kariya Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Han ser ju bäst ut i ettan tycker jag EDIT: 1000 posten i denna tråden Redigerad 12 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Men alltså i fredag den 13:e filmerna (goes to hell eller va den heter) då ser han ut som nå kletig gegga Men i freddy vs jason ser han ut som i the new blood eller va den heter, är freddy vs jason någon stanns mellan fredag den 13:e filmerna eller efter?? edit: bild från freddy vs jason på jason voorhees: och bild från honom från "goes to hell eller va den hette) Redigerad 12 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 den va gullig! Liknar farsan på morgonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 En snubbe ja känner säger att i en av fredag den 13:e filmerna är det nån som klär ut sig till jason o dödar folk, är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Japp, det är del fem. (A New Beginning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) En snubbe ja känner säger att i en av fredag den 13:e filmerna är det nån som klär ut sig till jason o dödar folk, är det sant? Ja! I femman eller sexan (?) eller något närliggande nummer. Edit: Satan, jag var inte först! *Utbrott* Redigerad 12 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jason verkar va lite, uhm, glad för att ändra utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Lol, http://www.houseofhorrors.com/ var ju nästan cool! Redigerad 12 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Ja! I femman eller sexan (?) eller något närliggande nummer. Edit: Satan, jag var inte först! *Utbrott* E jason ens med i den filmen? vet nån varför nån fejkar honom?? Redigerad 12 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hej, jag undrar vad en skräckfilm heter. Den handlar om en flicka som i sina drömmar blir överfallen av en kille som istället för fingrar har han knivar eller liknande, och andra "trevliga" tillhyggen för skada flickan. Notera att denna figur enbart dyker upp i hennes drömmar, och att han kan skada henne i drömmarna, och sen när hon vaknat har hon kvar skadorna han lyckats med under tiden hon var i drömmen. Nån som vet vad filmen heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 E jason ens med i den filmen? vet nån varför nån fejkar honom?? För att dom inte hade något bättre manus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Hej, jag undrar vad en skräckfilm heter. Den handlar om en flicka som i sina drömmar blir överfallen av en kille som istället för fingrar har han knivar eller liknande, och andra "trevliga" tillhyggen för skada flickan. Notera att denna figur enbart dyker upp i hennes drömmar, och att han kan skada henne i drömmarna, och sen när hon vaknat har hon kvar skadorna han lyckats med under tiden hon var i drömmen. Nån som vet vad filmen heter? Det är ju Freddy kreuger med Terror on elm street edit: bild: Redigerad 12 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det är ju Freddy kreuger med Terror on elm street edit: bild: Awww Jag kollar stolt upp mot Terror på elm street-boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 E jason ens med i den filmen? vet nån varför nån fejkar honom?? Det är en stor del av storyn, men markera texten om du vill veta. Mördaren visar sig precis i slutet vara fadern till en pojke som dödas i början. Han flippar ur, snor Jasons stil och dödar folk som bara in i helvete. Tjugotvå personer får sätta livet till, och nu, nu du, har jag kommit av mig lite... sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Någons som vet någon sida där man kan köpa filmen "Alice, Sweet Alice"? skulle vara mkt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Awww Jag kollar stolt upp mot Terror på elm street-boxen Vem hade den först, daah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vem hade den först, daah? Pico? Hade inte han den före dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Ööhm, filmerna med Fredde Kreuger heter väl A Nightmare on Elmstreet och inte Terror on Elmstreet ? Redigerad 14 mars, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ööhm, filmerna med Fredde Kreuger heter väl A Nightmare on Elmstreet och inte Terror on Elmstreet ? "A Nightmare on elm street" på engelska och på svenska "Terror på elm street" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Ja, alltså inte Terror ON Elmstreet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts