Tommy_Fido Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 fan va jag längtar tills nyinspelningen av zombierullen Dawn of the Dead kommer på bio... måste se den ju ne tror jag inte dom ska göra en engelsk parodi på dawn of the dead men jag vet inte kanska du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 ne tror jag inte dom ska göra en engelsk parodi på dawn of the dead men jag vet inte kanska du har rätt. okej, det visste jag inte, har bara sett nån poster eller nått sånt, men den verkar fett köttig... ska se den i vilket fall som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag skulle ha röstat på Dr. Hannibal. Han är ju så grymt mysig med sin psykologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag skulle ha röstat på Dr. Hannibal. Han är ju så grymt mysig med sin psykologi. jo, men Michael å Freddy är MYCKET coolare, enligt mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 jo, men Michael å Freddy är MYCKET coolare, enligt mig iaf... får man ändra sig? vill rösta på Jason Vorhees istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Varför sviker alla, allas våran Michael Myers? Aja, för mig är splatterskräck synonymt med Herr Myers! myers e riktigt cool.... han e riktigt iskall...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 myers e riktigt cool.... han e riktigt iskall...! han är BÄST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 han är BÄST!!! Exakt! Vad är Jason i jämförelse? En överviktig hockeymålvakt! Vad är leatherface i jämförelse? En inavlad byfåne från den amerikanska vischan! Vad är Freddy i jämförelse? En brännskadad drömdödare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Och Michael? Shaggy 2 Dope's brorsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Exakt! Vad är Jason i jämförelse? En överviktig hockeymålvakt! Vad är leatherface i jämförelse? En inavlad byfåne från den amerikanska vischan! Vad är Freddy i jämförelse? En brännskadad drömdödare! w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Och Michael? Shaggy 2 Dope's brorsa? INTE SHAGGY 2 dopes brorsa! Det är violent J's brorsa! skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 INTE SHAGGY 2 dopes brorsa! Det är violent J's brorsa! skärpning! Det var du som ljög för mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det var du som ljög för mig!!! LÖGNARE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Fan va skont har sitter man pa ett internert kaffe i London. Naja husomhelst sa verkar det om dom tydligen skulle gora en remake av Dawn of the dead. Men det kommer fort farande en engelsk parodi pa Dawn of the dead ska hetta shaun of the dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 INTE SHAGGY 2 dopes brorsa! Det är violent J's brorsa! skärpning! Bara jag som inte hänger med? Aja, Michael kränkning: Kapten Kirks brorsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Bara jag som inte hänger med? Aja, Michael kränkning: Kapten Kirks brorsa? http://www.dcfconcerts.com/bios/clown.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alltså jag vet vem "Mr Myers" är men alltså varför går han runt och mördar jag menar Freddy blev ju innebränd och var barnmördare innan han blev drömmördare. Jason blev ju mobbad och i knuffad Camp Crystal lake och dödar typ alla som kommer dit. Men varför dödar Myers folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alltså jag vet vem "Mr Myers" är men alltså varför går han runt och mördar jag menar Freddy blev ju innebränd och var barnmördare innan han blev drömmördare. Jason blev ju mobbad och i knuffad Camp Crystal lake och dödar typ alla som kommer dit. Men varför dödar Myers folk? Han kanske tycker det är kul, får folk inte göra det dem gillar längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jo, visst... Men det finns väll någon bättre anledning än att han tycker det är skojj för hade han bara tyckt det var skojj skulle han hafft en annan mask och ett osmidigare sätt att döda på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Exakt! Vad är Jason i jämförelse? En överviktig hockeymålvakt! Vad är leatherface i jämförelse? En inavlad byfåne från den amerikanska vischan! Vad är Freddy i jämförelse? En brännskadad drömdödare! Vad är Dr. Hannibal Lecter i jämförelse? Jävligt mycket bättre!!! Redigerad 20 juni, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts