van the man ska jag köpa på discshop tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Här är en kille som säljer Halloween 4 Tin för 400kr, ny och inplastad, fast han kanske har ångrat sig nu. Jo, märkte nu att han tydligen har slängt upp den på Tradera. 499 pix... liiite för mycket enligt mig, trots att den är i nyskick och inplastad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo, märkte nu att han tydligen har slängt upp den på Tradera. 499 pix... liiite för mycket enligt mig, trots att den är i nyskick och inplastad. Jo, det kan jag hålla med dig om. Förövrigt så köpte jag nyss Puzzle Box (fabriksny och inplastad) för 319kr på Tradera. Här är en annan box jag mer än gärna skulle vilja ha. Trilogy of the Dead - Night-, Dawn- och Day of the Living Dead (4-disc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Den skulle jag vilja ha, boxen såg även väldigt frän ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo, det kan jag hålla med dig om. Förövrigt så köpte jag nyss Puzzle Box (fabriksny och inplastad) för 319kr på Tradera. Här är en annan box jag mer än gärna skulle vilja ha. Trilogy of the Dead - Night-, Dawn- och Day of the Living Dead (4-disc) Nämen, kolla vad man grävde upp när man luskade lite på skrackfilm.org-forumet! http://swedisc.com/film/moreinfo.php?ID=DD...&co=Title&nr=10 Ska införskaffas snarast! Tyvärr hade de inte femman på limited tin edition, till synes var den slutsåld. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nämen, kolla vad man grävde upp när man luskade lite på skrackfilm.org-forumet! http://swedisc.com/film/moreinfo.php?ID=DD...&co=Title&nr=10 Ska införskaffas snarast! Tyvärr hade de inte femman på limited tin edition, till synes var den slutsåld. =/ Tja, hade jag inte köpt puzzelboxen nyss hade jag köpt denna, men jag får väll vänta lite med det då Den skulle jag vilja ha, boxen såg även väldigt frän ut. Jo, det håller jag med om, pärmarna är dessutom delvis gjorda i latex Idag så jag för första gången Child's Play. Den tyckte jag var rätt bra. Glad överatt jag fick tag på den inplastad för 89kr, då den har kostat 269kr på discshop tidigare, men nu mera är utgången. Förresten, Patrik, hur går det med Friday the 13th boxen? Vill gärna se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts