kariya Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 För att jag helst inte vill lägga ut en massa pengar med en box innehållandes en säsong av en serie jag i stort sett aldrig sett. Buffy har jag sett ett par avsnitt av, det är rätt bra. Angel har jag knappt hört talas om... Eller kan du ringa Funnylin och fråga om han kan underhålla dig framför soffan. Det går lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 För att jag helst inte vill lägga ut en massa pengar med en box innehållandes en säsong av en serie jag i stort sett aldrig sett. Buffy har jag sett ett par avsnitt av, det är rätt bra. Angel har jag knappt hört talas om... Angel är ju med i Buffy, dom första säsongerna iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Angel är ju med i Buffy, dom första säsongerna iallafall. Han får en egen serie efter säsong 3 av Buffy, alltså gick säsong 1 av Angel och säsong 4 av Buffy simultant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jaha, idag har man då inhandlat bla. "skräck"-komedin Mördar-tomaternas Återkomst (The Return of The Killer Tomatoes). Det var ungefär som en konstig version av Frankensteins Monster, fast snarare Frankensteins Tomater Aja, Geroge Clooney gjorde iaf en tidig roll i denna skapligt underhållande b-film från 1988, som var mer en komedi än en skräckfilm, då den inte var det minsta otäck, vilket den inte ens försöker vara. Detta var del 2 av de fyra filmerna om de onda Mördar-tomaterna, vars framfart till världsherravälde kräver många människoliv... Någon som har sett någon av dessa otroligt fjantiga filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Någon som sett "Alice, sweet Alice"? Såg den på en hemsida och tyckte den värka bra. Undrar bara om den är sevärd funderar på att hyra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Någon som sett "Alice, sweet Alice"? Såg den på en hemsida och tyckte den värka bra. Undrar bara om den är sevärd funderar på att hyra den Den är bra, lite vidrig miljö men otroligt grym stämning, plus att ett mord i slutet är bland det blodigaste man kan se i filmväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Den är bra, lite vidrig miljö men otroligt grym stämning, plus att ett mord i slutet är bland det blodigaste man kan se i filmväg. Okej låter lite som min smak ska hyra den tror ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jag såg en film som heter Skräcknatten Den var riktigt kass ! Colorado sa till mig på msn att Hannibal skulle vara imorgon på TV4. Har ingen TV-tidning framför mig. Jag går in på TV4.se EDIT: Lördagen den 5 mars 22:05 När lammen tystnar på TV4 Redigerad 5 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag såg en film som heter Skräcknatten Den var riktigt kass ! Colorado sa till mig på msn att Hannibal skulle vara imorgon på TV4. Har ingen TV-tidning framför mig. Jag går in på TV4.se EDIT: Lördagen den 5 mars 22:05 När lammen tystnar på TV4 Ja det var den ja mena sorry Ska nog se den har redan sett den en gång men den är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Colorado sa till mig på msn att Hannibal skulle vara imorgon på TV4. Har ingen TV-tidning framför mig. Jag går in på TV4.se EDIT: Lördagen den 5 mars 22:05 När lammen tystnar på TV4 Whohohoho! Den äger! Var den igår eller idag? Min klocka på datorn är inställd på den tolfte december... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Whohohoho! Den äger! Var den igår eller idag? Min klocka på datorn är inställd på den tolfte december... Det ska den inte. Det är När lammen tystnar idag och hannibal imorgon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Och så får man snart Hellraiser (ettan) Ser fram emot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Och så får man snart Hellraiser (ettan) Ser fram emot det! Härligt ettan är lätt den bästa i serien. Del två är inte heller så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Härligt ettan är lätt den bästa i serien. Del två är inte heller så dålig. Okej, då kanske jag ska skaffa den också Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Okej, då kanske jag ska skaffa den också Tack! Gör det du. Tvåan är ganska löjlig, men den har väldigt mycket blod och slafs. Ettan är mer seriös och har ett härligt mord med en hammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Gör det du. Tvåan är ganska löjlig, men den har väldigt mycket blod och slafs. Ettan är mer seriös och har ett härligt mord med en hammare. Är Pinhead löjlig eller? Har killen humor? alltså Pinhead? Redigerad 5 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om Pinhead har humor? Hehe, nej du. Det är nog det sista han har. @TF: "Härligt" mord med en hammare? Sjuka unge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Ikväll kommer Haniball på TV4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om Pinhead har humor? Hehe, nej du. Det är nog det sista han har. @TF: "Härligt" mord med en hammare? Sjuka unge... Han har inte sån humor som Freddy eller så? Jag tror Kalan sa att han var ganska lik Freddy i sättet.... Weener: När lammen tystnar är det ikväll Hannibal imorgon kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Då sa nog Kalan fel, för Pinhead är lika rolig som en trädstock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts