Kalan Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 eeehmm..e de Jason?...nä de e ju Hannibal!! kanske Mikey?? hmmm... tror du verkligen det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 har redan sett den en massa gånger... den är bra, men har dock blivit lite för överskattad Satt i Photoshop å lekte lite gissa vem det är? det där kan man göra ett skin till gta med..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag såg jeepers creepers 2 igår ganska bra film. Jämfört med ettan är det en väldigt bra film... JC1 - Suger JC2 - Klart sevärd Kalan - Snygg Mikey!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 haha, jag är snabbast näe, men vem röstade du på, Pico? Mikey såklart. Men Chucky kommer tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) det där kan man göra ett skin till gta med..! jaa har funderat på att göra det... Mikey såklart. Men Chucky kommer tvåa. okej... röstade också på Myers (vilket är självklart ) Freddy kommer tvåaa enligt mig Hur kan Leatherface ha mer röster än Michael? och hur kan Freddy ha så lite röster? Redigerad 25 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Ghostface måste la komma två för min del! Kan ju vara för att jag älskar skräckparoditrilogin(Coolt ord)Scream! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vote: Freddy Krueger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 varför är det ingen som har röstat på Wishmaster? han är ju lite cool iaf hade tänkt beställa hem en massa skräckfilmer idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 varför är det ingen som har röstat på Wishmaster? han är ju lite cool iaf hade tänkt beställa hem en massa skräckfilmer idag vilken film är han med i då? Vilka filmer ska du beställa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Såg Halloween: Rescuation (stavning åt helvete fel, men) den var bättre än väntat. Synd bara att den där jävla Busta Rhymes ska gapa sönder filmen. Såg även Friday the 13th, det var dåligt när Jason inte hade hockeymask, och att det var morsan som var mördare (på slutet iaf.) Jason X känns bara som en lågbudgetsimitation på Alien-filmerna. förresten, om Jason bara är en hockeymålvakt (som nån skrev) då är väl Mickey Myers bara fantomen på operan?! Ser så ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 vilken film är han med i då? Vilka filmer ska du beställa då? Wishmaster är en "snubbe" som är med ifilmen med samma namn... han typ upfyller allas önskningar.... fast han är ond... typ nårra Halloween (bla. 6:an, som jag inte har) och kanske 25-årsjubileumsutgåvan av Halloween... sen kanske nån Fredag den 13:e som jag inte har (har de flesta, men inte alla)... kanske nån skön zombie-rulle eller splatter... får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) *aah* såg Freddy vs Jaon idag, fyfan va skön film! jäkla cool! Första filmen jag sett med Freddy Krueger, och han var jävligt grym måste jag säjja. Fast jag gillar Jason mer Så nu är mina favvon: Jason Voorhees, Freddy Krueger, Dr. Hannibal Lecter! Jag har aldrig sett nån film med Mike Myers, så det måste jag se. Han kanske kommer med i min favvolista, beror på om han är nå cool! Redigerad 27 juni, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Tack så hemskt mycket.. tänkte se freddy vs jason men nu vet jag ju vem som vinner, du kan ju skriva **SPOILER** innan du skriver slutet tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Men eftersom Jason vann och tilloch med inte dog så gillar jag han mer Ingen vann, ingen dog, du ser väl att Freddy blinkar precis innan eftertexterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 *aah* såg Freddy vs Jaon idag, fyfan va skön film! jäkla cool! Första filmen jag sett med Freddy Krueger, och han var jävligt grym måste jag säjja. Men eftersom Jason vann och tilloch med inte dog så gillar jag han mer Synd att du inte såg hela filmen, ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Synd att du inte såg hela filmen, ganska bra. Såg hela -MadeMaN-: Förlåt :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Såg hela Kan du inte gjort eftersom du inte såg slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Kan du inte gjort eftersom du inte såg slutet. Såg för fan tills slutet, såg ju när slut musiken och texten kom! Hur kan du va så säker på att jag inte har sett? Äru nån spågumma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Såg för fan tills slutet, såg ju när slut musiken och texten kom! Hur kan du va så säker på att jag inte har sett? Äru nån spågumma? Eftersom du inte visste hur den sluta fattar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Jo nog vet jag hur den slutar alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts