Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den har jag inte sett, vad handlar den om?

Två män som vaknar upp fastkedjade i ett skitigt badrum. På golvet mellan dom ligger ett lik med en bandspelare i ena handen och med en pistol i den andra. Dom får veta att det är seriemördaren "Jigsaw" som har satt dom där dom är. Spelar dom med i Jigsawa dödliga lekar får dom leva, om inte, dör den ena mannen familj.

Underbar film, som rekommenderas till absolut alla som gillar bra film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör freddy kruegers arm i Jason goes to hell? :P , kan nån förklara va filmen handlar om?

edit: LOL, glömde bilden ;)

Filmen handlar om en prisjägare som heter Duke som säger att han vet hur Jason dör och sånt mög. Freddy drar ner Jasons mask till helvetet i slutet, jag tror att dom gjorde slutet så för att man skulle få ett litet "easter egg" ;) men så hade dom grubblat över att Jason och Freddy skulle mötas så det kan va därför också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen handlar om en prisjägare som heter Duke som säger att han vet hur Jason dör och sånt mög. Freddy drar ner Jasons mask till helvetet i slutet, jag tror att dom gjorde slutet så för att man skulle få ett litet "easter egg" ;) men så hade dom grubblat över att Jason och Freddy skulle mötas så det kan va därför också ;)

Okey,tack :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga kring Friday the 13th Part. 4.

OBS, spoilers!

[I slutet av filmen så rakar ju lillkillen av sig håret.

Sen börjar han bli som Jason, och sen när det slutar får han värsta blicken

när han klamar tjejen. Men i Part. 5 så är det väl inte direkt han som är mördaren?

Och varför har dom gjort att det slutar sådär?

Visst var det meningen att fyran skulle vara den sista, eftersom den heter

The last chapter, och då ska det sluta olyckligt med att en ny Jason föds.

Men fan vad dåligt genomtänkt, eftersom lillkillen inte har nåt att göra med dom andra filmerna. Tycker jag iaf! ^_^ ]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor