Patrik Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Haha, handen ser lite konstig ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Ja, alltså inte Terror ON Elmstreet ^^ Vad snackar du om? Jag har inte skrivit Terror on, utan Terror på EDIT: Jaha den där killen hade skrivit de Redigerad 14 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Red Dragon är på någon av TV 1000 kanalerna just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Red Dragon är på någon av TV 1000 kanalerna just nu En av dom bästa i Hanibal triologin enligt min mening. Har alla 3 på DVD och den händer det mest grejjer i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 En av dom bästa i Hanibal triologin enligt min mening. Har alla 3 på DVD och den händer det mest grejjer i. Njä, jag tycker att det hände lite mer i När lammen tystnar.. Men den är helt klart bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Pico? Hade inte han den före dig? Hehe, nej du, jag har ingen Freddy-box. Bara trean och New Nightmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Hehe, nej du, jag har ingen Freddy-box. Bara trean och New Nightmare. Men jag har för mig att Kalan sa att du hade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Marilyn Manson kanske ingen mördare som är med i nån skräckfilm men lite småläskigt är han väll iallafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Marilyn Manson kanske ingen mördare som är med i nån skräckfilm men lite småläskigt är han väll iallafall? Killen skulle jag vilja skjuta i huvudet Det är väl han som slänger ut hundvalpar som publiken ska döda innan han börjar spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Haha, handen ser lite konstig ut.. Backstage men ändå, stackar snubben som står vi han som e utklädd till jason skulle inte vilja stå där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Killen skulle jag vilja skjuta i huvudet Det är väl han som slänger ut hundvalpar som publiken ska döda innan han börjar spela? De mesta är bara ryckten men en del saker är sant, de gör han nog inte personligen utan de hör till marilyn mansons ersonlighet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 De mesta är bara ryckten men en del saker är sant, de gör han nog inte personligen utan de hör till marilyn mansons ersonlighet.. Sen opererade han bort en del revben så han kunde suga av sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Men jag har för mig att Kalan sa att du hade den Men Kalan talar i nattmössan, serru. Skulle dock inte skada om jag hade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Sen opererade han bort en del revben så han kunde suga av sig själv Ännu mera rykten, jag kan säga att det mesta ni hör om sådana saker hör till hans gimmick! Hans gimmick går nämligen till största delen ut på att provocera, och beröra! Förövrigt har jag sett flera andra artister som är ännu värre! Har för mig att dom visade nån konsert på teve någon gång där dom först ställde sig och knullademitt på scen, för att sedan börja skära sig i armarna med ett rakblad... där står manson i lä! det var inte ett särskilt känt band, som förövrigt blev åtalade har jag för mig, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 On-topic. Cock-ah-roaches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ännu mera rykten, jag kan säga att det mesta ni hör om sådana saker hör till hans gimmick! Hans gimmick går nämligen till största delen ut på att provocera, och beröra! Förövrigt har jag sett flera andra artister som är ännu värre! Har för mig att dom visade nån konsert på teve någon gång där dom först ställde sig och knullademitt på scen, för att sedan börja skära sig i armarna med ett rakblad... där står manson i lä! det var inte ett särskilt känt band, som förövrigt blev åtalade har jag för mig, men ändå! M.. han gör säkert inget sånt personligen, han sitter säkert inte ensam i ett rumm å stampar hundvalpar ... de tillhör marilyn manson looken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Men Kalan talar i nattmössan, serru. Skulle dock inte skada om jag hade den. Nej det skulle det inte. Den fanns på CDON innan för 469:- + Frakt men den är borta nu Vinnecool: Det är väl inte sjukare än att kasta ut hundvalpar i publiken så publiken kan döda dem. jaja ON-topic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Men Kalan talar i nattmössan, serru. Skulle dock inte skada om jag hade den. Nej det gör jag inte. Så vitt jag vet har jag aldrig skrivit att du har boxen. Kariya, måste du skriva alla saker som du tror att jag har skrivit till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Nej det gör jag inte. Så vitt jag vet har jag aldrig skrivit att du har boxen. Kariya, måste du skriva alla saker som du tror att jag har skrivit till dig? Ja, du har skrivit att han är en stor skräckfantast och har rabblat upp en massa filmer som han har och där i trodde jag at du hade sakt A nightmare on elm street-boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ja, du har skrivit att han är en stor skräckfantast och har rabblat upp en massa filmer som han har och där i trodde jag at du hade sakt A nightmare on elm street-boxen Mja, jag sa att han var kunnig inom skräckfilm o dyl. Att jag har skrivit en lista på de filmer han har har jag inget minne av. Jag vet nämnligen inte vilka filmer han har. Möjligtvis har jag skickat en lisa med 80-talsslashers som han PM:at till mig för länge sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts