Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Kingdom Hospital (4-disc Box) (Import) - 445:-

Riket (2-disc) (Import Sv.Text) - 149:-

Riket 2 (2-disc) (Import Sv.Text) - 149:-

Frakt: 0:-

Att betala: 743:-

Kommer på posten imorrn! :mellow:Riket är underbart! Kingdom Hospital som är Stephen King's remake ska inte heller vara dålig. Både Riket, Riket 2 och Kingdom Hospital har fått toppbetyg på discshop, så jag lär inte bli besviken...

Förresten, har någon av er sett Seed of Chucky? Uppföljaren till Bride of Chucky

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga hur man blir guldkund? :mellow:

När du har handlat för 3.000 kr under den senaste 6-månadersperioden och betalt dina fakturor i tid blir du medlem i Discshops Guldklubb. Observera att endast kunder i Sverige kan bli silver- och guldkunder. Medlemmar i Discshops Guldklubb är en grupp av våra allra bästa och mest filmintresserade kunder. Uppgraderingen till medlem i Guldklubben sker med automatik. Om du är medlem i Guldklubben framgår på sidan "Mitt konto" och du får också en ny länk i menyn som heter "Din Guldsida".
Länk till kommentar
Dela på andra sidor