Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sen opererade han bort en del revben så han kunde suga av sig själv :rolleyes:

Ännu mera rykten, jag kan säga att det mesta ni hör om sådana saker hör till hans gimmick! Hans gimmick går nämligen till största delen ut på att provocera, och beröra!

Förövrigt har jag sett flera andra artister som är ännu värre! Har för mig att dom visade nån konsert på teve någon gång där dom först ställde sig och knullademitt på scen, för att sedan börja skära sig i armarna med ett rakblad...

där står manson i lä!

det var inte ett särskilt känt band, som förövrigt blev åtalade har jag för mig, men ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu mera rykten, jag kan säga att det mesta ni hör om sådana saker hör till hans gimmick! Hans gimmick går nämligen till största delen ut på att provocera, och beröra!

Förövrigt har jag sett flera andra artister som är ännu värre! Har för mig att dom visade nån konsert på teve någon gång där dom först ställde sig och knullademitt på scen, för att sedan börja skära sig i armarna med ett rakblad...

där står manson i lä!

det var inte ett särskilt känt band, som förövrigt blev åtalade har jag för mig, men ändå!

M.. han gör säkert inget sånt personligen, han sitter säkert inte ensam i ett rumm å stampar hundvalpar ... de tillhör marilyn manson looken..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Kalan talar i nattmössan, serru.

Skulle dock inte skada om jag hade den.

Nej det skulle det inte. Den fanns på CDON innan för 469:- + Frakt men den är borta nu :angry:

Vinnecool: Det är väl inte sjukare än att kasta ut hundvalpar i publiken så publiken kan döda dem. jaja ON-topic nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det gör jag inte. Så vitt jag vet har jag aldrig skrivit att du har boxen.

Kariya, måste du skriva alla saker som du tror att jag har skrivit till dig? :ermm:

Ja, du har skrivit att han är en stor skräckfantast och har rabblat upp en massa filmer som han har och där i trodde jag at du hade sakt A nightmare on elm street-boxen :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du har skrivit att han är en stor skräckfantast och har rabblat upp en massa filmer som han har och där i trodde jag at du hade sakt A nightmare on elm street-boxen :angry:

Mja, jag sa att han var kunnig inom skräckfilm o dyl. Att jag har skrivit en lista på de filmer han har har jag inget minne av. Jag vet nämnligen inte vilka filmer han har. :ermm: Möjligtvis har jag skickat en lisa med 80-talsslashers som han PM:at till mig för länge sedan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor