Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Va:o!!!

Det har jag aldrig sakt!

Jag lovar, du måste missförstot mig! Jag tyckte synd om dig när dom hade sänkt priset!! inget annat :o

Förlåt, det var så jag menade, inte att du tyckte att jag var dum. Därför satte jag dum inom citationstecken. Men förlåt min otydlighet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska se Brain Dead sneare ikväll :huh: Har inte så stora förväntningar efter som det är en splatter men farsan berättade att man köttade varandra med gräsklippare så va fan den värka ju lite rolig :D

Braindead och Bad Taste är några av de definitivt bästa splatterfilmerna någonsin! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis Brain Dead och det var bland dom roliogaste splatter filmer ja sett ;)

Fast istortsätt satt ja bara och längta till sräsklipparscenen :wub: Riktigt härlig den.

Men som sagt så är inte splatter filmer så speciellt bra tycker ja men denna var bland dom bästa ja sätt (har dock inte sett så många ;) )

Men iaf Betyg: @@@@@

BTW: Sorry för dubbelpost

Redigerad av Colorado
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På den senaste tiden har jag sett tre dåliga rysare/skräck!

The Grudge, Evil Dead¨och nu The Village :huh:

The Village klassas nog som Thriller?

Av dessa tre har jag endast sett Evil Dead och den är relativt underhållande, även om den inte håller samma klass som Peter Jackson's splatter-mästerverk!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor