Flanders Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Såg strandvaskaren igår kväll. ganska bra film, den lätt bästa svenska filmen jag sett. men en väldigt dålig grej var *SPOILER*att vaskaren var en vanlig korkad människa*SPOILER* men annars var den spännande och ganska bra. rätt välgjord Varför läste ja spoliern :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Har den. Kanske ska se den ikväll. Antingen den eller Hostage. Hostage? Rätta mig om jag har fel men den har la inte ens börjat gå på bio än? får jag fråga hur du har fått tag i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hostage? Rätta mig om jag har fel men den har la inte ens börjat gå på bio än? får jag fråga hur du har fått tag i den? Är inte det rätt simpelt, alltså var han har fått den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jo men sånt tycker jag inte att man ska hålla på med.. specielt inte en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jo men sånt tycker jag inte att man ska hålla på med.. specielt inte en mod Vadå varför skulle han inte få göra det Bara för han e mod på gtasajten betyder de väl inte att han har någon speciell lag att inte ja ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jo men sånt tycker jag inte att man ska hålla på med.. specielt inte en mod Han har väl för fan lika mycket rätt att göra det som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Han har väl för fan lika mycket rätt att göra det som dig Jag har ingen rätt att göra det.. Gör det inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hostage? Rätta mig om jag har fel men den har la inte ens börjat gå på bio än? får jag fråga hur du har fått tag i den? Du får fråga, men jag tänker inte svara. Det är nämligen emot reglerna här på forumet att snacka om sånt. Jo men sånt tycker jag inte att man ska hålla på med.. specielt inte en mod Speciellt inte en mod? Jag har ingen rätt att göra det.. Till den första Juli har du all rätt i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vem spelar Peter Jackson då? Han som blåser skallen på en i början? Peter Jackson spelar dels Derek, han som faller ner för stupet i början, samt Robert, utomjordingen som sparkar ner Derek för stupet och som spyr i skålen. I Braindead så spelar Peter Jackson en medhjälpare på bårhuset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag har ingen rätt att göra det.. Gör det inte heller Amen snutte dutte, har din pappa intalat dig det eller? BTW: såg Mindhunters @@@@@ Riktigt bra, gillar såna här filmer där man vill klura ut vem det är och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Amen snutte dutte, har din pappa intalat dig det eller? Nej din mamma har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Nej din mamma har gjort det Nej det kan det inte vara, min mamma är för nerladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Nej det kan det inte vara, min mamma är för nerladdning Jo jag lovar.. det var hon.. hon ringde mig igår och sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jo jag lovar.. det var hon.. hon ringde mig igår och sa det Mmmm o min mamma ringde o sa att du ska sluta spamma ner topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Då beställde man nyss lite film då. Mestadels skräckfilmer. Det blev: Halloween - 25th Anniversary Edition (2-disc, Import) - 149:- Suspiria - 129:- Zombi 2 - Woodoo (Zombie Flesh Eaters) - 99:- Fredagen den 13:e del 6 - Jason Lives - 69:- Happy Gilmore (Import, Sv. Text) - 99:- Hollywood Gigolo - 69:- Summa: 614:- Frakt: 0:- Blev rätt sur när jag såg att många filmer jag tänkt köpa var antingen prishöjda eller slutsålda, dessutom var de flesta tillfälligt slut i lager... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jo jag lovar.. det var hon.. hon ringde mig igår och sa det Ja skitsamma. Du är antagligen emot nerladdning för att du inte har bredband eller så vet du inte hur man gör ON-topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Då beställde man nyss lite film då. Mestadels skräckfilmer. Det blev: Halloween - 25th Anniversary Edition (2-disc, Import) - 149:- Suspiria - 129:- Zombi 2 - Woodoo (Zombie Flesh Eaters) - 99:- Fredagen den 13:e del 6 - Jason Lives - 69:- Happy Gilmore (Import, Sv. Text) - 99:- Hollywood Gigolo - 69:- Summa: 614:- Frakt: 0:- Blev rätt sur när jag såg att många filmer jag tänkt köpa var antingen prishöjda eller slutsålda, dessutom var de flesta tillfälligt slut i lager... Vart beställde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vart beställde du? Alla priser stämmer överens med discshop Så min chansning är...discshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Alla priser stämmer överens med discshop Så min chansning är...discshop. Det stämmer nog bra det Vill minnas att Discshop har fri frakt vid beställning över 600 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ja skitsamma. Du är antagligen emot nerladdning för att du inte har bredband eller så vet du inte hur man gör ON-topic! Jag har både bredband och vet hur man gör men jag tycker att det är mycket roligare att ha filmer orginal Så släpp det nu.. gå och fixa till din attityd istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts