_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 De Palma gjorde väl Scarface? Ja det gjorde han. Var det inte stone som tackade nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kan inte välja... inte vet ja.. myers får de bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ja det gjorde han. Var det inte stone som tackade nej? De Palma var regissör och Stone skrev manuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Klockan 02:00 på Tv1000 går Diary of Ellen Rimbauer! ska kolla, tänkte bara tipsa er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Michael Myers!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Varför har ingen röstat på stackars Wishmaster? Han är ju fräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Uppföljarna till The Texas Chainsaw Massacre, är de bra? Och sen undrar jag om Toolbox Murders är bra? Både originalet och remaken från 2003. Redigerad 3 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Uppföljarna till The Texas Chainsaw Massacre, är de bra? Och sen undrar jag om Toolbox Murders är bra? Både originalet och remaken från 2003. Remaken på The texas chainsaw massacre är riktigt bra! väldigt basty men as go edit: vet inte precis om jag svarade på din fråga men säg till i så fall Redigerad 3 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Remaken på The texas chainsaw massacre är riktigt bra! väldigt basty men as go edit: vet inte precis om jag svarade på din fråga men säg till i så fall Jag tror inte du svarade på hans fråga Jag såg Diary of Ellen Rimbauer i natt, kan inte säga att den är skit kass. Den höll kanske itne till genren skräck eller rysare precis men thriller passar bra in på denna film Obserevra att Rose Red var bättre @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Remaken på The texas chainsaw massacre är riktigt bra! väldigt basty men as go Tror nog att han menade The texas chainsaw massacre 2 och The texas chainsaw massacre 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tror nog att han menade The texas chainsaw massacre 2 och The texas chainsaw massacre 3 Japp, både tvåan, trean och fyran (The Next Generation). Förövrigt köpte jag Child's Play (Den Onda Leken) för 89 kr igår! En skam att jag inte tidigare sett denna antagligen mycket braiga film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Idag såg jag både Evil Dead 2: Dead By Dawn och Evil Dead 3: The Army of Darkness. Mycket bra filmer som jag sett flera gånger tidigare. Gjorde ett wallpaper som jag laddade upp i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Idag såg jag både Evil Dead 2: Dead By Dawn och Evil Dead 3: The Army of Darkness. Mycket bra filmer som jag sett flera gånger tidigare. Gjorde ett wallpaper som jag laddade upp i denna topic. Åhh vad trevligt! Får man lov att använda? Själv har jag sett 1:an och 3:an. Ettan har ju inte dirket så mycket komedi som i 3:an Båda ganska bra filmer, iaf 3:an är rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Idag såg jag både Evil Dead 2: Dead By Dawn och Evil Dead 3: The Army of Darkness. Mycket bra filmer som jag sett flera gånger tidigare. Gjorde ett wallpaper som jag laddade upp i denna topic. SNYGGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jaa, alla får använda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jaa, alla får använda! Åhh vad snäll du är Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kalan@ Texas chainsaw massacre 2 är väldigt bra...Bill Moseley är jäkligt bra i den. Trean är hyfsad....Den nya versionen av Tcm är ju vidrigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kalan@ Texas chainsaw massacre 2 är väldigt bra...Bill Moseley är jäkligt bra i den. Trean är hyfsad....Den nya versionen av Tcm är ju vidrigt dålig. Den nya verisionen är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Den nya verisionen är ju bra Ja, inte ett mästerverk direkt men den fungerar att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Remaken på Texas chainsaw massacre är faktiskt bra! Fast jag har ju iofs inte sett Texas chainsaw massacre orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts