Pico Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Såg Saw på bio nyss, måste säga att det var en jävligt skrämmande film.... isch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Såg Saw på bio nyss, måste säga att det var en jävligt skrämmande film.... isch. Mmm visst är den en kanon film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag undrar om det finns en Jason Voorhees box, alltså Fredagen den 13:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Såg Saw på bio nyss, måste säga att det var en jävligt skrämmande film.... isch.Den har jag inte sett, vad handlar den om? Jag undrar om det finns en Jason Voorhees box, alltså Fredagen den 13:e? Tror inte det finns (än iallafall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Den har jag inte sett, vad handlar den om? Två män som vaknar upp fastkedjade i ett skitigt badrum. På golvet mellan dom ligger ett lik med en bandspelare i ena handen och med en pistol i den andra. Dom får veta att det är seriemördaren "Jigsaw" som har satt dom där dom är. Spelar dom med i Jigsawa dödliga lekar får dom leva, om inte, dör den ena mannen familj. Underbar film, som rekommenderas till absolut alla som gillar bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Såg Cube nu och jag tycker fan den var riktigt riktigt bra! Fy fan vad läskigt tillstånd att vara som dem var. Cellskräck får man ju Nej det är nästan bud på att det blir en femma men då skulle det vara lite till av något @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag undrar om det finns en Jason Voorhees box, alltså Fredagen den 13:e? Finns i USA, kommer dock troligen inte att släppas i Europa eftersom Warner Bros. äger rättigheterna till del 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Finns i USA, kommer dock troligen inte att släppas i Europa eftersom Warner Bros. äger rättigheterna till del 1. Och då blir det myckeet i frakt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Såg White Noise igår. Ingen skräck eller rysare kanske men en thriller iaf . Den var helt okej kunde vara lite små läskig ibland @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Såg Precis Amityville Dollhouse Ganska kass om man ska räkna med hela filmen, absolut sämst i slutet. Fanns några ögonblick där man kunde bli skrämmd t.ex. när någon hoppar fram eller något man inte är beredd på @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad gör freddy kruegers arm i Jason goes to hell? , kan nån förklara va filmen handlar om? http://campblood.shiversofhorror.com/pictures/part9/9051.jpg edit: LOL, glömde bilden Filmen handlar om en prisjägare som heter Duke som säger att han vet hur Jason dör och sånt mög. Freddy drar ner Jasons mask till helvetet i slutet, jag tror att dom gjorde slutet så för att man skulle få ett litet "easter egg" men så hade dom grubblat över att Jason och Freddy skulle mötas så det kan va därför också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Filmen handlar om en prisjägare som heter Duke som säger att han vet hur Jason dör och sånt mög. Freddy drar ner Jasons mask till helvetet i slutet, jag tror att dom gjorde slutet så för att man skulle få ett litet "easter egg" men så hade dom grubblat över att Jason och Freddy skulle mötas så det kan va därför också Okey,tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Såg nyss Evil Remains. Och den var helt okej. Inte så bra som ja trodde tyvärr. Den kan vara lite seg men ja den är endå sevärd. Betyg:@@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tyckte som Colorado och sen har jag sett Seed of Chucky, och den avr rolig @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Saw är en riktigt spännande film. Såg den på lan nästan så man såg masken från fotorummet i hörnen i varje rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Såg Friday the 13th part 4 nyss. Tyckte faktiskt inte den var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag håller just nu på att se en av de bästa filmerna jag någonsin sett. Självklart är det klassikern Halloween jag talar om. Jag tror inte att jag har sett någon annan film lika många gånger som den! Förresten, kolla detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har en fråga kring Friday the 13th Part. 4. OBS, spoilers! [I slutet av filmen så rakar ju lillkillen av sig håret. Sen börjar han bli som Jason, och sen när det slutar får han värsta blicken när han klamar tjejen. Men i Part. 5 så är det väl inte direkt han som är mördaren? Och varför har dom gjort att det slutar sådär? Visst var det meningen att fyran skulle vara den sista, eftersom den heter The last chapter, och då ska det sluta olyckligt med att en ny Jason föds. Men fan vad dåligt genomtänkt, eftersom lillkillen inte har nåt att göra med dom andra filmerna. Tycker jag iaf! ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 "Lillkillen" har i och för sig något att göra med de följande två filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tänkte börja på nya versionen av Dawn Of The Dead snart, är den något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts