Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag måste rekommendera den eminenta, franska 80-talsinspirerade slashern Switchblade Romance (originaltiteln lyder Haute Tension) från 2003. Denna film var jävligt blodig (okej, inte värre än Braindead :P ) Såg den med en kompis som även han tyckte att den var riktigt bra, samt att den fick honom att må illa i sina bästa stunder. Den är obehaglig, och verkligen inte trevlig ;P Men den var faktiskt rolig också :)

Har du inte sett den? = Se den snarast :o

Varning för känsliga besökare. Bilden innehåller en man sittandes i en bil som blir kraftigt splattad av en rundsåg. :P

post-24-1098734463_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte From Dawn Till Dusk samt Thir13en Ghosts nyligen. De Tretton Spökena var godkänd, men From Dusk Till Dawn som jag dett delar av tidigare måste jag säga var riktigt skitbra! Första hälften av filmen är mer åt actionhållet, men plötsligt invarderas den av vampyrer och annat trevligt. Blodet sprutar och det märks vid många tillfällen under filmens senare hälft att den är inspirerad av Braindead och Bad Taste. Riktigt underhållande film. :( Rekommenderas varmt, då den var blodig, bra och fick mig att asgarva flertalet gånger ;)

EDIT: La till två bilder :wub: Filmen innehåller även ett av filmhistoriens coolaste vapen (dock ej coolare än gräsklipparen i Braindead :wub: ), nämnligen en stor betongborr eller vad det heter. Synes underst på bilden :)

post-24-1099259828_thumb.jpg

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte From Dawn Till Dusk samt Thir13en Ghosts nyligen. De Tretton Spökena var godkänd, men From Dusk Till Dawn som jag dett delar av tidigare måste jag säga var riktigt skitbra! Första hälften av filmen är mer åt actionhållet, men plötsligt invarderas den av vampyrer och annat trevligt. Blodet sprutar och det märks vid många tillfällen under filmens senare hälft att den är inspirerad av Braindead och Bad Taste. Riktigt underhållande film. :o Rekommenderas varmt, då den var blodig, bra och fick mig att asgarva flertalet gånger :o

EDIT: La till två bilder ;) Filmen innehåller även ett av filmhistoriens coolaste vapen (dock ej coolare än gräsklipparen i Braindead :P ), nämnligen en stor betongborr eller vad det heter. Synes underst på bilden :P

rätt fräck ;) men kanske inte så bra rätt löjliga om ja får säga :P

men hade lite humor måste ja säga :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte From Dawn Till Dusk samt Thir13en Ghosts nyligen. De Tretton Spökena var godkänd, men From Dusk Till Dawn som jag dett delar av tidigare måste jag säga var riktigt skitbra! Första hälften av filmen är mer åt actionhållet, men plötsligt invarderas den av vampyrer och annat trevligt. Blodet sprutar och det märks vid många tillfällen under filmens senare hälft att den är inspirerad av Braindead och Bad Taste. Riktigt underhållande film. :o Rekommenderas varmt, då den var blodig, bra och fick mig att asgarva flertalet gånger :o

EDIT: La till två bilder ;) Filmen innehåller även ett av filmhistoriens coolaste vapen (dock ej coolare än gräsklipparen i Braindead :P ), nämnligen en stor betongborr eller vad det heter. Synes underst på bilden :D

LoL!

Very old and very good..

Om du gillar fdtd så kan du ju köpa alla isf.. :P Finns typ 4 st tror jag..

Bästa i hela fimen är när mexikanaren har blivit biten.. När han slickar på sin tand, sen kollar på sin hand! Så äg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LoL!

Very old and very good..

Om du gillar fdtd så kan du ju köpa alla isf.. ^_^ Finns typ 4 st tror jag..

Bästa i hela fimen är när mexikanaren har blivit biten.. När han slickar på sin tand, sen kollar på sin hand! Så äg!

Så vitt jag vet så finns det väll bara tre? Ska iaf lätt köpa Fdtd 2&3 på fredag, och antagligen nån mer skräckfilm...

Jaa, den scenen är så jävla bra!!! :P:angry:

Dokumentären "Full Tilt Boogie" som följde med den 2-disc-iga fdtd var riktigt bra! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...