kariya Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hotade chefens dotter till livet. Effektivt! Ja precis Nej men jag skickat ett snällt och vackert mail till dem med många känslosamma ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Såg Cabin Fever igår kväll och kan faktist rekomendera att se den men köp inte den utan hyr den Jag kommer antagligen köpa den i ren brist på andra filmer att köpa, den är säkert bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag kommer antagligen köpa den i ren brist på andra filmer att köpa, den är säkert bra... Jag rekomenderade den för dig Såg den innan idag och var faktiskt underhållande @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Funderar seriöst på att införskaffa Hellraiser 4-6 för att fullborda min lilla Hellraiser-samling innehållandes alla filmerna i serien. De kostar sammanlagt 298:- på discshop. Det är de väll värda? Omslagen på fodralen ser jäkligt fina ut iaf, förutom på 5:an, där ser Pinhead ut som en retarderad barnuge... EDIT: Hellraiser 4-6:s originalpriser ska sammanlagt vara 577kr enligt discshop... Redigerad 26 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har bara sett fyran av dom där tre, och kan säga att den inte är mycket att hänga i granen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har bara sett fyran av dom där tre, och kan säga att den inte är mycket att hänga i granen. Är den bättre än Jason X (som någon jämnförde den med i en recension på discshop)? Aja, jag kommer antagligen köpa den iaf, vill ha hela serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Är den bättre än Jason X (som någon jämnförde den med i en recension på discshop)? Aja, jag kommer antagligen köpa den iaf, vill ha hela serien Om den inte är bättre än Jason X så är den riktigt kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nej, den kostade 250. Var det originalet eller nyreleasen? Båda finns att hitta för nästan hundralappen billigare på discshop.se i dubbeldisc-utgåvor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Njaa lite men inte så jätte föressten The Grudge är inte dålig bara gemfört med Saw Den är hyfsad iaf. Nej nu får du ge dig Nicke! Jävla dubbelmoral. Du säger att du tycker att den var dålig och inte alls läskig säger du till mig Vinnecool: The Grudge är inte läskig! Redigerad 26 februari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Fan... det görs ju nästan aldrig några läskiga filmer nuförtiden... fan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Fan... det görs ju nästan aldrig några läskiga filmer nuförtiden... fan.... Sorry mate Jag och Colorado ska hyra DET senare idag. Var ett tag sedan man såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nej nu får du ge dig Nicke! Jävla dubbelmoral. Du säger att du tycker att den var dålig och inte alls läskig säger du till mig Vinnecool: The Grudge är inte läskig! Med hyfsad mernar går att se på men inte direkt att rekomendera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Varför finns inte monstret i the thing med? aah... ljuva 80-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Varför finns inte monstret i the thing med? aah... ljuva 80-tal Meh det var ju flera monster . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nope. det var ett monster från början sen smittade den flera så det är i "teorin" bara ett monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Varför finns inte monstret i the thing med? Tre orsaker. 1: Monstret i The Thing är nästan som en sjukdom och inte som en person som vandrar runt och hugger ihjäl folk. Därför skiljer det sig det från de andra alternativen. 2: Alla pollplatser var upptagna, det fick alltså inte plats. Och slutligen 3: Jag hade inte sett filmen då jag skapade pollen. Men The Thing är bra, det kan jag hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tre orsaker. 1: Monstret i The Thing är nästan som en sjukdom och inte som en person som vandrar runt och hugger ihjäl folk. Därför skiljer det sig det från de andra alternativen. 2: Alla pollplatser var upptagna, det fick alltså inte plats. Och slutligen 3: Jag hade inte sett filmen då jag skapade pollen. Men The Thing är bra, det kan jag hålla med om Jag har ju The thing, får krypa ner i soffan imorgon och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Då har man sett DET, eller IT Förra gången jag såg IT såg jag aldrig slutet. Tyckte lutet förstörde allt Det var en bra film så länge det varade! @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ilkväll är det liftaren på femman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Då har man sett DET, eller IT Förra gången jag såg IT såg jag aldrig slutet. Tyckte lutet förstörde allt Det var en bra film så länge det varade! @@@@@ Håller med dig Kariya fast nästan hela filmen va halvkass men den hade visa gilmtar Men det var tyvärr väldigt få Slutet va kasst! Betyg:@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts