Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Sådär ja, nu är min fjärde utgåva av Halloween 5 på väg till mig då Vafan, är du rik eller? Blir filmen bättre för varje utgåva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vafan, är du rik eller? Blir filmen bättre för varje utgåva? Utgåvorna kostar oftast mellan 10 och 50 kr, ifall det inte är någon superspecialutgåva. Och samlar man så gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Bara för att framstå som ännu mera onödig så har jag nu en till utgåva av Halloween på gång. En av de första Scanbox-utgåvorna. Samt en scanbox-utgåva av Halloween 3 (Halloween 1983: Season of the Witch). Visst är den inte alls lika bra som de andra Halloween-filmerna, men det är endå en Halloween-film Sorry för dubbelpost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bara för att framstå som ännu mera onödig så har jag nu en till utgåva av Halloween på gång. En av de första Scanbox-utgåvorna. Samt en scanbox-utgåva av Halloween 3 (Halloween 1983: Season of the Witch). Visst är den inte alls lika bra som de andra Halloween-filmerna, men det är endå en Halloween-film Sorry för dubbelpost... Du är stolt över din samling, va, eftersom du har "omdömen" om den i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Du är stolt över din samling, va, eftersom du har "omdömen" om den i din signatur? Haha! Kalan är lite stolt över sig själv. Kom ihåg när han hade möt en kille på cs som hade tyckt att Kalan var skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Offtopic: Stolt och stolt, tycker det är trevligt med ett trevligt citat som någon trevlig person skrivit om en själv Ontopic: Inte någon mer än jag och Xemtoth som vill lägga upp bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Offtopic: Stolt och stolt, tycker det är trevligt med ett trevligt citat som någon trevlig person skrivit om en själv Ontopic: Inte någon mer än jag och Xemtoth som vill lägga upp bilder? Kan lägga upp en bild på mi egentillverkade Friday the 13th-box sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kan lägga upp en bild på mi egentillverkade Friday the 13th-box sen! Ja, gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag gillar DET clownnen-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag gillar DET clownnen-. Pennywise har rätt kul humor så som Freddy Krueger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Kan lägga upp en bild på mi egentillverkade Friday the 13th-box sen! När då? När den är färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det hemska med leatherface är att han har funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det hemska med leatherface är att han har funnits. Feeel!!! Filmen har blivit inspirerad av Psykopaten Ed Gein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Offtopic: Stolt och stolt, tycker det är trevligt med ett trevligt citat som någon trevlig person skrivit om en själv Ontopic: Inte någon mer än jag och Xemtoth som vill lägga upp bilder? Kalan for the win /Pwned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nullvote of course! Ingen av dessa typer verkar speciellt trevlig. Jag vet inte varför men jag verkar vara den enda som inte favoriserar äkliga mördare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som sett filmen: Camp Slaughter? Undrar bara om den är bra Skulle se den igår kväll, men jag sommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Någon som sett filmen: Camp Slaughter? Undrar bara om den är bra Skulle se den igår kväll, men jag sommna Och så skulle du komma till mig Men jag köpte Slash igår för 35 Kr, rea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Svenskar ska inte göra skräckfilmer Denna var inte särsklit lyckad..Handling Strandvaskaren var värd en 5 gämfört med denna Betyg:@@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag kollade på A Blade in the Dark igår. Någon som har sett denna Italienska (?) giallo-film (?), som verkar inspirerad av Psycho? Helt okej film iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Såg "Slash" för några minuter sen. Rätt bra var den. Slutet var lite konstigt bara Handlade om en rockgrupp som kör till landet för att gå på en begravning, men när de ska hem blir det inte riktigt vad de tänkt sig Betyg:@@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts