Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Då var man på The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention i Malmö igår. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är en Film och spel-mässa, dit denna gången John Rhys-Davies (Gimli i LoTR), Peter Mayhew (Chewbacca i Star Wars), Temuera Morrison (Jango Fett i Star Wars) och David Carradine (Kill Bill) kom. Filmkrönike-Orvar var även där med barnvagnen och tittade lite, han bor ju i Malmö. Man kunde även provspela ännu ej släppta konsolspel och se förhandstittar på kommande spel och filmer. Men anledningen till varför jag postar detta i denan tråden är att utbudet på skräckfilmsprylar och filmer var rätt stort och trevligt att titta på. Själv köpte jag ingen film, men investerade i en sådan: 13624807_1_429065_0.jpg Notera att det inte är just min som finnes på bilden.

Men den är iaf fruktansvärt snygg i uppbyggd form. Bild kommer snart. Dessutom fick jag Suspiria idag på posten, efter mycket lång väntan. Den var tidigare slutsåld på discshop. Förresten, någon mer gtasajtare som var på mässan?

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdaterar med en dessvärre riktigt dålig bild. Och, ja, pumpan kan lysa :P Förövrigt såg jag Halloween H20 (Alla Helgons Blodiga Natt: 20 År Senare) idag. Har givetvis sett den tidigare ett par gånger och den är helt okej.

Haha du ska ha den där det är svart bakgrund :lol::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du ska ha den där det är svart bakgrund :P:lol:

Äh, ställde bara upp dne på bordet i vardagsrummet och fotade :wub: hade jag bara belyst den uppifrån med en lampa och låtit bli att använda blixten så hade bakgrunden blivit svart, men då hade kvaliteten på skitkameran blivit ännu sämre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, ställde bara upp dne på bordet i vardagsrummet och fotade B) hade jag bara belyst den uppifrån med en lampa och låtit bli att använda blixten så hade bakgrunden blivit svart, men då hade kvaliteten på skitkameran blivit ännu sämre...

Jaja ok ^_^

Har Boogeyman hemma som jag ska se ikväll! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa, och jag förstår inte varför lille Michael inte får ligga i toppen :'(

Aja, jag såg Suspiria för ett antal dagar sedan, tyckte den var okej, sämre än jag trodde iaf. Men den var ju absolut inte dålig ;) Vad tycker alla andra osm sett den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor