Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet nån vilket år freddy kreuger håller på att döda barn som levande?? vill veta vilket det är :P

Usch det ska jag vet ju :D

Återkommer!

Jag såg The Wisher nyss. Och den var riktigt bra ;)

Handlar om en tjej som heter Mary som älskar att bli skrämd. Hon kollar på skräckfilmer och så kommer en ny skräckfilm som heter The Wisher. Hon börjar se killen i filmen :P

@@@@@

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg The Wisher nyss. Och den var riktigt bra :D

Handlar om en tjej som heter Mary som älskar att bli skrämd. Hon kollar på skräckfilmer och så kommer en ny skräckfilm som heter The Wisher. Hon börjar se killen i filmen :P

@@@@@

Hon ser filmen på bio men går innan filmen är slut, därefter ser hon filmens huvudperson som ingen annan ser. Tyckte också den var rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, Cube, är det den med alla rummen som är likadana och att det finns en fälla bakom varje dörr?

Ja nästan, alla rum är kuber med olika färger på väggarna, så inte helt lika. Och det finns ingen fälla bakom "varje" dörr heller, bara vissa.

Cube var väl ingen höjdare direkt. Näe, inte så värst bra. Ganska seg. Plus för att den var nyskapande dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nästan, alla rum är kuber med olika färger på väggarna, så inte helt lika. Och det finns ingen fälla bakom "varje" dörr heller, bara vissa.

Cube var väl ingen höjdare direkt. Näe, inte så värst bra. Ganska seg. Plus för att den var nyskapande dock.

Okej, har själv inte sett den, men den var inte värst då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde som sagt var bla. Suspiria och Fredag den 13:e del 6.

"Fredagen den 13:e del 6 - Jason lives är för närvarande slut i lager p.g.a. att den är slut hos filmbolaget/vår leverantör. Vi har tyvärr inget exakt leveransbesked."

"Suspiria (Dario Argento) är för närvarande slut i lager p.g.a. att den är slut hos filmbolaget/vår leverantör. Vi har tyvärr inget exakt leveransbesked. "

Jättekul... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Cube bra? Kanske ska se den nu. Antingen den eller någon komedi.

Kolla på den. Får en att fundera lite.

Dom börjar räkna och ha sig för att kunna komma på hur dom ska komma ut för att rummen flyttar på sig.

:rolleyes: SPOILER!!! :P

Det tråkiga är att hade dom gått bakåt istället för fram så hade dom kommit till hissen som går ut.

:) SPOILER!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör freddy kruegers arm i Jason goes to hell? :rolleyes: , kan nån förklara va filmen handlar om?

Det är den enda filmen med Jason Voorhees som jag ännu inte sett. Men jag tror att Freddy sticker in armen i slutet av eftertexterna eller nått sånt...

Förövrigt såg jag Friday the 13th Part VI: Jason Lives idag för första gången. Det var en av de bästa Friday the 13th-filmerna :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är den enda filmen med Jason Voorhees som jag ännu inte sett. Men jag tror att Freddy sticker in armen i slutet av eftertexterna eller nått sånt...

Förövrigt såg jag Friday the 13th Part VI: Jason Lives idag för första gången. Det var en av de bästa Friday the 13th-filmerna :P

Alltså vart kommer hans arm ifrån? e han med i filmen? eller vadå? :rolleyes:

edit: OOPS, du visste inte såg ja :">

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vart kommer hans arm ifrån? e han med i filmen? eller vadå? :rolleyes:

edit: OOPS, du visste inte såg ja :">

Freddy är inte med i filmen (?)

På bilden ser det ut som om att Jason ligger lite död, säkert i slutet av filmen. Så att jag antar att Freddys arm bara flygger upp i de sista bildrutorna bara som ett litet skämt om att de båda mycket möjligen kommer mötas i en kommande film (Vilket de också gjorde, i Freddy Vs. Jason)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor