Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@kari: Nej, har faktiskt inte det, varken den, tvåan eller sexan. Blir väl till att köpa någon av dom när jag åker till Stockholm på fredag.

Förresten, har ni noterat Fredagen den 13:e-boxens släpp?

Femman ä inte så värst bra :unsure:

Själv har jag sett 4 filmer med Freddy: 1, 4, 5 och freddy vs jason <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De filmerna är väll oklippta?

Hell no (fuck Paramount), men det innehåller oklippt material från del 1 (finns i Sverige oklippt på DVD), del 6 (lite extra slabb) och del 7 (woohoo, nu börjar det likna något. Massor av sprutande artärer och dylikt, även ett alternativt slut. Dock otroligt dålig kvalité).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde nyss Terror på Elm Street-Boxen som innehåller alla filmer, samt 2 3D-glasögon (för att se nårra 3D-scener i någon av de medföljande filmerna), plus ett häfte med massa info om filmerna... kostade 951 spänn på www.dvd.se Jag beställde även Switchblade Romance som ska vara en grymt bra fransk slasher från 2003 :rolleyes: Någon som sett den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde nyss Terror på Elm Street-Boxen som innehåller alla filmer, samt 2 3D-glasögon (för att se nårra 3D-scener i någon av de medföljande filmerna), plus ett häfte med massa info om filmerna... kostade 951 spänn på www.dvd.se Jag beställde även Switchblade Romance som ska vara en grymt bra fransk slasher från 2003 :rolleyes: Någon som sett den?

Här har vi storköparen själv!

var de 100 dvd filmer på ett år eller? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehmm den fattade jag inte. :blink: Tror nog att du missförstog mig. Jag är nöjd med min sig. OM jag har gjort bort mig nu så börja inte skriva massor me skit till mig okej?

nej inte jag heller glömmde skriva: Ja och om man kollar här ser man vem jag gillar ;);)

EDIT: WTF!? ;)

Jag menade inget illa, jag sa bara att man kunde kolla på den sidan så kunde man se vem jag gillade (:!!!:)

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor