kariya Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Men man kan ju undra lite över slutet av filmen Tack så mycket Vad menar du med slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad menar du med slutet? Ja det är lite mysko slut i filmen, men det ska vi inte avslöja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad menar du med slutet? Se filmen... så får du se muahahaö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad menar du med slutet? Plakat- och flaggviftning oh scary... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Se filmen... så får du se muahahaö. Jag har sett filmen. Men jag tror jag evt nu vad ni menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vet nån vilket år freddy kreuger håller på att döda barn som levande?? vill veta vilket det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vet nån vilket år freddy kreuger håller på att döda barn som levande?? vill veta vilket det är Usch det ska jag vet ju Återkommer! Jag såg The Wisher nyss. Och den var riktigt bra Handlar om en tjej som heter Mary som älskar att bli skrämd. Hon kollar på skräckfilmer och så kommer en ny skräckfilm som heter The Wisher. Hon börjar se killen i filmen @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag såg The Wisher nyss. Och den var riktigt bra Handlar om en tjej som heter Mary som älskar att bli skrämd. Hon kollar på skräckfilmer och så kommer en ny skräckfilm som heter The Wisher. Hon börjar se killen i filmen @@@@@ Hon ser filmen på bio men går innan filmen är slut, därefter ser hon filmens huvudperson som ingen annan ser. Tyckte också den var rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Är Cube bra? Kanske ska se den nu. Antingen den eller någon komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Är Cube bra? Kanske ska se den nu. Antingen den eller någon komedi. Jag har inte sett den men en del av mina kompisar har sett den och säger att den ska vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hmm, Cube, är det den med alla rummen som är likadana och att det finns en fälla bakom varje dörr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hmm, Cube, är det den med alla rummen som är likadana och att det finns en fälla bakom varje dörr? Ja nästan, alla rum är kuber med olika färger på väggarna, så inte helt lika. Och det finns ingen fälla bakom "varje" dörr heller, bara vissa. Cube var väl ingen höjdare direkt. Näe, inte så värst bra. Ganska seg. Plus för att den var nyskapande dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja nästan, alla rum är kuber med olika färger på väggarna, så inte helt lika. Och det finns ingen fälla bakom "varje" dörr heller, bara vissa. Cube var väl ingen höjdare direkt. Näe, inte så värst bra. Ganska seg. Plus för att den var nyskapande dock. Okej, har själv inte sett den, men den var inte värst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Cube är en helt okej film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Beställde som sagt var bla. Suspiria och Fredag den 13:e del 6. "Fredagen den 13:e del 6 - Jason lives är för närvarande slut i lager p.g.a. att den är slut hos filmbolaget/vår leverantör. Vi har tyvärr inget exakt leveransbesked." "Suspiria (Dario Argento) är för närvarande slut i lager p.g.a. att den är slut hos filmbolaget/vår leverantör. Vi har tyvärr inget exakt leveransbesked. " Jättekul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Vad gör freddy kruegers arm i Jason goes to hell? , kan nån förklara va filmen handlar om? http://campblood.shiversofhorror.com/pictures/part9/9051.jpg edit: LOL, glömde bilden Redigerad 9 april, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Är Cube bra? Kanske ska se den nu. Antingen den eller någon komedi. Kolla på den. Får en att fundera lite. Dom börjar räkna och ha sig för att kunna komma på hur dom ska komma ut för att rummen flyttar på sig. SPOILER!!! Det tråkiga är att hade dom gått bakåt istället för fram så hade dom kommit till hissen som går ut. SPOILER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vad gör freddy kruegers arm i Jason goes to hell? , kan nån förklara va filmen handlar om? Det är den enda filmen med Jason Voorhees som jag ännu inte sett. Men jag tror att Freddy sticker in armen i slutet av eftertexterna eller nått sånt... Förövrigt såg jag Friday the 13th Part VI: Jason Lives idag för första gången. Det var en av de bästa Friday the 13th-filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Det är den enda filmen med Jason Voorhees som jag ännu inte sett. Men jag tror att Freddy sticker in armen i slutet av eftertexterna eller nått sånt... Förövrigt såg jag Friday the 13th Part VI: Jason Lives idag för första gången. Det var en av de bästa Friday the 13th-filmerna Alltså vart kommer hans arm ifrån? e han med i filmen? eller vadå? edit: OOPS, du visste inte såg ja :"> Redigerad 9 april, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Alltså vart kommer hans arm ifrån? e han med i filmen? eller vadå? edit: OOPS, du visste inte såg ja :"> Freddy är inte med i filmen (?) På bilden ser det ut som om att Jason ligger lite död, säkert i slutet av filmen. Så att jag antar att Freddys arm bara flygger upp i de sista bildrutorna bara som ett litet skämt om att de båda mycket möjligen kommer mötas i en kommande film (Vilket de också gjorde, i Freddy Vs. Jason)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts