_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hade du fått betalt varje gång någon skrattade åt dina skämt hade du varit miljonär sedan länge! Ontopic: Jo, den är rätt bra. Vilken dag det än är Haha Kalan, du köper ju skräck filmer varje dag! *MM planerar inbrott hos kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Haha Kalan, du köper ju skräck filmer varje dag! *MM planerar inbrott hos kalan skräck/rysare rullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Har du sett både den gammla och den nya versionen av motorsågsmassakern? bara undrar... Jag har sett båda versionerna. Den gammla är absolut bäst. Den nya är helt okej men käns bara onödig. Tycker förövrigt att 2an är ganska bra Bill Mosely är äklig.3an som faktiskt heter Leatherface suger tyvär k*k. VOTE:Norman Bates (psycho)....OM man ser om den gamla versionen av psycho så kan man se en snabb bild när kniven sticks in i magen. Allså dush scenen. EDIT: oj Lol såg inte hur jävla gammal den där posten var Redigerad 16 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har sett båda versionerna. Den gammla är absolut bäst. Den nya är helt okej men käns bara onödig. Tycker förövrigt att 2an är ganska bra Bill Mosely är äklig.3an som faktiskt heter Leatherface suger tyvär k*k. VOTE:Norman Bates (psycho)....OM man ser om den gamla versionen av psycho så kan man se en snabb bild när kniven sticks in i magen. Allså dush scenen. EDIT: oj Lol såg inte hur jävla gammal den där posten var Jag gillar också Psycho (den svartvita versionen), den är kunglig. Gillade inte nyinspelningen från 1998 (?) lika mycket. Uppföljarna till originalet är dock okej... För övrigt beställde jag nyss bla. Prince of Darkness, regisserad av John Carpenter, den verkar bra. Någon som har sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag gillar också Psycho (den svartvita versionen), den är kunglig. Gillade inte nyinspelningen från 1998 (?) lika mycket. Uppföljarna till originalet är dock okej... För övrigt beställde jag nyss bla. Prince of Darkness, regisserad av John Carpenter, den verkar bra. Någon som har sett den? Jag har inte sett den...Men hey det är ju John Carpenter....är det nån annan som gillar the thing ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har inte sett den...Men hey det är ju John Carpenter....är det nån annan som gillar the thing ? "Gillar"? "Älskar" är nog ett bättre ord om man ska beskriva vad jag tycker om honom och hans verk! The Thing är kunglig, likaså Halloween! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) "Gillar"? "Älskar" är nog ett bättre ord om man ska beskriva vad jag tycker om honom och hans verk! The Thing är kunglig, likaså Halloween! The thing är ett sant mästerverk som alla borde se. Jag köpte Spec edition dvd av filmen det följer då med ett kommentarspår. LoL ganska roligt att se Kurt Russel skämmas över filmen. Redigerad 16 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag gillar också Psycho (den svartvita versionen), den är kunglig. Gillade inte nyinspelningen från 1998 (?) lika mycket. Uppföljarna till originalet är dock okej... För övrigt beställde jag nyss bla. Prince of Darkness, regisserad av John Carpenter, den verkar bra. Någon som har sett den? Har sett den för väldigt väldigt länge sen.. Och då skrämde den skiten ur mig iaf.. Var ju iofs inte så stor men bra är den säkerligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Ska se Prince of Darkness snart, fick den nämnligen igår. Verkar ruggigt bra! Donald Pleasence är ju med också! Återkommer då jag sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Såg Prince of Darkness igår, dessvärre var den inte lika bra som jag trodde. Den var inte dålig men jag hade förväntat mig bättre... Det var dock en läskig stämning hela filmen igenom, som först och främst skapades av den ruggiga musiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag sitter och kollar på en skit grym skärckis nu Det är en tjej som har onda föraningar och vet vad som kommer hända!! grymt bra är den!! går på canal+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag sitter och kollar på en skit grym skärckis nu Det är en tjej som har onda föraningar och vet vad som kommer hända!! grymt bra är den!! går på canal+ Emm final destination 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Emm final destination 2 ? woops, jupp Hade inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) woops, jupp Hade inte sett den Okej...Den är väll hyfsad men den har iallfall den blodigaste bil olyckan någonsin i filmhistorien Redigerad 16 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 woops, jupp (:!!! Hade inte sett den Se 1:an ist, där har du filmhistoria så det står härliga till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Se 1:an ist, där har du filmhistoria så det står härliga till! Har tänkt köpa den många gånger, tyvärr har det aldrig blivit av... Men det blir nog till att köpa Suspiria vid nästa beställning, som antagligen blir efter jul, efter som den har ett något nedsänkt pris på discshop.se... VIsserligen är det fortfarande rätt dyrt, men det är det säkert värt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Special effekterna var grymt bra Och bilolyckan som Tommy sa var så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Special effekterna var grymt bra Och bilolyckan som Tommy sa var så jävla bra Jo, det är dem. Intressant att se hur de gjorde på extramaterialet på DVD:n... Gillar scenen med killen som får en stege genom ögat Men bilolyckan är det heller inget fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Gillar scenen med killen som får en stege genom ögat Jo hela den scenen är svetig....Förövrigt tycker jag att du ska köpa suspiria den är väldigt bra enligt mig...Mycket våld och sex och andra härliga grejer Redigerad 17 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Någon emr än jag som ser på The shining på ZTV nu? Den är grymt psykande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts