kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ilkväll är det liftaren på femman! Jag har bara sett Liftaren 2. Den är är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Wishmaster och Leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Liftaren är ju riktigt bra, dock länge sedan jag såg den. Liftaren 2 är rätt bra den med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Wishmaster och Leatherface Gillar du inte Jason Voorhees också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Är det någon här som har sett alla filmer i pollalternativen? Själv har jag sett alla förutom The Ugly, den har jag bara sett klipp ur, verkar skapligt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag fick Terror på elm street-boxen idag Har endast kollat på Wes cravens New Nightmare av dem andra jag inte sett dvs Terror på elm street 2 Freddys Hämnd och Freddys Dead @@@@@ Var hyfsat bra, gillade inte Freddys nya look men rocken var ganska häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Såg Freddys Dead idag då Den var lite bättre och får @@@@@ KKKKK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jason Vorhees 4 Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 KKKKK Ku Klux Klan's kvalitéts kontroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Är det någon som har sett Freddy Vs. Jason? Jag tycker att den äger... Jag har den och jag gillade den som fan när den var ny, nu är den dock utjatad eftersom ajg sett den allt för mycket men den går fortfarande att kolla på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är det någon här som har sett alla filmer i pollalternativen? Själv har jag sett alla förutom The Ugly, den har jag bara sett klipp ur, verkar skapligt bra... Jag har sett alla förutom "Leprechaun" som förövrigt verkar suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag har sett alla förutom "Leprechaun" som förövrigt verkar suga. Jag har för mig att den har blivit framröstad som Århundradets Sämsta Film, eller något sådant Den är inte så värst bra, men själva Leprechaun är rätt cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag har för mig att den har blivit framröstad som Århundradets Sämsta Film, eller något sådant Den är inte så värst bra, men själva Leprechaun är rätt cool... Det finns väl flera olika ? eller har jag fel ? har sett en iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Det finns väl flera olika ? eller har jag fel ? har sett en iaf Jo, det finns en del uppföljare, men jag snackade om originalet från nån gång på 80-talet skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag har sett alla förutom leprauchaun (?) och tandläkaren... båda verkar suga jevvligt hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Den här Leprechaun, har fått rätt dåligt av IMDb. 3.6/10. Visste inte att det var en Skräck-komedi först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ku Klux Klan's kvalitéts kontroll? Nej utan: K = Kan inte vara sämre KK = Kan bättre KKK = klart bra KKKK = Kanonbra! KKKKK = Kariya eller Kan inte vara bättre Okej jag fortsätter med de gamla systemet, ingen som verkar gilla det nya :'( (? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vampyrfilm är alltid intressant. Finns det någon som är extra bra som ni kan tipsa om? The Hills Have Eyes, är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Okej jag fortsätter med de gamla systemet, ingen som verkar gilla det nya :'( (? ) Det är inte det. Det är bara att jag blir förvirrad när jag ser massor K:n på rad. Jag börjar se män med vita kåpor på huvudet som springer omkring och manifeserar saker. Jävligt jobbig åkomma. Vampyrfilm är alltid intressant. Finns det någon som är extra bra som ni kan tipsa om? Varför nöja sig med filmer när det finns två underbara vampyrserier? Den ena heter Buffy the Vampire Slayer, den andra heter Angel (the Series). Underbara båda två... Redigerad 3 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Varför nöja sig med filmer när det finns två underbara vampyrserier? Den ena heter Buffy the Vampire Slayer, den andra heter Angel (the Series). Underbara båda två... För att jag helst inte vill lägga ut en massa pengar med en box innehållandes en säsong av en serie jag i stort sett aldrig sett. Buffy har jag sett ett par avsnitt av, det är rätt bra. Angel har jag knappt hört talas om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts