Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Uppföljarna till The Texas Chainsaw Massacre, är de bra? Och sen undrar jag om Toolbox Murders är bra? Både originalet och remaken från 2003.

Remaken på The texas chainsaw massacre är riktigt bra! väldigt basty men as go ;)

edit: vet inte precis om jag svarade på din fråga men säg till i så fall :wub:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Remaken på The texas chainsaw massacre är riktigt bra! väldigt basty men as go :)

edit: vet inte precis om jag svarade på din fråga men säg till i så fall :P

Jag tror inte du svarade på hans fråga :P

Jag såg Diary of Ellen Rimbauer i natt, kan inte säga att den är skit kass. Den höll kanske itne till genren skräck eller rysare precis men thriller passar bra in på denna film ;)

Obserevra att Rose Red var bättre :D

@@@@@

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog att han menade The texas chainsaw massacre 2 och The texas chainsaw massacre 3

Japp, både tvåan, trean och fyran (The Next Generation).

Förövrigt köpte jag Child's Play (Den Onda Leken) för 89 kr igår! En skam att jag inte tidigare sett denna antagligen mycket braiga film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag såg jag både Evil Dead 2: Dead By Dawn och Evil Dead 3: The Army of Darkness. Mycket bra filmer som jag sett flera gånger tidigare. Gjorde ett wallpaper som jag laddade upp i denna topic.

Åhh vad trevligt!

Får man lov att använda?

Själv har jag sett 1:an och 3:an. Ettan har ju inte dirket så mycket komedi som i 3:an :wacko:

Båda ganska bra filmer, iaf 3:an är rolig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor