Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men alltså i fredag den 13:e filmerna (goes to hell eller va den heter) då ser han ut som nå kletig gegga ;) Men i freddy vs jason ser han ut som i the new blood eller va den heter, är freddy vs jason någon stanns mellan fredag den 13:e filmerna eller efter?? :unsure:

edit: bild från freddy vs jason på jason voorhees:

fvj2_394207_0.jpg

och bild från honom från "goes to hell eller va den hette)

post-24-1110636627_thumb.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En snubbe ja känner säger att i en av fredag den 13:e filmerna är det nån som klär ut sig till jason o dödar folk, är det sant? ;)

Ja! I femman eller sexan (?) eller något närliggande nummer. :unsure:

Edit: Satan, jag var inte först! *Utbrott*

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag undrar vad en skräckfilm heter.

Den handlar om en flicka som i sina drömmar blir överfallen av en kille som istället för fingrar har han knivar eller liknande, och andra "trevliga" tillhyggen för skada flickan. Notera att denna figur enbart dyker upp i hennes drömmar, och att han kan skada henne i drömmarna, och sen när hon vaknat har hon kvar skadorna han lyckats med under tiden hon var i drömmen.

Nån som vet vad filmen heter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag undrar vad en skräckfilm heter.

Den handlar om en flicka som i sina drömmar blir överfallen av en kille som istället för fingrar har han knivar eller liknande, och andra "trevliga" tillhyggen för skada flickan. Notera att denna figur enbart dyker upp i hennes drömmar, och att han kan skada henne i drömmarna, och sen när hon vaknat har hon kvar skadorna han lyckats med under tiden hon var i drömmen.

Nån som vet vad filmen heter?

Det är ju Freddy kreuger med Terror on elm street :angry:

edit: bild:

sq-freddy-vs-jason-newl_394470_0.jpg

post_394470_1.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E jason ens med i den filmen? vet nån varför nån fejkar honom?? :angry:

Det är en stor del av storyn, men markera texten om du vill veta.

Mördaren visar sig precis i slutet vara fadern till en pojke som dödas i början. Han flippar ur, snor Jasons stil och dödar folk som bara in i helvete. Tjugotvå personer får sätta livet till, och nu, nu du, har jag kommit av mig lite... sorry.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor