vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Min syrra får sbart hem den från...eh... okända källor... Så jag ska få se den snart... (vem fan betalar pengar för biobiljetter... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ska se The Grudge om en timma eller två (:!!! Har ganska höga förväntningar. Weener skrev att de var den läskigaste filmen han hade sett så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Har åsså tänkt att gå och se den någon dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag såg The Grudge idag på bioprämiären i GBG med några polare, det var fanemej den läskigisate film jag nånsins sätt, men den var jävligt cool samtidigt. Kan inte säga något annat en att ja håller med Sjukt läskig va den men endå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Kan inte säga något annat en att ja håller med Sjukt läskig va den men endå bra Ja läskiga filmer brukar oftast vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ja läskiga filmer brukar oftast vara bra. Hehe ja de har du rätt i Men inte alla... The ring (kanske inte så läskig) men men tyckte ja bara va rätt löjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hehe ja de har du rätt i Men inte alla... The ring (kanske inte så läskig) men men tyckte ja bara va rätt löjlig Jag tyckte inte heller the ring var särskilt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag har hört att en film som heter... uhm.. King's IT eller nåt ska vara väldigt läskig. Nåt sånt heter den. Nån som sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hehe ja de har du rätt i Men inte alla... The ring (kanske inte så läskig) men men tyckte ja bara va rätt löjlig The ring är inte löjlig. Det är inte den mest skrämmande skräckfilm jag har sett iochförsig Men bara för att den inte är lika läskig som andra skräckisar är den ju inte löjlig BTW du har själv sakt att du tycker den är läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag har hört att en film som heter... uhm.. King's IT eller nåt ska vara väldigt läskig. Nåt sånt heter den. Nån som sett? Visserligen är clowner läskiga, men IT är inget jag rekomenderar. Det är bara långtråkigt och segt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Visserligen är clowner läskiga, men IT är inget jag rekomenderar. Det är bara långtråkigt och segt! Nej, om en clown är med i en skräckfilm är den dålig, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Nej, om en clown är med i en skräckfilm är den dålig, enligt mig. Du kanske tänker på DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Du kanske tänker på DET Det är den vi pratar om, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Det är den vi pratar om, ja! D'OH! Först fattade jag inte med "kings it" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 (vem fan betalar pengar för biobiljetter... ) Mamma? Nä men trevlig att se att denna topic fortfarande är aktiv. Det har jag nämnligen inte vart på ett par dar, men nu är jag tillbaka. Snart är det dax för min regelbundna Skitfilmsfestival, som från början var någon sorts skräckfilmskväll, men alla sågar ju bara filmerna, så wtf... Aja, nån som kan tipsa om någon riktig våldsam film (som helst är bra också) i stil med Switchblade Romance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Fråga: är den nya Dawn of the dead bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Fråga: är den nya Dawn of the dead bra? Nja den är totalt oläskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vet någon här någon film som är som Braindead eller Badtaste?...asså mycket blod..våldsamma roliga saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Dawn of the Dead (2004) är rätt slafsig när dom skjuter zombies i huvet ;D Shaun of the dead är också slafsig vid ett tillfälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Zombie Holocaust är rätt slashig Jag såg The Grudge idag och det är en av de sämsta skräckfilmerna jag sett. Jag blev besviken som fan. Själva "mördaren" eller saken som dödar dom såg inte alls läskig ut! Sen är det några saker som dem tagit ifrån The Ring @@@@@ Skit kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts