Kalan Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Cabin Fever är rätt så bra Hummler: 4 timmar Är den dålig eller bra? Jösses 4 timmar Men många har sagt att det ska vara en av Stephen Kings bästa så Rose Red var väll en miniserie egentligen va? Därför som den är ca. 4 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Rose Red var väll en miniserie egentligen va? Därför som den är ca. 4 timmar? Nej, men den har tre Episoder Såg första idag, visst det tar lång tid innan de kommer till huset men den tiden är verkligen underhållande Ska se Episod 2 och 3 imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jason Voorhees is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej, men den har tre Episoder Vadå nej? Rose Red är visst en miniserie. btw, den ska väl ha 4 delar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vadå nej? Rose Red är visst en miniserie. btw, den ska väl ha 4 delar? Nej Okej, jag chansade! Men, den har bara tre Episoder funny lilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men, den har bara tre Episoder funny lilla Also Known As: Stephen King's Rose Red (USA) (complete title) MPAA: Rated PG-13 for terror/violence and some sexual references. Runtime: 240 min (4 parts) Egen uppdelning på 3x80? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Egen uppdelning på 3x80? Jaja men på min är det tre D'OH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag såg Cabin Fever i morse. Den var bra. En helt okej film helt enkelt. Klart sevärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag såg Cabin Fever i morse. Den var bra. En helt okej film helt enkelt. Klart sevärd! Ja den är bra Och jag har sett klart Rose Red, den var fantastik!!! Härlig film som skrämmer en lite då och då. En del tycker att det är seg början men det är den värd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Såg Evil Dead 2 igår kväll Den var lite små rolig vissa stunder, men jag hade inga större förväntnigar på den och den var som ja trodde ok. Har dock hört att trean ska vara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Kingdom Hospital (4-disc Box) (Import) - 445:- Riket (2-disc) (Import Sv.Text) - 149:- Riket 2 (2-disc) (Import Sv.Text) - 149:- Frakt: 0:- Att betala: 743:- Kommer på posten imorrn! Riket är underbart! Kingdom Hospital som är Stephen King's remake ska inte heller vara dålig. Både Riket, Riket 2 och Kingdom Hospital har fått toppbetyg på discshop, så jag lär inte bli besviken... Förresten, har någon av er sett Seed of Chucky? Uppföljaren till Bride of Chucky Redigerad 28 juni, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Immorn får man förhoppningsvis Saw dubbeldiscen 149:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Immorn får man förhoppningsvis Saw dubbeldiscen 149:- Varifrån har du beställt? Den kostar 179:- på discshop. Enkeldiscen 159:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varifrån har du beställt? Den kostar 179:- på discshop. Enkeldiscen 159:- Discshop (Guldkund) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Discshop (Guldkund) Får jag fråga hur man blir guldkund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Får jag fråga hur man blir guldkund? När du har handlat för 3.000 kr under den senaste 6-månadersperioden och betalt dina fakturor i tid blir du medlem i Discshops Guldklubb. Observera att endast kunder i Sverige kan bli silver- och guldkunder. Medlemmar i Discshops Guldklubb är en grupp av våra allra bästa och mest filmintresserade kunder. Uppgraderingen till medlem i Guldklubben sker med automatik. Om du är medlem i Guldklubben framgår på sidan "Mitt konto" och du får också en ny länk i menyn som heter "Din Guldsida". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Såg nyss Creep från 2004. Riktigt bra och väldigt spännande skräck. Det var små äckliga miljöer lite små psykande. Tyvärr hade den inte det där lilla extra som Saw hade och får @@@@ av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad jag tycker är läskigt är små 5 åriga asiatiska småtjejer som skirker. läskigt. som den där reklamen för 3. fy fan. men men.. asiatiska filmer är läskiga. Någon som sett "one missed Call" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad jag tycker är läskigt är små 5 åriga asiatiska småtjejer som skirker. läskigt. som den där reklamen för 3. fy fan. men men.. asiatiska filmer är läskiga. Någon som sett "one missed Call" ? Tycker inte asiatiska filmer är speciellt läskiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad jag tycker är läskigt är små 5 åriga asiatiska småtjejer som skirker. läskigt. som den där reklamen för 3. fy fan. men men.. asiatiska filmer är läskiga. Någon som sett "one missed Call" ? Jag titta igenom den lite, men tyckte inte den värkade så speciellt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts