Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du sett både den gammla och den nya versionen av motorsågsmassakern? bara undrar...

Jag har sett båda versionerna. Den gammla är absolut bäst. Den nya är helt okej men käns bara onödig. Tycker förövrigt att 2an är ganska bra Bill Mosely är äklig.3an som faktiskt heter Leatherface suger tyvär k*k.

VOTE:Norman Bates (psycho)....OM man ser om den gamla versionen av psycho så kan man se en snabb bild när kniven sticks in i magen. Allså dush scenen.

EDIT: oj Lol såg inte hur jävla gammal den där posten var :D

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett båda versionerna. Den gammla är absolut bäst. Den nya är helt okej men käns bara onödig. Tycker förövrigt att 2an är ganska bra Bill Mosely är äklig.3an som faktiskt heter Leatherface suger tyvär k*k.

VOTE:Norman Bates (psycho)....OM man ser om den gamla versionen av psycho så kan man se en snabb bild när kniven sticks in i magen. Allså dush scenen.

EDIT: oj Lol såg inte hur jävla gammal den där posten var :D

Jag gillar också Psycho (den svartvita versionen), den är kunglig. Gillade inte nyinspelningen från 1998 (?) lika mycket. Uppföljarna till originalet är dock okej...

För övrigt beställde jag nyss bla. Prince of Darkness, regisserad av John Carpenter, den verkar bra. Någon som har sett den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar också Psycho (den svartvita versionen), den är kunglig. Gillade inte nyinspelningen från 1998 (?) lika mycket. Uppföljarna till originalet är dock okej...

För övrigt beställde jag nyss bla. Prince of Darkness, regisserad av John Carpenter, den verkar bra. Någon som har sett den?

Jag har inte sett den...Men hey det är ju John Carpenter....är det nån annan som gillar the thing ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Gillar"? "Älskar" är nog ett bättre ord om man ska beskriva vad jag tycker om honom och hans verk! :wub: The Thing är kunglig, likaså Halloween! ;)

The thing är ett sant mästerverk som alla borde se. Jag köpte Spec edition dvd av filmen det följer då med ett kommentarspår. LoL ganska roligt att se Kurt Russel skämmas över filmen.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett den för väldigt väldigt länge sen.. Och då skrämde den skiten ur mig iaf.. Var ju iofs inte så stor men bra är den säkerligen! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Se 1:an ist, där har du filmhistoria så det står härliga till!

Har tänkt köpa den många gånger, tyvärr har det aldrig blivit av...

Men det blir nog till att köpa Suspiria vid nästa beställning, som antagligen blir efter jul, efter som den har ett något nedsänkt pris på discshop.se... VIsserligen är det fortfarande rätt dyrt, men det är det säkert värt (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor