Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag beställde även Switchblade Romance som ska vara en grymt bra fransk slasher från 2003 ^_^ Någon som sett den?

jag har sett den. ganska konstig film, men mycket blod iallafall. så den får väl en 4:a av 5 ;)

Angående Strandvaskaren, så är det en ny svensk skräckfilm, och inget annat :">

svensk? låter coolt. finns den att köpa eller går den på bio? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

svensk? låter coolt. finns den att köpa eller går den på bio? :shifty:

Den har biopremiär den 15 oktober. Tror att den är regisserad av regissören av Ondskan, och att Jesper Salén (även han är med i Ondskan) ska vara med. Det är allt jag vet ^_^

EDIT: Kolla in på www.strandvaskaren.se

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag sett Terror på Elm Street 1-6 och jag måste säga att filmerna verkligen levde upp till mina förväntningar, de är helt enkelt underbara ^_^ Snart ska jag krypa ner i fotöljen, ta på mig min Freddy-hatt (för extra inlevelse :P ), skruva upp volymen på 5.1-ljudet och bara njuta av Terror på Elm Street 7: Wes Cravens New Nightmare, som jag inte har sett ännu...

The Nightmare On Elm Street Collection rekommenderas starkt till precis alla som inte redan har den :teehee:

Meller, var den bra da? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag sett Terror på Elm Street 1-6 och jag måste säga att filmerna verkligen levde upp till mina förväntningar, de är helt enkelt underbara ^_^ Snart ska jag krypa ner i fotöljen, ta på mig min Freddy-hatt (för extra inlevelse :P ), skruva upp volymen på 5.1-ljudet och bara njuta av Terror på Elm Street 7: Wes Cravens New Nightmare, som jag inte har sett ännu...

The Nightmare On Elm Street Collection rekommenderas starkt till precis alla som inte redan har den :teehee:

Meller, var den bra da? :P

blä @sjuan. den var så dålig så jag skulle kunna strypa regissören och producenten sakta :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

blä @sjuan. den var så dålig så jag skulle kunna strypa regissören och producenten sakta :'(

Såja, nu har även den sjunde Nightmare-filmen våldtagit min hjärna, och jag måste säga att den är en av de otäckare filmerna i serien. Så dålig var den faktiskt inte, men det var inte den bästa i serien.

Wes Craven is da shit. ^_^

EDIT: Bara jag som tyckte att Terror 5 inte var så värst dålig? Den var ju rätt bra faktiskt, men det kan ha varit pga att jag hört att den ska vara dålig, som mina förväntningar var så låga. Snudd på att vara bättre än Terror 4, men bara nästan :teehee:

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte annat än att man blir lite sugen på att köpa: :P

"FREDDY & JASON DELUXE BOXED SET

Freddy and Jason stand 7-inches tall amidst a fiery display base. Figures can be posed separately or you can join the bases to recreate the pivotal showdown scene from the feature film. Jason features a removable mask and machete and comes with an additional severed Freddy head he can hold. Freddy comes with an alternate demon head and features a removable hat."

www.volat.se

Finns det mågra liknade saker som man kan köpa på någon liknande sida? (Helst i Sverige)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor