Pico Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag älskar skräckfilm, men har inte sett en ända v dem... funderar på köp ändå, på grund av priset Gör det, annars stryper jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är hans filmer bra då? Finns ju en "nightmare on elm street box" också... BTW: Jag har bestämt mig för att köpa en box nu! VILKEN ÄR BÄST?`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är hans filmer bra då? Finns ju en "nightmare on elm street box" också... BTW: Jag har bestämt mig för att köpa en box nu! VILKEN ÄR BÄST?`` Köp hannibal boxen.. den är så j-vla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Klassas Dawn Of The Dead som skräckis? Den nya versionen då... Tyckte den va rätt komisk iaf... Jo men tror nog den kan klassas som typ Skräck/Splatter Men rätt komisk är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Klassas Dawn Of The Dead som skräckis? Den nya versionen då... Tyckte den va rätt komisk iaf... Jag räknar allt sånt som skräck. Dvs. splatter, slasher osv. 70-80% av mina dvd-filmer är skräck, och jag har en del. Hade jag haft pengar så hade jag köpt boxen Pico tipsade om, den verkar mycket bra! Vinnecool: Nightmare on Elm Street-boxen är rätt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Någon som ett Cabin Fever? Ska nämligen se den snart isåfall va tyckte ni? Bara undra så den inte e katastrofalt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Någon som ett Cabin Fever? Ska nämligen se den snart isåfall va tyckte ni? Bara undra så den inte e katastrofalt dålig Cabin Fever är ganska bra... inte så värst äcklig men ändå ganska bra... den är se värd men inte köp värd enligt min mening... hyr den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Sådär, nu har jag sett "saw"... Den var väl hygglig, men jag hade större förväntningar... Inte särskilt läskig heller, tyvärr... Fast den var ändå rätt härlig, som när han... använde sågen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vote: Michael Myers Finns många bra, men Michael Myers tycker jag är lite bättre än de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag har beställt Terror på elm street boxen nu Om ni undrar varför dem har sänkt priset till 469:- så är det jag som fixade det Så tacka mig om ni ska eller så kan ni helt enkelt skita i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Såg Cabin Fever igår kväll och kan faktist rekomendera att se den men köp inte den utan hyr den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag har beställt Terror på elm street boxen nu Om ni undrar varför dem har sänkt priset till 469:- så är det jag som fixade det Så tacka mig om ni ska eller så kan ni helt enkelt skita i det Hur gjorde du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hur gjorde du då? Hotade chefens dotter till livet. Effektivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Kostade inte den boxen runt tusenlappen för några dagar sen? aja, spenderade 400 (FYRA HUNDRA! VARKEN MER ELLER MINDRE!) spänn på film idag...texas chainsaw massacre dubbel-dvd... ahhhhh... Redigerad 25 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) aja, spenderade 450 spänn på film idag...texas chainsaw massacre dubbel-dvd... ahhhhh... Kostade den så mycket? Redigerad 25 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kostade den så mycket? Nej, den kostade 250. Så köpte jag en till för 150... Eller menade du terror på elm streetboxen? kostade det på cdon iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Nej, den kostade 250. Så köpte jag en till för 150... Eller menade du terror på elm streetboxen? kostade det på cdon iaf... Kom på att mitt quote var lite otydligt, men jag menade filmen du köpte och inte boxen. Men dina siffror går ändå inte riktigt ihop... 250+150=450? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kom på att mitt quote var lite otydligt, men jag menade filmen du köpte och inte boxen. Men dina siffror går ändå inte riktigt ihop... 250+150=450? Frakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kom på att mitt quote var lite otydligt, men jag menade filmen du köpte och inte boxen. Men dina siffror går ändå inte riktigt ihop... 250+150=450? Oj, skrev fel... :"> ändrar på¨en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Frakt? Nja, men han sa att han spenderade 450 på film, inte frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts