Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej jag fortsätter med de gamla systemet, ingen som verkar gilla det nya :'( (? ^_^ )

Det är inte det. Det är bara att jag blir förvirrad när jag ser massor K:n på rad. Jag börjar se män med vita kåpor på huvudet som springer omkring och manifeserar saker. Jävligt jobbig åkomma.

Vampyrfilm är alltid intressant. Finns det någon som är extra bra som ni kan tipsa om?

Varför nöja sig med filmer när det finns två underbara vampyrserier? Den ena heter Buffy the Vampire Slayer, den andra heter Angel (the Series). Underbara båda två...

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför nöja sig med filmer när det finns två underbara vampyrserier? Den ena heter Buffy the Vampire Slayer, den andra heter Angel (the Series). Underbara båda två...

För att jag helst inte vill lägga ut en massa pengar med en box innehållandes en säsong av en serie jag i stort sett aldrig sett. Buffy har jag sett ett par avsnitt av, det är rätt bra. Angel har jag knappt hört talas om...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor