Pico Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jo hela den scenen är svetig....Förövrigt tycker jag att du ska köpa suspiria den är väldigt bra enligt mig...Mycket våld och sex och andra härliga grejer Sex i Suspiria? Det minns jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Sex i Suspiria? Det minns jag inte... Du kanske har blivit pålurad en censurerad version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jo hela den scenen är svetig....Förövrigt tycker jag att du ska köpa suspiria den är väldigt bra enligt mig...Mycket våld och sex och andra härliga grejer Jag tyckte inte att de var speciellt mycket våld i den.. Den var bara störd... ...Och bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Såg just Saw Måste säga att jag rekommenderar den starkt! *Möjligen spoiler* Två män, Adam och Dr. Lawrence Gordon, vaknar upp på var sin sida av en död man i ett sunkigt badrum. Båda är fastkedjade vid ett rör på varsin sida av väggen och ingen av dom har en aning om varför dom är där eller hur dom kom dit. Det är upptakten till 2004 års bästa(imho)skräckfilm. Från den punkten och framåt byggs spänningen upp succesivt, och blir bara blodigare och mer våldsam. Jigsaw: En sjuk seriemördare som sätter sina offer i sjuka situationer, där man med hjälp av hans ledtrådar eller pusselbitar ska kämpa för att överleva. Jag säger bara: En klassisk filmpsykopat är född! Se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Den verkar riktigt bra, ska hyra den om den kommer ut till vår sketna hyrbod Nu när de är jul hoppas man att de ligger några hårda och rektangelkantiga paket Jag har en del, men tror de är simpsons filmer...men de finns nog något paket där som döljer en skräckis, hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Den verkar riktigt bra, ska hyra den om den kommer ut till vår sketna hyrbod Tror inte den kommer förrens i vår. Edit: Om man kan sin skräckfilmer och har kollat in många med mystiska twist:ar på slutet kan man nog ganska lätt gissa vem Jigsaw egentligen är. Jag kan stolt proklamera att jag gissade rätt efter typ, 15 minuter, en halvtimme in i filmen. (Funny är mäkta stolt!) Redigerad 22 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Såg just Saw Måste säga att jag rekommenderar den starkt! Värkar mäktigt bra.. Värkar ha fått bra utav IMDb iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Värkar mäktigt bra.. Värkar ha fått bra utav IMDb iaf! Den är mäkta bra, lita på mig! "Trust me, and i will not let you down" Okej, skådisarna kunde varit bättre, och jag stör mig oerhört på att mannen som spelar Dr. Lawrence(Cary Elwes)påminner mig om Will Ferrel, så det är lite svårt att ta honom på allvar ibland. Vet inte varför, för dom är inte speciellt lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Såg just Saw Måste säga att jag rekommenderar den starkt! *Möjligen spoiler* Två män, Adam och Dr. Lawrence Gordon, vaknar upp på var sin sida av en död man i ett sunkigt badrum. Båda är fastkedjade vid ett rör på varsin sida av väggen och ingen av dom har en aning om varför dom är där eller hur dom kom dit. Det är upptakten till 2004 års bästa(imho)skräckfilm. Från den punkten och framåt byggs spänningen upp succesivt, och blir bara blodigare och mer våldsam. Jigsaw: En sjuk seriemördare som sätter sina offer i sjuka situationer, där man med hjälp av hans ledtrådar eller pusselbitar ska kämpa för att överleva. Jag säger bara: En klassisk filmpsykopat är född! Se den! Får hålla med. Mycket bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ska kolla på Teroor på elm street 3 om några minuter Har inte sett den innan så hoppas den är bra. Ja vi kan diskutera senar vad man tycker om filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Så har man sett den. Jag har sett 5 freddy filmer och tyvärr så ahde jag nog för höga förväntningar om den filmen. Det kändes som det inte var långa scenor med freddy Får: @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Del tre var väll helt okej....Förövrigt så var Saw jäkligt härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har knappt sett några skräckfilmer.... Fast jag tycker om det. får väl börja titta lite på film då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har knappt sett några skräckfilmer.... Det fins ingen gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jahapp, då får man väll ta och se Stephen King's Köplust senare idag då... Återkommer då jag sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Förövrigt så var Saw jäkligt härlig Jupp, minst @@@@@! Jahapp, då får man väll ta och se Stephen King's Köplust senare idag då... Återkommer då jag sett den. Seeeeeeeeeeg. Max von Sydow är dock ganska bra(Om det är den filmen jag är 99% säker på att det är.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Köplust, vilket namn på en skräckfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Köplust, vilket namn på en skräckfilm Mmm exakt..Låter mer som titeln till en film om 60 åriga kvinnor som är deprimerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Såg en film igår kväll som hette Mördande Legender Ja börja titta på den bara för ja så att Robert Englund va me Inte så bra tyvärr Betyg: @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Såg en film igår kväll som hette Mördande Legender Ja börja titta på den bara för ja så att Robert Englund va me Inte så bra tyvärr Betyg: @@@@@ Jag kollade också på den. Inte precis den bästa skräckfilmen men den gick att kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts