Flanders Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Zombie Holocaust är rätt slashig Jag såg The Grudge idag och det är en av de sämsta skräckfilmerna jag sett. Jag blev besviken som fan. Själva "mördaren" eller saken som dödar dom såg inte alls läskig ut! Sen är det några saker som dem tagit ifrån The Ring @@@@@ Skit kass! Kan inte riktigt hålla med dig där Kariya De är ju absolut inte bland dom sämsta skräckfilmerna utan tvekan inte men de va kanske för att ja snackat så mycket om den som du blev lite besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Kan inte riktigt hålla med dig där Kariya De är ju absolut inte bland dom sämsta skräckfilmerna utan tvekan inte men de va kanske för att ja snackat så mycket om den som du blev lite besviken Vad gör att den blir bra? SPOILER!!!!!!! LÄS INTE UNDER OM NI VILL SE FILMEN!!! I The Ring så försöker hon tjejen verkligen få bort den flickan. I den här filmen söker hon lite på internet, inget viktigt. Sen helt plötsligt är hon vid huset och bränner upp henne. Den har knappt någon handling. Handlingen är kass! Ingen handling alls. Och sen är det ju wannabe The Ring flickan Fy fan vad dålig den var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vad gör att den blir bra? SPOILER!!!!!!! LÄS INTE UNDER OM NI VILL SE FILMEN!!! I The Ring så försöker hon tjejen verkligen få bort den flickan. I den här filmen söker hon lite på internet, inget viktigt. Sen helt plötsligt är hon vid huset och bränner upp henne. Den har knappt någon handling. Handlingen är kass! Ingen handling alls. Och sen är det ju wannabe The Ring flickan Fy fan vad dålig den var! Ehhh hade ni text på filmen eller? De va ju visst handling men alla tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ehhh hade ni text på filmen eller? De va ju visst handling men alla tycker olika Ehh nej, men man fattar engelska. Jag fattade filmen. jag fattade precis allt! Tyckte du verkligen att ansiktet var äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ehh nej, men man fattar engelska. Jag fattade filmen. jag fattade precis allt! Tyckte du verkligen att ansiktet var äckligt Tycker inte Jason ser särskilt läskig ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tycker inte Jason ser särskilt läskig ut... Öhhh Du fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ehh nej, men man fattar engelska. Jag fattade filmen. jag fattade precis allt! Tyckte du verkligen att ansiktet var äckligt Njaa sådär man blev ju lite skraj där i början men har kanske tatt i lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Njaa sådär man blev ju lite skraj där i början men har kanske tatt i lite Jag tycker Flickan i The Ring ser läskigare ut Den här figuren ser ut som gullom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Jag tycker Flickan i The Ring ser läskigare ut Den här figuren ser ut som gullom Eee oki njaa lite gör hon nog de.. Yoko va ju rätt söt där du vet vad ja menar BTW ja tror inte de e någon The Ring wannabee utan att de e samma regissör Redigerad 23 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Eee oki njaa lite gör hon nog de.. Yoko va ju rätt söt där du vet vad ja menar BTW ja tror inte de e någon The Ring wannabee utan att de e samma regissör Det är 'inte samma regissör Redigerad 24 januari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Jag vet att det är samma regissör, men var han verkligen tvungen att ha med så många delar från The ring som det är i The Grudge? Brukar oftast bli så men tycker inte det är så mycke me the ring... visst tänkte man lite på den när man så The Grudge men de va ju mäst flickan och sånt Redigerad 23 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Samma regissör? Ringus regissör heter Hideo Nakata. Ju-ons(och The Grudge remaken)regissör heter Takashi Shimizu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Samma regissör? Ringus regissör heter Hideo Nakata. Ju-ons(och The Grudge remaken)regissör heter Takashi Shimizu! Jo men båda är ju japaner Brukar oftast bli filmer som är lika då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hur som helst var det en kass film Föresten, är det någon som har sett någon av "Children of the corn" filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Mmm vi kan inte direkt komma överens om en sån grej utan att spamma sönder topicen så BTW: är det nån som sätt filmen Mindhunters? Genre är en Action men det lät lite mer som en thriller iaf när fasran förklara Redigerad 24 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hur som helst var det en kass film Föresten, är det någon som har sett någon av "Children of the corn" filmerna? Jag har sett den första, den är halvdan... Är uppföljarna bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Skit kassa filmer, Children of the Corn alltså.. Har nån sett nån del ur "Ginuea Pig" serien.. den är den sjukaste serien jag någonsin sett, den misstänkts för att vara snuff och det kan jag förstå.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 The Braindead Zombie Holocaust The Abomination Apocalypse domani Är dom bra? Lägg märke till att det står The braindead....det är inte den filmen som han där som har filmat sagan om ringen har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 The Braindead Zombie Holocaust The Abomination Apocalypse domani Är dom bra? Lägg märke till att det står The braindead....det är inte den filmen som han där som har filmat sagan om ringen har gjort Zombie Holocaust är rätt köttig Men inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Lägg märke till att det står The braindead....det är inte den filmen som han där som har filmat sagan om ringen har gjort Japp, Braindead är gjord av Peter Jackson som även har regisserat de senaste LotR-filmerna... Dessutom är den riktigt bra! Men glöm in den minst lika bra Bad Taste som han också har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts