kariya Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 De verkar bra, vilken av de var bäst? Tycker Darkness är sneppet bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 VOTE: Leatherface (Motorsågsmassakern),HELT KLART!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Woohoo, 200 röster. Är det här den största pollen någonsin tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Woohoo, 200 röster. Är det här den största pollen någonsin tro? Om du orkar kan du ju kolla om det är det. Skulle tro att den är det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Eller läs på crimelibrary.com... Som om det är skoj eller? . Ska kolla det sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Woohoo, 200 röster. Är det här den största pollen någonsin tro? Tupac-tråden har 237 röster, tror den är störst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Då var man på The Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention i Malmö igår. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är en Film och spel-mässa, dit denna gången John Rhys-Davies (Gimli i LoTR), Peter Mayhew (Chewbacca i Star Wars), Temuera Morrison (Jango Fett i Star Wars) och David Carradine (Kill Bill) kom. Filmkrönike-Orvar var även där med barnvagnen och tittade lite, han bor ju i Malmö. Man kunde även provspela ännu ej släppta konsolspel och se förhandstittar på kommande spel och filmer. Men anledningen till varför jag postar detta i denan tråden är att utbudet på skräckfilmsprylar och filmer var rätt stort och trevligt att titta på. Själv köpte jag ingen film, men investerade i en sådan: Notera att det inte är just min som finnes på bilden. Men den är iaf fruktansvärt snygg i uppbyggd form. Bild kommer snart. Dessutom fick jag Suspiria idag på posten, efter mycket lång väntan. Den var tidigare slutsåld på discshop. Förresten, någon mer gtasajtare som var på mässan? Redigerad 8 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Uppdaterar med en dessvärre riktigt dålig bild. Och, ja, pumpan kan lysa Förövrigt såg jag Halloween H20 (Alla Helgons Blodiga Natt: 20 År Senare) idag. Har givetvis sett den tidigare ett par gånger och den är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Uppdaterar med en dessvärre riktigt dålig bild. Och, ja, pumpan kan lysa Förövrigt såg jag Halloween H20 (Alla Helgons Blodiga Natt: 20 År Senare) idag. Har givetvis sett den tidigare ett par gånger och den är helt okej. Haha du ska ha den där det är svart bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Haha du ska ha den där det är svart bakgrund Äh, ställde bara upp dne på bordet i vardagsrummet och fotade hade jag bara belyst den uppifrån med en lampa och låtit bli att använda blixten så hade bakgrunden blivit svart, men då hade kvaliteten på skitkameran blivit ännu sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Äh, ställde bara upp dne på bordet i vardagsrummet och fotade hade jag bara belyst den uppifrån med en lampa och låtit bli att använda blixten så hade bakgrunden blivit svart, men då hade kvaliteten på skitkameran blivit ännu sämre... Jaja ok Har Boogeyman hemma som jag ska se ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jaja ok Har Boogeyman hemma som jag ska se ikväll! Den är dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Den är dålig Den var sådär, men slutet pajade en hel del @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Den var sådär, men slutet pajade en hel del @@@@@ Tyckte du det? Jag fällde den kommentaren men du sa inget, trodde du gillade filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Såg precis Freddy's Dead skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det står klart att Dr. Hannibal Lecter och Jason Voorhees föredrars mest nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jaa, och jag förstår inte varför lille Michael inte får ligga i toppen :'( Aja, jag såg Suspiria för ett antal dagar sedan, tyckte den var okej, sämre än jag trodde iaf. Men den var ju absolut inte dålig Vad tycker alla andra osm sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tyckte du det? Jag fällde den kommentaren men du sa inget, trodde du gillade filmen Nog var den sevärd men själva skutet var inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nog var den sevärd men själva skutet var inte så bra Slutet var kasst allt andra var hyfsat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 En bra film är White Noise. Ni måste se den ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts