Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Blev osäker och var tvungen att kolla upp, "Fri frakt på varje separat beställning över 600 kronor för samtidig leverans"

Jo, jag vet att det är för över 600:- nu, men förut tror jag det var 500:-... Kollade bland lite tidigare beställningar från förra året, som var för över 500:- men under 600:- och de var det fri frakt på...

Aja, nån son har sett Zombi 2? Den verkar bra, och som tur väl är så råkade jag beställa den ocensuerade versionen, och inte den censuerade.

Jämnförelse mellan de båda

Den ocensuerade är visserligen en tysk utgåva, utan textning, men å andra sidan så innehåller den extrameterial, bättre kvalitet, ett par minuter mer slafs, och lite annat positivt...

Med ett betyg på 4/5 stjärnor, varningstexter som "Very Gory" och "En mycket skrämmande film som inte bör ses av känsliga personer" (detta gällde till och med den censurerade versionen) och recensionscitat som "En utav de bästa Zombie filmerna jag sett. Grym, brutal, rå och spännande. Riktig kvalitets-skräck av Lucio Fulci" och "pissdålig zombiefilm som är på tok för överskattad. Skådisarna är under all kritik, likaså manuset. Dessutom är det helt onödiga nakenscener med." kan denna film bara inte vara dålig!

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars finns där ju inte så många svenska skräckfilmer. Har sett två andra, Det Okända och Sleepwalker elelr något sånt hette den :ph34r:

Nej det är ju sant. Har sett både Det Okända och Sleepwalker, Sleepwalker har jag även på dvd, men Det Okända är lite småkonstig på sina ställen tycker jag. Även Sleepwalker är en aning konstig i slutet har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, då fick man 4 av de 6 filmer man beställde härom dan. De två andra (Friday the 13th part 6 & Suspiria) var tillfälligt slut och kommer inom kort. Jag såg iaf nyss Zombie 2. Den var rätt seg, men sista halvtimmen var iaf sevärd, eftersom den påminde om George A. Romeros zombie-trilogi...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor