guardian Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag beställde även Switchblade Romance som ska vara en grymt bra fransk slasher från 2003 Någon som sett den? jag har sett den. ganska konstig film, men mycket blod iallafall. så den får väl en 4:a av 5 Angående Strandvaskaren, så är det en ny svensk skräckfilm, och inget annat :"> svensk? låter coolt. finns den att köpa eller går den på bio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) svensk? låter coolt. finns den att köpa eller går den på bio? Den har biopremiär den 15 oktober. Tror att den är regisserad av regissören av Ondskan, och att Jesper Salén (även han är med i Ondskan) ska vara med. Det är allt jag vet EDIT: Kolla in på www.strandvaskaren.se Redigerad 14 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Den har biopremiär den 15 oktober. Tror att den är regisserad av regissören av Ondskan, och att Jesper Salén (även han är med i Ondskan) ska vara med. Det är allt jag vet EDIT: Kolla in på www.strandvaskaren.se Den verkar vara ganska bra, vi svenskar har ju inte jätte många skräckisar, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) vi svenskar har ju inte jätte många skräckisar, right? Nope men dom vi har är iallfall kassa skit filmer . Redigerad 15 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Nope men dom vi har är iallfall kassa skit filmer . sjön är ganska okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 sjön är ganska okej Är det den med Regina Lund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är det den med Regina Lund? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Har sett en som heter de okända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Nu har jag banne mig något att göra under helgen, eftersom jag fick min Terror På Elm Street-Box idag Tidigare hade jag endast sett 1:an och 3:an, men idag har än så länge sett 1:an och 2:an. Tvåan började lite lamt, men blev bara bättre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu har jag banne mig något att göra under helgen, eftersom jag fick min Terror På Elm Street-Box idag Tidigare hade jag endast sett 1:an och 3:an, men idag har än så länge sett 1:an och 2:an. Tvåan började lite lamt, men blev bara bättre och bättre. vänta bara tills du kommer till sexan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Skönaste liteskilnand i storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har sett strandvaskaren, såg den dan innan den kom ut på nån förhandsvisning Fast vet inte riktigt vad som finns att säga om den Ni kan väl fråga nåt om den om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu har jag sett Terror på Elm Street 1-6 och jag måste säga att filmerna verkligen levde upp till mina förväntningar, de är helt enkelt underbara Snart ska jag krypa ner i fotöljen, ta på mig min Freddy-hatt (för extra inlevelse ), skruva upp volymen på 5.1-ljudet och bara njuta av Terror på Elm Street 7: Wes Cravens New Nightmare, som jag inte har sett ännu... The Nightmare On Elm Street Collection rekommenderas starkt till precis alla som inte redan har den Meller, var den bra da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu har jag sett Terror på Elm Street 1-6 och jag måste säga att filmerna verkligen levde upp till mina förväntningar, de är helt enkelt underbara Snart ska jag krypa ner i fotöljen, ta på mig min Freddy-hatt (för extra inlevelse ), skruva upp volymen på 5.1-ljudet och bara njuta av Terror på Elm Street 7: Wes Cravens New Nightmare, som jag inte har sett ännu... The Nightmare On Elm Street Collection rekommenderas starkt till precis alla som inte redan har den Meller, var den bra da? blä @sjuan. den var så dålig så jag skulle kunna strypa regissören och producenten sakta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) blä @sjuan. den var så dålig så jag skulle kunna strypa regissören och producenten sakta :'( Såja, nu har även den sjunde Nightmare-filmen våldtagit min hjärna, och jag måste säga att den är en av de otäckare filmerna i serien. Så dålig var den faktiskt inte, men det var inte den bästa i serien. Wes Craven is da shit. EDIT: Bara jag som tyckte att Terror 5 inte var så värst dålig? Den var ju rätt bra faktiskt, men det kan ha varit pga att jag hört att den ska vara dålig, som mina förväntningar var så låga. Snudd på att vara bättre än Terror 4, men bara nästan Redigerad 16 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Meller, var den bra da? . Hehe njaa sisådär, en utav dom bättre svenska skräckfilmerna jag sett iaf Blir dock sämre ju längre den går. Den får 2.5 av 5 bananer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Inte annat än att man blir lite sugen på att köpa: "FREDDY & JASON DELUXE BOXED SET Freddy and Jason stand 7-inches tall amidst a fiery display base. Figures can be posed separately or you can join the bases to recreate the pivotal showdown scene from the feature film. Jason features a removable mask and machete and comes with an additional severed Freddy head he can hold. Freddy comes with an alternate demon head and features a removable hat." www.volat.se http://www.volat.se/images/jasonfreddy/FREDDYVSJASON.jpg Finns det mågra liknade saker som man kan köpa på någon liknande sida? (Helst i Sverige) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 http://www.filmaffischer.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 http://www.filmaffischer.com Bra sida, bara att det var rätt dyrt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Mjo... men affischerna är inte så pjåkiga, särskilt inte de franska ANoES-affischerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts