kariya Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Stackars bandet End of di....jao tänk att om inte jag konfirmeras så får jag ingen Skräckfilm On-topic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har ni hört talas om pengar? Sånt får man när man konfirmeras. Och tro mig det är ingen normal konfirmation. Det ska vara ett hårdrocks band där Det är förskräckligt att svenska kyrkan kan fortsätta locka ungdomar i avgrunden. Och allt det för: pengar. Jag blir både mörkrädd och äcklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har en liten fågel vid namn Colorado viskat i ditt öra? Stämmer bra det skulle själv vilja ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Såg Return to Cabin by the Lake idag. En riktigt b-ig skräckfilm/thriller från regissören till The Fast and the Furious. Den var väll inte helt värdelös, men det bästa var nog ändå de medföljande trailerna på dvd-skivan. Bla. Leprechaun 1-5 samt Return of the Living Dead III. Någon som har sett den sistnämnda och kan uttala sig om hur bra/dålig den är? Den verkar rätt cool faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det är förskräckligt att svenska kyrkan kan fortsätta locka ungdomar i avgrunden. Och allt det för: pengar. Jag blir både mörkrädd och äcklad. Amen sluta! Jag fick Wes Cravens Ondskans hus Inte så mycket skräck elelr så i den, möjligtvis att man blev skrämd någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Amen sluta! Jag fick Wes Cravens Ondskans hus Inte så mycket skräck elelr så i den, möjligtvis att man blev skrämd någon gång! Men det är ju sant, titta på dig själv. Du sa: Amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Såg Return to Cabin by the Lake idag. En riktigt b-ig skräckfilm/thriller från regissören till The Fast and the Furious. Den var väll inte helt värdelös, men det bästa var nog ändå de medföljande trailerna på dvd-skivan. Bla. Leprechaun 1-5 samt Return of the Living Dead III. Någon som har sett den sistnämnda och kan uttala sig om hur bra/dålig den är? Den verkar rätt cool faktiskt... Om det är den film jag tror att det är så jo, då är den hel värdelös. Usch. Amen sluta! Smugglar du med en bibel till mig så visst... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Om det är den film jag tror att det är så jo, då är den hel värdelös. Usch. Den verkade bra på trailern Men kanske Return of the Living Dead 1 är bättre? Jaja, jag måste iaf snart köpa lite nya filmer, det var längesen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag köpte Children of the corn idag Ska se den på lovet när jag har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ska se Mindhunters ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ska se Mindhunters ikväll Var har du fått den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Var har du fått den ifrån? Har haft den länge men inte hittat den, hittar den inte nu heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Har haft den länge men inte hittat den, hittar den inte nu heller LOL Och snart har jag De tre första Cube filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Såg lite av Children of the Corn idag Av de ja såg så värka den sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 MNindhunters är rätt skön, men inte särskilt läskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Såg lite av Children of the Corn idag Av de ja såg så värka den sjukt bra Ja och du såg den tack vare mig Självklart har jag okcså sett lite och hittills är den ganksa bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ja och du såg den tack vare mig Va? På grund av dig? Nej, jag hyrde den på en mack för ett bra tag sen, och trodde det var en actionfilm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Va? På grund av dig? Nej, jag hyrde den på en mack för ett bra tag sen, och trodde det var en actionfilm... 1 ) Tack vare inte på grund av. 2 ) Han quotade inte dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 1 ) Tack vare inte på grund av. 2 ) Han quotade inte dig... Tack Funnylin Detta gav mig självförtroende på något vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 MNindhunters är rätt skön, men inte särskilt läskig! Håller med såg lite av den för något tag sen och värkade rätt bra Men nu hittar ja inte den o de e utbrott hemma De behöver ju inte vara läskiga för att vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts