kariya Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag har både bredband och vet hur man gör men jag tycker att det är mycket roligare att ha filmer orginal Så släpp det nu.. gå och fixa till din attityd istället Min attityd är alldeles perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det stämmer nog bra det Vill minnas att Discshop har fri frakt vid beställning över 600 kr. Jo, det var discshop jag beställde ifrån. Men har för mig att det var fri frakt om man beställde för över 500:- förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jo, det var discshop jag beställde ifrån. Men har för mig att det var fri frakt om man beställde för över 500:- förut... Blev osäker och var tvungen att kolla upp, "Fri frakt på varje separat beställning över 600 kronor för samtidig leverans" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Blev osäker och var tvungen att kolla upp, "Fri frakt på varje separat beställning över 600 kronor för samtidig leverans" Jo, jag vet att det är för över 600:- nu, men förut tror jag det var 500:-... Kollade bland lite tidigare beställningar från förra året, som var för över 500:- men under 600:- och de var det fri frakt på... Aja, nån son har sett Zombi 2? Den verkar bra, och som tur väl är så råkade jag beställa den ocensuerade versionen, och inte den censuerade. Jämnförelse mellan de båda Den ocensuerade är visserligen en tysk utgåva, utan textning, men å andra sidan så innehåller den extrameterial, bättre kvalitet, ett par minuter mer slafs, och lite annat positivt... Med ett betyg på 4/5 stjärnor, varningstexter som "Very Gory" och "En mycket skrämmande film som inte bör ses av känsliga personer" (detta gällde till och med den censurerade versionen) och recensionscitat som "En utav de bästa Zombie filmerna jag sett. Grym, brutal, rå och spännande. Riktig kvalitets-skräck av Lucio Fulci" och "pissdålig zombiefilm som är på tok för överskattad. Skådisarna är under all kritik, likaså manuset. Dessutom är det helt onödiga nakenscener med." kan denna film bara inte vara dålig! Redigerad 30 mars, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Pottzork i filmen stekta gröna tomater är riktigt läskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Yes, nu har jag hela Friday the 13th boxen! Ska se nån film idag, eller så ser jag Dawn of the Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Yes, nu har jag hela Friday the 13th boxen! Ska se nån film idag, eller så ser jag Dawn of the Dead. Nya eller gammla "Dawn of the Dead" den nya är ia riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nya eller gammla "Dawn of the Dead" den nya är ia riktigt bra Den nya! Shaun of the Dead är också bra, men det är en komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Den nya! Shaun of the Dead är också bra, men det är en komedi. Jepp det är en parodi på Dawn of the Dead tror ja iaf. Har sett lite av den o den värkar riktigt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nya eller gammla "Dawn of the Dead" den nya är ia riktigt bra Så den är bra? Ska få den av syrran nämligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Så den är bra? Ska få den av syrran nämligen.. Den är bra Såg strandvaskaren och för att vara svensk film så var den faktiskt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Den är bra Såg strandvaskaren och för att vara svensk film så var den faktiskt bra Va den läskig eller så? SKulle ja gilla den ? Du vet ju vad ja gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Den är bra Såg strandvaskaren och för att vara svensk film så var den faktiskt bra Strandvaskaren såg jag i helgen. Tyckte också den var bra för att vara svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Strandvaskaren såg jag i helgen. Tyckte också den var bra för att vara svensk. Annars finns där ju inte så många svenska skräckfilmer. Har sett två andra, Det Okända och Sleepwalker elelr något sånt hette den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Annars finns där ju inte så många svenska skräckfilmer. Har sett två andra, Det Okända och Sleepwalker elelr något sånt hette den Nej det är ju sant. Har sett både Det Okända och Sleepwalker, Sleepwalker har jag även på dvd, men Det Okända är lite småkonstig på sina ställen tycker jag. Även Sleepwalker är en aning konstig i slutet har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Va den läskig eller så? SKulle ja gilla den ? Du vet ju vad ja gillar Ja den var inte jätte läskig men jag tror du hade gillat den faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ja den var inte jätte läskig men jag tror du hade gillat den faktiskt Igentligen inte speciellt läskig men ändå bra på sitt sätt, man kan väl säga att det var något i klass med en svensk scream eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jahapp, då fick man 4 av de 6 filmer man beställde härom dan. De två andra (Friday the 13th part 6 & Suspiria) var tillfälligt slut och kommer inom kort. Jag såg iaf nyss Zombie 2. Den var rätt seg, men sista halvtimmen var iaf sevärd, eftersom den påminde om George A. Romeros zombie-trilogi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Strandvaskaren såg jag i helgen. Tyckte också den var bra för att vara svensk. Ja, tyckte den var förvånsansvärt bra, för att vara svensk. Edit: fin ny signatur du har förövrigt Redigerad 31 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ja, tyckte den var förvånsansvärt bra, för att vara svensk. Edit: fin ny signatur du har förövrigt Men man kan ju undra lite över slutet av filmen Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts