Kalan Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Mjo... men affischerna är inte så pjåkiga, särskilt inte de franska ANoES-affischerna. Hittar bara de Italienska ANoES affischerna, inga franska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Freddys tröja är stickad, right? EDIT: Sry för dubbelpost :"> Redigerad 18 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Freddys tröja är stickad, right? EDIT: Sry för dubbelpost :"> Jupp den där stickade jul tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jag måste rekommendera den eminenta, franska 80-talsinspirerade slashern Switchblade Romance (originaltiteln lyder Haute Tension) från 2003. Denna film var jävligt blodig (okej, inte värre än Braindead ) Såg den med en kompis som även han tyckte att den var riktigt bra, samt att den fick honom att må illa i sina bästa stunder. Den är obehaglig, och verkligen inte trevlig Men den var faktiskt rolig också Har du inte sett den? = Se den snarast Varning för känsliga besökare. Bilden innehåller en man sittandes i en bil som blir kraftigt splattad av en rundsåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 haute tension a.k.a switchblade romance är en riktigt skön film! men du glömde bort mördaren från house by the cemetry nänmligen dr.freudstone eller vad han hette!jag röstar nog på mannen med motorsågen självaste leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Allt jag har med Myers (än så länge iaf ) samt Terror-boxen (har även "Freddy's Nightmares: The Series", "Freddy vs. Jason", samt en Freddy-hatt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.blonde Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vilken liten samling gämfört med min samling hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) vilken liten samling gämfört med min samling hehe Jojo, men min är i ett växande stadie EDIT: Bara så att ingen missuppfattar mig: Jag har MYCKET mer skräckfilmer än så EDIT2: Posta bilder mr.blonde Redigerad 28 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 En tv kanal vid namn showtime sänder i helgen alla Fredagen den 13:e förutom ettan själv ska jag kolla på några;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Köpte From Dawn Till Dusk samt Thir13en Ghosts nyligen. De Tretton Spökena var godkänd, men From Dusk Till Dawn som jag dett delar av tidigare måste jag säga var riktigt skitbra! Första hälften av filmen är mer åt actionhållet, men plötsligt invarderas den av vampyrer och annat trevligt. Blodet sprutar och det märks vid många tillfällen under filmens senare hälft att den är inspirerad av Braindead och Bad Taste. Riktigt underhållande film. Rekommenderas varmt, då den var blodig, bra och fick mig att asgarva flertalet gånger EDIT: La till två bilder Filmen innehåller även ett av filmhistoriens coolaste vapen (dock ej coolare än gräsklipparen i Braindead ), nämnligen en stor betongborr eller vad det heter. Synes underst på bilden Redigerad 31 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 En tv kanal vid namn showtime sänder i helgen alla Fredagen den 13:e förutom ettan själv ska jag kolla på några;) såg 6 filmer 234 vilket var inte så särskilt bra 567 vär något bätttre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Köpte From Dawn Till Dusk samt Thir13en Ghosts nyligen. De Tretton Spökena var godkänd, men From Dusk Till Dawn som jag dett delar av tidigare måste jag säga var riktigt skitbra! Första hälften av filmen är mer åt actionhållet, men plötsligt invarderas den av vampyrer och annat trevligt. Blodet sprutar och det märks vid många tillfällen under filmens senare hälft att den är inspirerad av Braindead och Bad Taste. Riktigt underhållande film. Rekommenderas varmt, då den var blodig, bra och fick mig att asgarva flertalet gånger EDIT: La till två bilder Filmen innehåller även ett av filmhistoriens coolaste vapen (dock ej coolare än gräsklipparen i Braindead ), nämnligen en stor betongborr eller vad det heter. Synes underst på bilden rätt fräck men kanske inte så bra rätt löjliga om ja får säga men hade lite humor måste ja säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Allt jag har med Myers (än så länge iaf ) samt Terror-boxen (har även "Freddy's Nightmares: The Series", "Freddy vs. Jason", samt en Freddy-hatt ) fin liten samling du skrapat ihop kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Köpte From Dawn Till Dusk samt Thir13en Ghosts nyligen. De Tretton Spökena var godkänd, men From Dusk Till Dawn som jag dett delar av tidigare måste jag säga var riktigt skitbra! Första hälften av filmen är mer åt actionhållet, men plötsligt invarderas den av vampyrer och annat trevligt. Blodet sprutar och det märks vid många tillfällen under filmens senare hälft att den är inspirerad av Braindead och Bad Taste. Riktigt underhållande film. Rekommenderas varmt, då den var blodig, bra och fick mig att asgarva flertalet gånger EDIT: La till två bilder Filmen innehåller även ett av filmhistoriens coolaste vapen (dock ej coolare än gräsklipparen i Braindead ), nämnligen en stor betongborr eller vad det heter. Synes underst på bilden LoL! Very old and very good.. Om du gillar fdtd så kan du ju köpa alla isf.. Finns typ 4 st tror jag.. Bästa i hela fimen är när mexikanaren har blivit biten.. När han slickar på sin tand, sen kollar på sin hand! Så äg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 LoL! Very old and very good.. Om du gillar fdtd så kan du ju köpa alla isf.. Finns typ 4 st tror jag.. Bästa i hela fimen är när mexikanaren har blivit biten.. När han slickar på sin tand, sen kollar på sin hand! Så äg! Så vitt jag vet så finns det väll bara tre? Ska iaf lätt köpa Fdtd 2&3 på fredag, och antagligen nån mer skräckfilm... Jaa, den scenen är så jävla bra!!! Dokumentären "Full Tilt Boogie" som följde med den 2-disc-iga fdtd var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har sett From Dusk Till Dawn 2 & 3 nu... De var inte lika roliga som den första... 1:an är skitbra, 2:an är bra, och 3:an är sådär... Tuffa kameravinklar i tvåan dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Haha du älskar skräckfilmer va??? Själv såg man the incredibles idag Jaja lite off topic :"> E de nån som har sett lovers lane?? Jag förstår verkligen inte slutet.. Het plötslit så e d tre mördare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Sleepy Hollow var ganska bra igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Sleepy Hollow var ganska bra igår. Men desto sämre idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Men desto sämre idag? Hade du fått betalt varje gång någon skrattade åt dina skämt hade du varit miljonär sedan länge! Ontopic: Jo, den är rätt bra. Vilken dag det än är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts