Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

För att jag helst inte vill lägga ut en massa pengar med en box innehållandes en säsong av en serie jag i stort sett aldrig sett. Buffy har jag sett ett par avsnitt av, det är rätt bra. Angel har jag knappt hört talas om...

Eller kan du ringa Funnylin och fråga om han kan underhålla dig framför soffan. Det går lika bra ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För att jag helst inte vill lägga ut en massa pengar med en box innehållandes en säsong av en serie jag i stort sett aldrig sett. Buffy har jag sett ett par avsnitt av, det är rätt bra. Angel har jag knappt hört talas om...

Angel är ju med i Buffy, dom första säsongerna iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, idag har man då inhandlat bla. "skräck"-komedin Mördar-tomaternas Återkomst (The Return of The Killer Tomatoes). Det var ungefär som en konstig version av Frankensteins Monster, fast snarare Frankensteins Tomater :( Aja, Geroge Clooney gjorde iaf en tidig roll i denna skapligt underhållande b-film från 1988, som var mer en komedi än en skräckfilm, då den inte var det minsta otäck, vilket den inte ens försöker vara. Detta var del 2 av de fyra filmerna om de onda Mördar-tomaterna, vars framfart till världsherravälde kräver många människoliv... Någon som har sett någon av dessa otroligt fjantiga filmer? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som sett "Alice, sweet Alice"? Såg den på en hemsida och tyckte den värka bra. Undrar bara om den är sevärd funderar på att hyra den :(

Den är bra, lite vidrig miljö men otroligt grym stämning, plus att ett mord i slutet är bland det blodigaste man kan se i filmväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg en film som heter Skräcknatten ;)

Den var riktigt kass !

Colorado sa till mig på msn att Hannibal skulle vara imorgon på TV4. Har ingen TV-tidning framför mig. Jag går in på TV4.se :P

EDIT: Lördagen den 5 mars 22:05 När lammen tystnar på TV4 ;)

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg en film som heter Skräcknatten ;)

Den var riktigt kass !

Colorado sa till mig på msn att Hannibal skulle vara imorgon på TV4. Har ingen TV-tidning framför mig. Jag går in på TV4.se :P

EDIT: Lördagen den 5 mars 22:05 När lammen tystnar på TV4 :P

Ja det var den ja mena sorry :P Ska nog se den har redan sett den en gång men den är ju bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Lördagen den 5 mars 22:05 När lammen tystnar på TV4 ;)

Whohohoho! Den äger! Var den igår eller idag? Min klocka på datorn är inställd på den tolfte december...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Pinhead har humor? Hehe, nej du. Det är nog det sista han har.

@TF: "Härligt" mord med en hammare? Sjuka unge...

Han har inte sån humor som Freddy eller så?

Jag tror Kalan sa att han var ganska lik Freddy i sättet....

Weener: När lammen tystnar är det ikväll :angry:

Hannibal imorgon kväll...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor