Elander Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Har både Braindead och Badtaste......Men finns det någon som är rolig på det sättet som braindead och badtaste...asså ni som har sätt dom vet vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Har både Braindead och Badtaste......Men finns det någon som är rolig på det sättet som braindead och badtaste...asså ni som har sätt dom vet vad jag menar Mmm det är massor med våld i dom. Förövrigt så är bad taste mycket bättre än braindead. Redigerad 26 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Har både Braindead och Badtaste......Men finns det någon som är rolig på det sättet som braindead och badtaste...asså ni som har sätt dom vet vad jag menar Jag tycker att det är humor i varje splatter film. Men jag vet vilken humor du menar Zombie Holocaust har inte samma humör som dem, men ändå skojig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag tycker att det är humor i varje splatter film. Men jag vet vilken humor du menar Zombie Holocaust har inte samma humör som dem, men ändå skojig Den enda gången Zombie Holocaust är rolig är när en sån sjuksköterska ser ett lik eller vad det är så skriker hon men ljudet kommer 3 sekunder efter, förövrigt är filmen skit kass förutom när dom tar propellern till båten och köttar ett sånt freak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Frankensteins Monster är jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Den enda gången Zombie Holocaust är rolig är när en sån sjuksköterska ser ett lik eller vad det är så skriker hon men ljudet kommer 3 sekunder efter, förövrigt är filmen skit kass förutom när dom tar propellern till båten och köttar ett sånt freak. Haha de e typ sånt som e kul och se Den är ju så jäkla dålig så man vill se den igen nästan iaf Redigerad 27 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Den enda gången Zombie Holocaust är rolig är när en sån sjuksköterska ser ett lik eller vad det är så skriker hon men ljudet kommer 3 sekunder efter, förövrigt är filmen skit kass förutom när dom tar propellern till båten och köttar ett sånt freak. Den är ju grym När dem petar ut ögonen, det ser ganska gott ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Såg Evil Dead och den var faktikst itne läskig. Jag fattar inte att Stephen King tyckte den var den läskigaste filmen han sett Men jaja, den får @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Såg Evil Dead och den var faktikst itne läskig. Jag fattar inte att Stephen King tyckte den var den läskigaste filmen han sett Men jaja, den får @@@@@ Evil Dead var kanske läskig på den tiden när King såg den, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Evil Dead var kanske läskig på den tiden när King såg den, eller? 1982 fanns det väl ändå läskigare filmer Tyckte ljudet var lite psykande och sen en av tjejerna som blir en zombie, hon för ett konstigt ljud i från sig. Hon den glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Såg Evil Dead och den var faktikst itne läskig. Jag fattar inte att Stephen King tyckte den var den läskigaste filmen han sett Men jaja, den får @@@@@ Evil dead är ju en av dom bästa skräck filmerna någonsin. Evil dead 2 var också riktigt härlig. Sen kom trean och förstörde allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Evil dead är ju en av dom bästa skräck filmerna någonsin. Evil dead 2 var också riktigt härlig. Sen kom trean och förstörde allt. Tycker dem klassas som Rysare/splatter. Riktigt dåligt gjord, men det kan ju året förklara Zombiesarna ser inte äckliga ut, dom ser "roliga" ut nästan. SPOILERR*********SPOILER******** SPOILER******* Och när killen slänger in boken i brasan så förmultas zombiesarna, de ser ungefär ut som det där programet på nickelodion man såg innan. Dom där ler figurerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Tycker dem klassas som Rysare/splatter. Riktigt dåligt gjord, men det kan ju året förklara Zombiesarna ser inte äckliga ut, dom ser "roliga" ut nästan. SPOILERR*********SPOILER******** SPOILER******* Och när killen slänger in boken i brasan så förmultas zombiesarna, de ser ungefär ut som det där programet på nickelodion man såg innan. Dom där ler figurerna Hehe ja effekterna är ju inte dom bästa precis. Och ja när bruce campbell slänger in boken i brasan på slutet är bland det fulaste jag sett. Men endå så är det bara nåt med den filmen som är så jäkla härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hmm.. Här ser man om man scrollar ner lite, att Saw ska komma. Men vad är nu detta! The Grudge 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hmm.. Här ser man om man scrollar ner lite, att Saw ska komma. Men vad är nu detta! The Grudge 2? Eftersom The Grudge var så dålig så tänker jag inte se The Grudge 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hehe ja effekterna är ju inte dom bästa precis. Och ja när bruce campbell slänger in boken i brasan på slutet är bland det fulaste jag sett. Men endå så är det bara nåt med den filmen som är så jäkla härligt. Så jätte-w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hmm.. Här ser man om man scrollar ner lite, att Saw ska komma. Men vad är nu detta! The Grudge 2? Det är väl Ju-On 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är väl Ju-On 2? Whatever.. Måste dom alltid göra en del.2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Whatever.. Måste dom alltid göra en del.2? Hoppas den blir bättre än 1:an i såfall För 1:an avr riktigt kass! tyckte du den var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hoppas den blir bättre än 1:an i såfall För 1:an avr riktigt kass! tyckte du den var bra? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts