Pico Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Här kommer det fram... http://67.18.37.14/19/132/emo/disappointed.gif Redigerad 16 mars, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Här kommer det fram... http://67.18.37.14/19/132/emo/disappointed.gif ...att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 ...att? Äh, fuggedaboudtit. Back on topic, chicas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jaja Du får köpa den iallafall! Men Kalan har du köpt de där filmerna som du skickade en lista på till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jaja Du får köpa den iallafall! Men Kalan har du köpt de där filmerna som du skickade en lista på till mig? Nej inte en enda, men har varit nära på att köpa nån Fredag den 13:e. Fast jag var osäker på vilka jag hade så jag köpte ingen. Men nu vet jag iaf att det är del 6 (Jason Lives) samt del 9 (Jason Goes to Hell) som saknas Suspiria som nyligen släpps i nyrelease måste jag snart införskaffa också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Importera Region 1-versionen av JGTH, det är en väldigt bra utgåva av en väldigt dålig film. Fenomenalt kommentatorspår dock, riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vote:Chucky (Den Onda Dockan),så jävlar härlig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nej inte en enda, men har varit nära på att köpa nån Fredag den 13:e. Fast jag var osäker på vilka jag hade så jag köpte ingen. Men nu vet jag iaf att det är del 6 (Jason Lives) samt del 9 (Jason Goes to Hell) som saknas Suspiria som nyligen släpps i nyrelease måste jag snart införskaffa också... För mig är det del. 8, och del. 10.. Ska dom göra en ny Suspiria? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Ska dom göra en ny Suspiria? Tydligen: http://www.imdb.com/title/tt0363109/ Fast nyreleasen som Kalan snackade om var antagligen ett nysläpp på DVD av samma film. Redigerad 17 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Tydligen: http://www.imdb.com/title/tt0363109/ Fast nyreleasen som Kalan snackade om var antagligen ett nysläpp på DVD av samma film. Men fan.. Det är ju inte samma ressiskör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Men fan.. Det är ju inte samma ressiskör.. Nope, Därför kommer den mest troligt att suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hmm, vad är Suspiria eller vad ni snackar om ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hmm, vad är Suspiria eller vad ni snackar om ?! Skräck från 1977 av Dario Argento med Jessica Harper och Stefania Casini. IMDb Tagline: The Only Thing More Terrifying Than The Last 12 Minutes Of This Film Are The First 92. Discshop EN totalt fantastisk film! Helt klart Argentos bästa genom tiderna! Det här är en av de absolut bästa filmerna jag sett alla kategorier. Skräckfilms Arkivet Dario Argentos "Suspiria" är en av de mest fulländade skräckfilmer som någonsin gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Imorgon konfirmeras jag Och min granne har något fint till mig och jag evt att det är en skräckfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Imorgon konfirmeras jag Och min granne har något fint till mig och jag evt att det är en skräckfilm Tänk att jag vet precis vilken Aja, snart får man väll ta och införskaffa sig Suspiria, och se om den är så infernaliskt bra som den verkar... Redigerad 18 mars, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Tänk att jag vet precis vilken Aja, snart får man väll ta och införskaffa sig Suspiria, och se om den är så infernaliskt bra som den verkar... Har en liten fågel vid namn Colorado viskat i ditt öra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Imorgon konfirmeras jag Svenska kyrkan kräver ännu ett offer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Svenska kyrkan kräver ännu ett offer... Sorgligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har ni hört talas om pengar? Sånt får man när man konfirmeras. Och tro mig det är ingen normal konfirmation. Det ska vara ett hårdrocks band där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har ni hört talas om pengar? Sånt får man när man konfirmeras. Och tro mig det är ingen normal konfirmation. Det ska vara ett hårdrocks band där Stackars bandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts