Patrik Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Såg det okända igår, den var rätt ok. Äckliga djur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Slash @@@@@ Skulle kollat på House of Wax ikväll, får bli någon annan dag. Min kompis sviker som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är det någon som har sett Freddy Vs. Jason? Jag tycker att den äger... Mh, har sett. Men såg inte så mycket av den. vote: Jason Voorhees (Fredag den 13:e) Johanna är en riktigt skräckistjej så hon har lärt mig kolla på en hel drös, men Jason är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Mh, har sett. Men såg inte så mycket av den. vote: Jason Voorhees (Fredag den 13:e) Johanna är en riktigt skräckistjej så hon har lärt mig kolla på en hel drös, men Jason är min favorit. Haha, du är medveten om att han skrev det i maj föra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Haha, du är medveten om att han skrev det i maj föra året Eh, ja självklart. Sorry då, var faktist lite trött då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Hittade en Tuff sak att ha på sitt rum... Man kan köpa den Här Skulle vara tuff att ha.. Edit Uhh Kostade $239.95... :'( Redigerad 5 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Slash @@@@@ Skulle kollat på House of Wax ikväll, får bli någon annan dag. Min kompis sviker som vanligt Sviker??? LEdsen om det inte gick att va mer... din jävla ide var ju felet med Ska se House of wax snart hade ja tänkt så kom över isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Freddy Krueger (A Nightmare on Elm Street) bara för att han var me i High Chaparall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Freddy Krueger Scream snubben är så tråkig, inte ett dugg läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Den nya House of Wax måste bara ses! Extremt bra faktiskt! Camp slaugther kan varit med de sämsta jag har sett, dåliga skådespelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Den nya House of Wax måste bara ses! Extremt bra faktiskt! Den suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Den suger... Nej! Säg några som du tycker bättre Perlis! Visste det finns många som är bättre men den suger inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nej! Säg några som du tycker bättre Perlis! Visste det finns många som är bättre men den suger inte... Behöver bara säga SAW.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Behöver bara säga SAW.... Ja den är bättre, någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Den nya House of Wax måste bara ses! Extremt bra faktiskt! Paris Hilton är med i den va? Tror faktiskt jag hoppar över den filmen då, tål inte henne. Fast Elisha Cuthbert är ju iof med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Paris Hilton är med i den va? Tror faktiskt jag hoppar över den filmen då, tål inte henne. Fast Elisha Cuthbert är ju iof med Man får se mycket mycket mer av Elisha Cuthbert än av Paris Hilton Så tror du borde ta och kolla på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Paris Hilton är med i den va? Tror faktiskt jag hoppar över den filmen då, tål inte henne. Fast Elisha Cuthbert är ju iof med Har sett den filmen. Måste säga att jag är besviken för jag trodde att Paris Hilton hade huvudrollen, men det hade hon inte riktigt. Det man fick se av henne va inte mycket, men det lilla man fick se gjorde hon helt okej, den filmen är också väldigt bra. ///GTApimpfoolife's syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja den är bättre, någon mer? Haloween filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Haloween filmerna Inte alla, Halloween och H2O är bättre än den men inga mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Inte alla, Halloween och H2O är bättre än den men inga mer Mm.... Någon av dem var bra... iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts