Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

HAHA :P Jaså du beställer sånt -_-

Nej skojja bara men nu ska ja väl lägga mig i soffan och titta på någon Halloween film eller nåt ;)

Jag känade visserligen på att få de filmerna jag fick, eftersom de är 200kr dyrare än de jag beställde, men det är självklart att jag ska skicka tillbaks dem och få de som jag beställde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Jag såg Evil Dead 2 igår. Den var bättre än väntat. Fruktansvärt rolig och cool som stryk!

Who's laughing now!? WHO'S LAUGHING NOW!!??

Nu hade jag tänkt se Evil Dead 3: Army of Darkness, dessvärre så verkar den riktigt dålig, men jag har hört att den ska vara mycket bättre än de två första filmerna. Så jag hoppas att jag blir positivt överraskad!

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg House of Wax i natt. Ganska dålig enligt min mening. Att Paris Hilton var med i den gjorde den bara än sämre. B)

Eh? gjordes inte House of Wax på typ 70-80-talet av den där sjuke italienske regissören? Dario Argento tror jag att han heter. då var väl knappt Paris Hilton född ;P

EDIT: jag felkopplade. den jag tänkte på hette the Wax Mask :o

Redigerad av Crouching.tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh? gjordes inte House of Wax på typ 70-80-talet av den där sjuke italienske regissören? Dario Argento tror jag att han heter. då var väl knappt Paris Hilton född :rolleyes:

EDIT: jag felkopplade. den jag tänkte på hette the Wax Mask :lol:

Det stämmer dock att det är en nyinspelning (av en nyinspelning :ermm: ). Filmen från 50-talet med Vincent Price var ju redan det en nyinspelning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg Evil Dead 2 igår. Den var bättre än väntat. Fruktansvärt rolig och cool som stryk!

Nu hade jag tänkt se Evil Dead 3: Army of Darkness, dessvärre så verkar den riktigt dålig, men jag har hört att den ska vara mycket bättre än de två första filmerna. Så jag hoppas att jag blir positivt överraskad!

HELL YEAH! Den är ju så jävla rövgrym!

Förövrigt finns trean på öb för tjugo spänn, så jag misstänker att den är skitkass!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häromdan såg jag Evil Dead 3: Army of Darkness. Den första halvan av filmen är mycket underhållande, men det spårar ur lite vid scenen i kvarnen. Den sista halvan hade nästan passat bättre som tecknad barnfilm. Betyg 3/5, menom man har sett de andra Evil Dead-filmerna och gillade dem så är denna klart sevärd.

Idag inhandlade jag bla. Cabin Fever som jag ännu inte sett. Har hört att den ska vara bra, så jag återkommer med en kort recension så snart jag sett den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häromdan såg jag Evil Dead 3: Army of Darkness. Den första halvan av filmen är mycket underhållande, men det spårar ur lite vid scenen i kvarnen. Den sista halvan hade nästan passat bättre som tecknad barnfilm. Betyg 3/5, menom man har sett de andra Evil Dead-filmerna och gillade dem så är denna klart sevärd.

Idag inhandlade jag bla. Cabin Fever som jag ännu inte sett. Har hört att den ska vara bra, så jag återkommer med en kort recension så snart jag sett den...

Cabin Fever är rätt så bra :D

Hummler: 4 timmar (w00t) Är den dålig eller bra?

Jösses 4 timmar (w00t) Men många har sagt att det ska vara en av Stephen Kings bästa så (w00t)

Redigerad av Flanders
Länk till kommentar
Dela på andra sidor