MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote: myers.....han e bara för bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Alltså jag vet vem "Mr Myers" är men alltså varför går han runt och mördar jag menar Freddy blev ju innebränd och var barnmördare innan han blev drömmördare. Jason blev ju mobbad och i knuffad Camp Crystal lake och dödar typ alla som kommer dit. Men varför dödar Myers folk? För att han måste ta kol på alla i sin släkt och tvekar inte att ha ihjäl andra som kommer i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ursäkta frågan men varför måste han "ta kol" på sin släkt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) ursäkta frågan men varför måste han "ta kol" på sin släkt?! mm undrar samma dom e ju släkt! jag skulle inte göra något ont mot dom Redigerad 21 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men han är ren ondska och lite störd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ursäkta frågan men varför måste han "ta kol" på sin släkt?! För att han har något märke på högra armen som ska symbolisera "Samhain"... som betyder att de gamla kelterna valde ut en familj vars son skulle dräpa alla familjemedlemmar för att inte hela byn skulle dö... om jag minns rätt. Se Halloween 4-6 så fattar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men han är ren ondska och lite störd också. Jo, jag gillar också Mr Carpenters förklaring bäst: Han är ren ondska! Den förklaringen som ges i 6:an är lite rubbad... "Samhain" är väl vad de gamla kelterna kallade Halloween, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vad är Dr. Hannibal Lecter i jämförelse? Jävligt mycket bättre!!! och vad tror du att han skulle vara bättre på??? han har inte en chans mot Myers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 och vad tror du att han skulle vara bättre på??? Matsmältningen? Det Engelska språket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Matsmältningen? Det Engelska språket? ja, eller nått liknande (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Högre iq. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) EDIT: det var inget Redigerad 22 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 men i friday 13:th, ettan...va nt de Jasons morsa som e mördaren där om nt ja minns fel, o i nån så har jason bara en plastpåse för huvet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 men i friday 13:th, ettan...va nt de Jasons morsa som e mördaren där om nt ja minns fel, o i nån så har jason bara en plastpåse för huvet...? vilka filmer är jason med i? och hur e de i freddy vs jason, krigar dom mot varandra eller vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 men i friday 13:th, ettan...va nt de Jasons morsa som e mördaren där om nt ja minns fel, o i nån så har jason bara en plastpåse för huvet...? jo, det är det (?)... fan, jag har inte sett den, bara de flesta uppföljare.. I del 2 så har Jason en "burlap-sack" över huvudet (det är väll nån säck, som han har klippt hål för ögat i, sen har han knytit ett rep runt halsen som håller fast den) vilka filmer är jason med i? och hur e de i freddy vs jason, krigar dom mot varandra eller vad handlar den om? Jason är med i alla Fredag den 13:e (Friday the 13:th)... I Freddy vs. Jason så är alla ungdommar som drömde om Freddy Krueger (dröm-mördaren) inspärrade på ett mentalsjukhus där dom får medicinen Hypnocil, vilket gör att de inte drömmer om Freddy Krueger... Och Freddy kan inte döda någon om ingen kommer ihåg honom, därför återupplivar han Jason, och skickar ivär honom till Elm Street för att döda några ungdommar... då tror folk att det är Freddy som vart i farten igen, och blir rädda för honom... sen kan inte Freddy få Jason att sluta mörda, och måste då döda honom... slutfighterna är klart filmens höjdpunkt.. Jag trodde att filmen skulle vara bättre, men den är inte dålig... jävligt bra extramaterial är det i 2-disc utgåvan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jason är med i alla Fredag den 13:e (Friday the 13:th)... I Freddy vs. Jason så är alla ungdommar som drömde om Freddy Krueger (dröm-mördaren) inspärrade på ett mentalsjukhus där dom får medicinen Hypnocil, vilket gör att de inte drömmer om Freddy Krueger... Och Freddy kan inte döda någon om ingen kommer ihåg honom, därför återupplivar han Jason, och skickar ivär honom till Elm Street för att döda några ungdommar... då tror folk att det är Freddy som vart i farten igen, och blir rädda för honom... sen kan inte Freddy få Jason att sluta mörda, och måste då döda honom... slutfighterna är klart filmens höjdpunkt.. Jag trodde att filmen skulle vara bättre, men den är inte dålig... jävligt bra extramaterial är det i 2-disc utgåvan... Tack! Då måste jag bara fixa Freddy VS Jason! Så jason är med i Friday the 13:th, Jason X och Freddy VS Jason. Och Freddy är med i Terror on Elm Street, Freddy VS Jason och ingen fler? Fan va skönt. Måste se alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Tack! Då måste jag bara fixa Freddy VS Jason! Så jason är med i Friday the 13:th, Jason X och Freddy VS Jason. Och Freddy är med i Terror on Elm Street, Freddy VS Jason och ingen fler? Fan va skönt. Måste se alla! öhm.. patrik det finns några fler Terror på elm street filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 okej... Alltså, Freddy är med i Terror på Elm Street 1-7 (det finns sju filmer), sen vet jag inte om han är med i en TV-serie (?), som jag såg att dom hade på discshop... den heter Freddy's Nightmare - The Series: Volume 1... Jason är med i Fredag den 13:e del 1-10... sedan är båda med i Freddy Vs. Jason... själv föredrar jag Michael Myers (skräck-kungen)som är med i Halloween 1, 2 & 4-8... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Är han inte med i 3:an? Det är väl då några ungdomar är med i en tv-serie där dom ska "överleva" i ett hus, hans barndomshus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts