StellHell Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tänkte börja på nya versionen av Dawn Of The Dead snart, är den något att ha? Gillar man genren så är det en underbar film. Jag älskar den. Sen finns det dom andra som inte gillar den och tycker hela filmen är en lång klysha. Så det beror precis på person från person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tänkte börja på nya versionen av Dawn Of The Dead snart, är den något att ha? En zoombie film lite splatter lite komisk lite action som Resident Evil Om du gillar det så gillar du denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Gillar man genren så är det en underbar film. Jag älskar den. Sen finns det dom andra som inte gillar den och tycker hela filmen är en lång klysha. Så det beror precis på person från person. Såg den igår, var rätt bra tycker ja, inte så läskig som jag först trodde den skulle vara men spännande på sina ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ingen är läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ingen är läskig Ingen vadå? Ingen zombiefilm? Eller alla skräckfilmer för huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ingen är riktigt läskig ju. man typ "Aha?" när de händer nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Man kan ju hoppa till nån gång, men riktigt läskig är ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nej, vill man ha något läskigt ska man kanske inte kolla på film, finns andra läskigare saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nej, vill man ha något läskigt ska man kanske inte kolla på film, finns andra läskigare saker. Nä eller hur. att läsa katten Gustaf är riktigt läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nä eller hur. att läsa katten Gustaf är riktigt läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det är SKITLÄSKIGT!! man vet aldrig vad Gustaf ska göra mot Ådi eller Jon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Oj oj oj, snart är pollen uppe i 200 röster. Dessutom så har jag upptäckt Traderas underbara värld när det gäller skräckfilm! Finns ju så mycket skit man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Oj oj oj, snart är pollen uppe i 200 röster. Dessutom så har jag upptäckt Traderas underbara värld när det gäller skräckfilm! Finns ju så mycket skit man vill ha Tror du att Alice Sweet Alice kan finnas där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nä eller hur. att läsa katten Gustaf är riktigt läskigt Det vet jag ingenting om då jag aldrig läst någon katten Gustaf. Inte heller det jag syftade på. Stora problem... vet inte vilken film jag ska se av The Ring, The Gothika eller Day after Tomorrow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Stora problem... vet inte vilken film jag ska se av The Ring, The Gothika eller Day after Tomorrow? The Ring, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 The Ring, lätt! Konstigt nog har jag aldrig sett den, har hört en hel del om hur bra den där, så det är sant alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Konstigt nog har jag aldrig sett den, har hört en hel del om hur bra den där, så det är sant alltså? Amrikanska eller japanska? Amrikanska tycker jag är ganska bra Har dock inte sett japanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 The Ring, The Gothika eller Day after Tomorrow? Da ring . heter den inte bara "Gothika"? den är inte så bra. eller jo lite kanske, men inte såå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Nån som sett den nya The Ring Two? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Amrikanska eller japanska? Amrikanska tycker jag är ganska bra Har dock inte sett japanskaDen amerikanska. Såg den igår och den var bra tycker jag, har sett lite ur den japanska men den var totalt värdelös. heter den inte bara "Gothika"? Jo visst heter den bara "Gothika, men jag råkade få med ett "The" helt utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts