Kalan Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Då sa nog Kalan fel, för Pinhead är lika rolig som en trädstock. Nja, jag har aldrig sagt att Freddy och Pinhead liknar varandra. Dock tycker jag att filmerna påminner lite om varandra. Båda filmerna innehåller liknade slafs, även om Hellraiser är värre än Terror på Elm Street. Dessutom så liknar Frank, då han ännu inte har någon hud, Freddy. http://www.schnittberichte.com/SBs/460/50.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jigsaw är ju en rip-off på John Doe i se7en. Saw är endå en bra film. Rip-off? På vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag ahr lånat Braindead av min kompis Colorado. Såg en liten bit av den hos honom Sjuk Bebis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 ÅÅååh, braindead! Den är så jevvla härlig! Det är skönt i början när dom hugger av armarna för att apan bet honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Rip-off? På vilket sätt? Okej han kanske inte är en rip-off. Men han är väldigt lik John Doe i se7en. Båda gör liknande saker mot sina offer. Och båda har enligt mig ganska lika motiv för vad dom gör.. Redigerad 7 mars, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 ÅÅååh, braindead! Den är så jevvla härlig! Det är skönt i början när dom hugger av armarna för att apan bet honom! Håller med Filmen är så skööön Sjukt ball me bebisen Bästa splatter ja sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Nja, jag har aldrig sagt att Freddy och Pinhead liknar varandra. Dock tycker jag att filmerna påminner lite om varandra. Båda filmerna innehåller liknade slafs, även om Hellraiser är värre än Terror på Elm Street. Dessutom så liknar Frank, då han ännu inte har någon hud, Freddy. Fan vad slafsig den värkar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Hannibal Lecter är så omänskligt artig... därför är han också så cool! ni kan gissa vem som fick min vote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Är det någon som har sett Freddy Vs. Jason? Jag tycker att den äger... Jag har sett han som spelar Jason... ooooo! Hannibal, för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 ÅÅååh, braindead! Den är så jevvla härlig! Det är skönt i början när dom hugger av armarna för att apan bet honom! Haha vad fan är det nu dom säger? Dem säger ju sjukdomen och så hugger dem av handen och så säger dem det igen och sen hugger dem av andra armen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Haha vad fan är det nu dom säger? Dem säger ju sjukdomen och så hugger dem av handen och så säger dem det igen och sen hugger dem av andra armen Sen så fortsätter dom med fötterna och benen och huvudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Sen så fortsätter dom med fötterna och benen och huvudet... Fötterna var det väl inte Huvudet bara sen, ahh nu ska jag se hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Fötterna var det väl inte Huvudet bara sen, ahh nu ska jag se hela Har för mig att dom huggde av alla delar först... aja, har inte sett den på ett tag, så jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Har för mig att dom huggde av alla delar först... aja, har inte sett den på ett tag, så jag vet inte... Såg det igår så Ska kolla på den nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fan vad slafsig den värkar vara. Jo, det är den väll. Fast Hellraiser 2 är ännu värre Trevligt när snubben slits sönder i slutet av ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Trevligt när snubben slits sönder i slutet av ettan Aj den scenen är så jävla smärtsam .... Jesus wept Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 En fråga bara. Har man nån gång sett Jason utan sin hockeymask? Skulle vilja se hur han ser ut utan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 En fråga bara. Har man nån gång sett Jason utan sin hockeymask? Skulle vilja se hur han ser ut utan den. Ja, man får se Jason utan sin hockeymask i de flesta Fredag den 13:e. Kan fixa lite bilder när jag kommer hem om du vill (är i skolan nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Såg hela Braindead igår. Kan det bli splattrigare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Borde inte den här topicen vara officiella skräcktopicen eller nåt? skulle passa mycket bättre tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts