Hummler Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den är ju häftig när dom kör hunden i micran ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Det enda bra med mördande legender. Är Jared Leto (requiem for a dream). Såg förövrigt Fredagen den 13 del 5 igår den enda filmen i serien som jag inte hade sett tidigare. Den sög som fan för det första så fick man ju aldrig se "Jason". För det andra så dog det typ en var tionde minut men vars fan var allt blod ?. Redigerad 8 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det enda bra med mördande legender. Är Jared Leto (requiem for a dream). Såg förövrigt Fredagen den 13 del 5 igår den enda filmen i serien som jag inte hade sett tidigare. Den sög som fan för det första så fick man ju aldrig se "Jason". För det andra så dog det typ en var tionde minut men vars fan var allt blod ?. Somewhere in the hidden vaults of Paramount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jason goes to hell tycker jag är sämst. jason är ju alldrig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad handlar den om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad handlar den om Jason goes to hell? Jason blir "dödad" sen återuppstår han och tar över folks kroppar så de blir typ zombies styrda av Jasons själ, typ hans själv hoppar mellan olika människors kroppar (och nej, kommentera inte att detrimmade ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den verkar sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den verkar sämst Nä, kan lova dig att Jason X är sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nä, kan lova dig att Jason X är sämre. Det är den som dom är på ett jävla rymdskepp va ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo, tycker den filmen förstör hela serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo, tycker den filmen förstör hela serien. Dom bästa är lätt dom 5 första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har sett nästan alla Fredagen den 13 filmer men ja tycker ingen va så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har sett nästan alla Fredagen den 13 filmer men ja tycker ingen va så bra Varför fortsätte du se dom då ?. Del 5 är absolut sämst. Inte var Jason X så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Varför fortsätte du se dom då ?. Del 5 är absolut sämst. Inte var Jason X så dålig. Jason x är ju skit kass Jag har kommit på att jag och tommy inte alls har samma smak på filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jason x är ju skit kass Jag har kommit på att jag och tommy inte alls har samma smak på filmer Hehe jo den sög men allså den var inte den sämsta filmen i serien. Redigerad 9 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hehe jo den sög men allså den var inte den sämsta filmen i serien. Ok, jo för jag gillade liksom inte när dom var i framtiden och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Del 5 är ett mästerverk jämfört med X. Jason i rymden? Pfft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ok, jo för jag gillade liksom inte när dom var i framtiden och så Ja det var irriterande med den där jävla special dräkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja det var irriterande med den där jävla special dräkten. W0rd! BTW har följt Funnylins råd och har nu saw här hemma, ska kolla på den imorgon eller någon dag i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jason X är ju ffs en tvättäkta komedi! Behöver bara tänka på scenen med dom två flickorna i sovsäckarna så kommer det nått kvinnligt fnitter från min mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts