_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Slash @@@@@ Skulle kollat på House of Wax ikväll, får bli någon annan dag. Min kompis sviker som vanligt Då är han ingen kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Då är han ingen kompis Fan va lågt Han fick jue se den hos mig BTW: Jävligt bra film Redigerad 6 juni, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote : hannibal Han är så lugn och så smart, men ändå läskig .. helt klart min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Här är en liten uppdatering av mina skräckfilmer (föregående bild synes på sidan 63 i denna topic). Men detta är definitivt inte alla skräckfilmer jag har, utan bara de filmer jag har med Michael Myers, Jason Voorhees, Freddy Krueger och Pinhead. Det blev lite trångt på bordet, så man kanske inte ser alla filmerna så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jävligt nice Calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jävligt nice Calle Tack Konny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hmm. orka VHS gillar inte sådana filmer. dock var det en förkävla ball samling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hmm. orka VHS gillar inte sådana filmer. dock var det en förkävla ball samling Jo, jag vet, VHS är jobbigt. Jag köper aldrig filmer på VHS, förutom några Halloween-filmer nu sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nice samling, kan du itne ta kort på alla dina skräckisar någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Här är en liten uppdatering av mina skräckfilmer (föregående bild synes på sidan 63 i denna topic). Men detta är definitivt inte alla skräckfilmer jag har, utan bara de filmer jag har med Michael Myers, Jason Voorhees, Freddy Krueger och Pinhead. Det blev lite trångt på bordet, så man kanske inte ser alla filmerna så bra. Yeavlar! Kan jag få den där? *Liten pojkes röst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Köpte Freddy vs Jason idag för 40 spänn SKa kolla på den strax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Min engelska-uppsatts i de nationella proven handlade om Halloween och andra slashers. Fick MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kalan, jag skulle ha gett mitt vänstra lillfinger för din samling (om den hade varit på DVD ) seriöst, jag skulle ha gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Ett foto på mig med hockeymask, inte efterbehandlat ett dugg, haha Redigerad 11 juni, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ett foto på mig med hockeymask, inte efterbehandlat ett dugg, haha OMFG!! vart hittade du hockeymasken!? måste skaffa sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tjao ! Jag blev lite småkär i Freddy när jag kolla på Freddy vs Jason så jag vill göra en Freddy sign Men kan inte hitta bilder :'( någon som har någon grym sida med bilder på Freddy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tjao ! Jag blev lite småkär i Freddy när jag kolla på Freddy vs Jason så jag vill göra en Freddy sign Men kan inte hitta bilder :'( någon som har någon grym sida med bilder på Freddy ? http://images.google.se/images?q=Freddy+Krueger&hl=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 http://images.google.se/images?q=Freddy+Krueger&hl=sv Hittar inte riktigt det jag hade tänkt mig Vill ha en bild på Freddys Handske. Kanske någon här som kan göra en sån sign till mig `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ett foto på mig med hockeymask, inte efterbehandlat ett dugg, haha Smutsa ner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Smutsa ner den! Jason har ju bara smuttsig mask i freddy vs jason, inte friday the 13th filmerna.. edit: har gjort 4 st träknivar man kan sätta på fingrarna på tröslöjden, man fäster dem på fingrarna me hjälp av lädret jag har satt fast på knivarna, lite kul faktist edit2: @Frenzy: hittat nån bild på hans handske OMFG vilken vacker bild dessutom http://www.propstore.co.uk/images/products...VJasonLtd-2.jpg Stor bild dock Redigerad 11 juni, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts