HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 @StellHell: Ja du fnittrar alltid kvinnligt. Tro mig, jag vet. Ja Jason X är tråkig. Booooring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Fnitter är alltid kvinnliga. Doh. Btw, det är ingen som extraknäcker som trädgårdsmästare och har sniffat upp nått on "Ju On: The Grudge 2" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jo det är det säkert. Snälla stellhell, kan vi inte spamma sönder forumet nu? Det händer ju ingenting någonstans. Alla ligger väl och sover förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jason X är ju ffs en tvättäkta komedi! Behöver bara tänka på scenen med dom två flickorna i sovsäckarna så kommer det nått kvinnligt fnitter från min mun. Haha Den scenen tyckte jag var lite taskig ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 BTW har följt Funnylins råd och har nu saw här hemma, ska kolla på den imorgon eller någon dag i veckan Saw är jävligt härlig. Jg tror inte du kommer bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Såg Köplust för ett par dar sen, men har inte kunnat vara online på ett tag. Den var rätt bra, men inte speciellt otäck. Det är mer en thriller. Lite långtråkig var den också ibland, men skådisarna som för övrigt var bra räddade filmer. Så den får 3/5 i betyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hannibal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Nu har jag sett The Grudge! Fyfan, en av dom bästa jag sett! Tipsar det värkligen till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nu har jag sett The Grudge! Fyfan, en av dom bästa jag sett! Tipsar det värkligen till alla! Har den här hemma nu får vell se den ikväll eller imon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag såg The Grudge idag på bioprämiären i GBG med några polare, det var fanemej den läskigisate film jag nånsins sätt, men den var jävligt cool samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Har den här hemma nu får vell se den ikväll eller imon Haha synd där nicke, jag ska hinna se den före dig Jag har nämligen också den hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Haha synd där nicke, jag ska hinna se den före dig Jag har nämligen också den hemma Haha ermmm oki vi får väl se..... menmen har sett en annan scräckfilm nu på senast. Taking Lives hette den. Tyckte den va väldigt långtråkig Redigerad 15 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Haha ermmm oki vi får väl se..... menmen har sett en annan scräckfilm nu på senast. Taking Lives hette den. Tyckte den va väldigt långtråkig Ehmm ehmm.....DOH! Han har inte ja...ni vet.........JAG GÖR DET SJÄLV NU!!!!! kan aldrig lita på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Såg Saw precis, jag säger som funnylin....ett mästerverk Man behöver lite logik att förstå filmen Så det är bra att ha hög IQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Såg Saw precis, jag säger som funnylin....ett mästerverk Man behöver lite logik att förstå filmen Så det är bra att ha hög IQ Behöver man? Tyckte filmen var ganska lätt att förstå... btw: IQ är bara ett mätetal för en persons förmåga att använda en viss del av sin intelligens för att lösa logiska problem. Hmm... btw2: Erkänn att det var lätt att lista ut vem Jigsaw var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Behöver man? Tyckte filmen var ganska lätt att förstå... btw: Hmm... btw2: Erkänn att det var lätt att lista ut vem Jigsaw var. Nja, lite komplicerat var det Tyckte jag. Okej man förstod den och så....Äh skitsamma man förstod den och den var bra Fy fan att vakna upp där i något av hans rum Tänker mig hon med den där saken runt huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Nja, lite komplicerat var det Tyckte jag. Okej man förstod den och så....Äh skitsamma man förstod den och den var bra Fy fan att vakna upp där i något av hans rum Tänker mig hon med den där saken runt huvudet Jo en omvänd björnsax(?) som di kallert. Jobbigt. Nä nu jävlar ska jag spoilra: Jigsaw är ******* *** ****** ** ****** Redigerad 15 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jo en omvänd björnsax(?) som di kallert. Jobbigt. Nä nu jävlar ska jag spoilra: Jigsaw är ******* *** ****** ** ****** *** *** ****** vara *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Såg The Grudge för en stund sen och de va riktigt läskig faktist psyka mig rätt bra faktist Men den var riktigt bra! Betyg @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Såg The Grudge för en stund sen och de va riktigt läskig faktist psyka mig rätt bra faktist Men den var riktigt bra! Betyg @@@@@ Ska se den imorgon BTW: Saw får fan @@@@@, men de är precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts