Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jahapp, då har man The Grudge. Hade tänkt kolla på den ikväll lite senare. Hoppas att den är bättre än The Village, som jag visserligen inte sett, men hört ska vara riktigt dålig. Någon som vet nånstans där man fortfarande kan få tag på Suspiria? Säljs ju inte längre på Discshop :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Saw i fredagskväll ^_^ Det var bland dom bästa skräckfilmer ja någonsin sätt. Ja säger som ja tror många andra som sett filmen sa att den va ett mästervärk :mellow:

Gillar slutet bäst ;)

Betyg:@@@@

Såg Scream 2 i lördas med :huh: Inte särskilt bra men vad ja blev mest förvånad över var att Wes Craven hade regiserat filmen ;) visste inte riktigt vem han var när ja såg Scream första gången så ja är kanske lite sen med menmen ;)

BTW: Kalan ja kan försäkra dig om att The Grudge va bättre en The Village inte för att The Grudge var så bra men jag tycker The Grudge är mycket bättre!

Redigerad av Colorado
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va?? Är The Grudge dålig?? Nej... nej, det får den inte va! Har sett fram emot den ett jävla tag nu, DEN FÅR INTE VARA DÅLIG!!

Den får inte...

Är den läskig då?

Den påminner om The Ring, jag har inte sett hela än, men den är dessvärre inte så värst otäck, annars är den rätt okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha så har man tagit sig tiden att äntligen (?) se Strandvaskaren.

Jag vet dock ännu inte riktigt vad jag ska tycka om den. Den är bra för att vara Svensk. Men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den som slasher.

Inte så bra upplösning. Man ser väldigt lite av mördaren. Inte direkt nyskapande. (Edit: Fast vad är nyskapande i den här genren egentligen? Saw kanske.)

bla...bla...

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

. (Edit: Fast vad är nyskapande i den här genren egentligen? Saw kanske.)

bla...bla...

Skulle nog inte gå så långt att kalla den för en nyskapande film. Men nog är den bra som fan. Bestälde nyss saw på dvd(Uncut region1). Förövrigt så tror jag Saw 2 kommer bli väldigt bra.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor