Kalan Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Såg From Dusk Till Dawn idag igen, fasen vad bra den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Whatever.. Måste dom alltid göra en del.2? Måste och måste.. Den är ju typ 2 år gammal så varför klagar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Såg From Dusk Till Dawn idag igen, fasen vad bra den är! Faktiskt är den det. Kanske inte någon mega-skräckis, men man måste ju bara älska Tarantinos karaktär. "Where are we going?!" "To Mexico..." "And what's in Mexico?!" "Mexicans!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Såg From Dusk Till Dawn idag igen, fasen vad bra den är! Ettan eller? Isåfall kan ja hålla med om att den är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Skulle köpa "A nightmare on elm street" boxen igår kväll. Den skulle kosta 469:- men nu kostar den 999:- igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Skulle köpa "A nightmare on elm street" boxen igår kväll. Den skulle kosta 469:- men nu kostar den 999:- igen Tänkte också köpa den, men inte när den är så dyr. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Skulle köpa "A nightmare on elm street" boxen igår kväll. Den skulle kosta 469:- men nu kostar den 999:- igen Och du som tyckte jag var "dum" som köpte den för ca 950 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Och du som tyckte jag var "dum" som köpte den för ca 950 spänn Va:o!!! Det har jag aldrig sakt! Jag lovar, du måste missförstot mig! Jag tyckte synd om dig när dom hade sänkt priset!! inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Det är väl Ju-On 2? Nej Ju-On 2 är redan släppt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Va:o!!! Det har jag aldrig sakt! Jag lovar, du måste missförstot mig! Jag tyckte synd om dig när dom hade sänkt priset!! inget annat Förlåt, det var så jag menade, inte att du tyckte att jag var dum. Därför satte jag dum inom citationstecken. Men förlåt min otydlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Förlåt, det var så jag menade, inte att du tyckte att jag var dum. Därför satte jag dum inom citationstecken. Men förlåt min otydlighet. Alltså jag tänekr köpa den ioavsset om den kostar 999:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Nej Ju-On 2 är redan släppt tror jag Jag vet... Trodde man syftade på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ska se Brain Dead sneare ikväll Har inte så stora förväntningar efter som det är en splatter men farsan berättade att man köttade varandra med gräsklippare så va fan den värka ju lite rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ska se Brain Dead sneare ikväll Har inte så stora förväntningar efter som det är en splatter men farsan berättade att man köttade varandra med gräsklippare så va fan den värka ju lite rolig Braindead och Bad Taste är några av de definitivt bästa splatterfilmerna någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Braindead och Bad Taste är några av de definitivt bästa splatterfilmerna någonsin! Håller med till 100%! ...Bad taste har dock en härligare känsla än braindead . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 MMmmmmmm...! Bad Taste! *smack smack* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Braindead och Bad Taste är några av de definitivt bästa splatterfilmerna någonsin! Okey det glädjer mig och förväntningarna ökar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Såg precis Brain Dead och det var bland dom roliogaste splatter filmer ja sett Fast istortsätt satt ja bara och längta till sräsklipparscenen Riktigt härlig den. Men som sagt så är inte splatter filmer så speciellt bra tycker ja men denna var bland dom bästa ja sätt (har dock inte sett så många ) Men iaf Betyg: @@@@@ BTW: Sorry för dubbelpost Redigerad 5 februari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 På den senaste tiden har jag sett tre dåliga rysare/skräck! The Grudge, Evil Dead¨och nu The Village The Village klassas nog som Thriller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 På den senaste tiden har jag sett tre dåliga rysare/skräck! The Grudge, Evil Dead¨och nu The Village The Village klassas nog som Thriller? Av dessa tre har jag endast sett Evil Dead och den är relativt underhållande, även om den inte håller samma klass som Peter Jackson's splatter-mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts