Kalan Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 HAHA Jaså du beställer sånt Nej skojja bara men nu ska ja väl lägga mig i soffan och titta på någon Halloween film eller nåt Jag känade visserligen på att få de filmerna jag fick, eftersom de är 200kr dyrare än de jag beställde, men det är självklart att jag ska skicka tillbaks dem och få de som jag beställde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Fick hem filmerna i förrgår, såg klart alla igår, fyfan va goa dem e Ska bara beställa Jason X så har ja alla filmer där Jason och Freddy är med i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Såg House of Wax i natt. Ganska dålig enligt min mening. Att Paris Hilton var med i den gjorde den bara än sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag såg Evil Dead 2 igår. Den var bättre än väntat. Fruktansvärt rolig och cool som stryk! http://www.phantasmagoria.nl/assets/images/EvilDead2_4.jpg Who's laughing now!? WHO'S LAUGHING NOW!!?? Nu hade jag tänkt se Evil Dead 3: Army of Darkness, dessvärre så verkar den riktigt dålig, men jag har hört att den ska vara mycket bättre än de två första filmerna. Så jag hoppas att jag blir positivt överraskad! Redigerad 18 juni, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Såg House of Wax i natt. Ganska dålig enligt min mening. Att Paris Hilton var med i den gjorde den bara än sämre. Eh? gjordes inte House of Wax på typ 70-80-talet av den där sjuke italienske regissören? Dario Argento tror jag att han heter. då var väl knappt Paris Hilton född EDIT: jag felkopplade. den jag tänkte på hette the Wax Mask Redigerad 18 juni, 2005 av Crouching.tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Eh? gjordes inte House of Wax på typ 70-80-talet av den där sjuke italienske regissören? Dario Argento tror jag att han heter. då var väl knappt Paris Hilton född EDIT: jag felkopplade. den jag tänkte på hette the Wax Mask Det stämmer dock att det är en nyinspelning (av en nyinspelning ). Filmen från 50-talet med Vincent Price var ju redan det en nyinspelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Dessa filmer måste jag inhandla: Braindead Halloween 1 Halloween 2 Halloween 6 Night of the living dead Dawn of the dead toolbox murders (originalet) The dead next door Signs Scream the collection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stryk Halloween 6, den är asdålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vote: Dr. Hannibal Lecter (När Lammen Tystnar-trilogin) Han är kungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Såg Saw igår kväll dör andra gången och tycker faktist inte det ska komma en tvåa. Etan är grymt bra och om denna blir en besvikelse känns det som dom har förstört ettan med. Men vem vet 2 kanske även den blir ett mästervärk!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har hört att jason kanske ska möta mike myers . typ mike vs. jason eller nåt, men mike är ju svindryg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har hört att jason kanske ska möta mike myers . typ mike vs. jason eller nåt, men mike är ju svindryg Friday... ägs av New Line och Halloween ägs av Miramax/Dimension (Tror jag iaf, dom har rättigheterna till som senaste filmerna). Så därför tror jag inte att det blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag såg Evil Dead 2 igår. Den var bättre än väntat. Fruktansvärt rolig och cool som stryk! http://www.phantasmagoria.nl/assets/images/EvilDead2_4.jpg Nu hade jag tänkt se Evil Dead 3: Army of Darkness, dessvärre så verkar den riktigt dålig, men jag har hört att den ska vara mycket bättre än de två första filmerna. Så jag hoppas att jag blir positivt överraskad! HELL YEAH! Den är ju så jävla rövgrym! Förövrigt finns trean på öb för tjugo spänn, så jag misstänker att den är skitkass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Såg Evil Dead 1 igår kväll, den var väl sådär.. Inte så läskig , lite små komisk men helt okej att titta på Betyg:@@@ av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Någon som har sett Rose Red? Enligt kommentarorna på Discshop är den en av Stephen Kings bästa Den är snart min iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Någon som har sett Rose Red? Enligt kommentarorna på Discshop är den en av Stephen Kings bästa Den är snart min iallafall Gillar man filmadaptioner av King's böcker, så... Tycker själv att dom flesta är långtråkiga, så även den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gillar man filmadaptioner av King's böcker, så... Tycker själv att dom flesta är långtråkiga, så även den här. Har bara set två innan, DET och The Shining. Och självklart var båda de två bra, fast The Shining var aningen bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Häromdan såg jag Evil Dead 3: Army of Darkness. Den första halvan av filmen är mycket underhållande, men det spårar ur lite vid scenen i kvarnen. Den sista halvan hade nästan passat bättre som tecknad barnfilm. Betyg 3/5, menom man har sett de andra Evil Dead-filmerna och gillade dem så är denna klart sevärd. Idag inhandlade jag bla. Cabin Fever som jag ännu inte sett. Har hört att den ska vara bra, så jag återkommer med en kort recension så snart jag sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Någon som har sett Rose Red? Enligt kommentarorna på Discshop är den en av Stephen Kings bästa Den är snart min iallafall Jag har sett den, tycker inte att den är så jätte bra, och den är 4 timmar lång eller vad den va så att.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Häromdan såg jag Evil Dead 3: Army of Darkness. Den första halvan av filmen är mycket underhållande, men det spårar ur lite vid scenen i kvarnen. Den sista halvan hade nästan passat bättre som tecknad barnfilm. Betyg 3/5, menom man har sett de andra Evil Dead-filmerna och gillade dem så är denna klart sevärd. Idag inhandlade jag bla. Cabin Fever som jag ännu inte sett. Har hört att den ska vara bra, så jag återkommer med en kort recension så snart jag sett den... Cabin Fever är rätt så bra Hummler: 4 timmar Är den dålig eller bra? Jösses 4 timmar Men många har sagt att det ska vara en av Stephen Kings bästa så Redigerad 24 juni, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts