vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Då sa nog Kalan fel, för Pinhead är lika rolig som en trädstock. Han är ju skitrolig! Om man kollar noga på spikarna i hans huvud kan man se ett "v"! Mordet med hammaren äger ju! Fast om jag hade regisserat filmen skulle jag gjort det lite mera slaskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Då var När Lammen tystnar slut, någon som såg den mer än jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Då var När Lammen tystnar slut, någon som såg den mer än jag? Har en fin box med de tre Hannibal filmerna med Sir Hopkins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Då var När Lammen tystnar slut, någon som såg den mer än jag? Jag såg den. Har sett den innan iofs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Har en fin box med de tre Hannibal filmerna med Sir Hopkins. När lammen tystnar, Hannibal och Röd Drake va? Den finns i kristianstad med, kommer inte ihåg vad den kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 När lammen tystnar, Hannibal och Röd Drake va? Den finns i kristianstad med, kommer inte ihåg vad den kostar Jupp. Jag köpte den till guldkundspris från discshop. (Kommer dock inte ihåg vad den kostade...mellan 200 och 350 skulle jag tippa på.) Har dock aldrig sett Manhunter med Brian Cox som Hannibal...kanske man ska göra, har hört att många har sagt att han var bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jupp. Jag köpte den till guldkundspris från discshop. (Kommer dock inte ihåg vad den kostade...mellan 200 och 350 skulle jag tippa på.) Har dock aldrig sett Manhunter med Brian Cox som Hannibal...kanske man ska göra, har hört att många har sagt att han var bättre! Den kostar 499:- nu Discoshop har fan mer skräckfilmer än cdon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Den kostar 499:- nu Jo men jag är ju guldkund så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag så NLT! Den är så jävla rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Då var När Lammen tystnar slut, någon som såg den mer än jag? Jeps jag såg den. Hannibal är fett läskig. Jävligt fina filmer detdär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jeps jag såg den. Hannibal är fett läskig. Jävligt fina filmer detdär. Jag har inte sett Hannibal och Röd Drake Är Hannibal läskigare än När lammen tystnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har inte sett Hannibal och Röd Drake Är Hannibal läskigare än När lammen tystnar? Läskigare och läskigare...den är sämre. Röd Drake är möe bättre än Hannibal, fett grym insats av Edward Norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Läskigare och läskigare...den är sämre. Röd Drake är möe bättre än Hannibal, fett grym insats av Edward Norton. Haha Röd drake! Är inte det den när han sätter fyr på någon i rullstol och sen gör så den åker ner för en sån kulle ? Redigerad 6 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Haha Röd drake! Är inte det den när han sätter fyr på någon i rullstol och sen gör så den åler ner för en sån kulle ? Stämmer bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Diggar "mördaren" i Saw Min 200de post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Diggar "mördaren" i Saw Min 200de post W0rd, Jigsaw is da king... Älskar Saw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ja Jigsaw har en "cool" stil fast samtidigt en elak också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jigsaw är ju en rip-off på John Doe i se7en. Saw är endå en bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jigsaw är ju en rip-off på John Doe i se7en. Saw är endå en bra film. Har du Hellraiser boxen? och var köpte du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har du Hellraiser boxen? och var köpte du den? Jag har den här boxen. Köpte den här Det är fraktfritt på cdwow också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts