Kalan Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Förresten, har ni noterat Fredagen den 13:e-boxens släpp? De filmerna är väll oklippta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 @kari: Nej, har faktiskt inte det, varken den, tvåan eller sexan. Blir väl till att köpa någon av dom när jag åker till Stockholm på fredag. Förresten, har ni noterat Fredagen den 13:e-boxens släpp? Femman ä inte så värst bra Själv har jag sett 4 filmer med Freddy: 1, 4, 5 och freddy vs jason Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 De filmerna är väll oklippta? Hell no (fuck Paramount), men det innehåller oklippt material från del 1 (finns i Sverige oklippt på DVD), del 6 (lite extra slabb) och del 7 (woohoo, nu börjar det likna något. Massor av sprutande artärer och dylikt, även ett alternativt slut. Dock otroligt dålig kvalité). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Beställde nyss Terror på Elm Street-Boxen som innehåller alla filmer, samt 2 3D-glasögon (för att se nårra 3D-scener i någon av de medföljande filmerna), plus ett häfte med massa info om filmerna... kostade 951 spänn på www.dvd.se Jag beställde även Switchblade Romance som ska vara en grymt bra fransk slasher från 2003 Någon som sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Beställde nyss Terror på Elm Street-Boxen som innehåller alla filmer, samt 2 3D-glasögon (för att se nårra 3D-scener i någon av de medföljande filmerna), plus ett häfte med massa info om filmerna... kostade 951 spänn på www.dvd.se Jag beställde även Switchblade Romance som ska vara en grymt bra fransk slasher från 2003 Någon som sett den? Här har vi storköparen själv! var de 100 dvd filmer på ett år eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Här har vi storköparen själv! var de 100 dvd filmer på ett år eller? Hehe, jo, fast jag har nog aldrig handlat skräckfilm för över tusen spänn på en och samma gång tidigare Längtar mig fördärvad efter att boxen ska komma, hoppas på att få den innan helgen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Äntligen kommer Scream trilogin hit späckad med extramaterial http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...lang=&id=41818& Det känns som om det vore jul...(Förutom det faktumet att jag hatar julen och älskar Scream, förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Såg Scream ett när jag var väldigt liten men 3:an är bäst enligt mig.... BTW: hur kan man hata julen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Kolla min Signatur behöver jag säga mer? jag har läst boken 2 gånger och sett filmen på dvd cirka 100 gånger helt allvarligt. Jag såg den senast idag. Boken är dock mycket bättre mer surrealistisk och våldsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Kolla min Signatur behöver jag säga mer? jag har läst boken 2 gånger och sett filmen på dvd cirka 100 gånger helt allvarligt. Jag såg den senast idag. Boken är dock mycket bättre mer surrealistisk och våldsam. Ja, det räcker med att ta en "snabbis" här (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Ja, det räcker med att ta en "snabbis" här (:!!! Ehmm den fattade jag inte. Tror nog att du missförstog mig. Jag är nöjd med min sig. OM jag har gjort bort mig nu så börja inte skriva massor me skit till mig okej? Redigerad 13 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Ehmm den fattade jag inte. Tror nog att du missförstog mig. Jag är nöjd med min sig. OM jag har gjort bort mig nu så börja inte skriva massor me skit till mig okej? nej inte jag heller glömmde skriva: Ja och om man kollar här ser man vem jag gillar EDIT: WTF!? Jag menade inget illa, jag sa bara att man kunde kolla på den sidan så kunde man se vem jag gillade (:!!! Redigerad 13 oktober, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nje inte jag helelr glömmde skriva: Ja och om man kollar här ser man vem jag gillar (:!!! Nu fattar jag. Joo freddy är kung synd att Jason tog han :'( Fast hellt död var han ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nu fattar jag. Joo freddy är kung synd att Jason tog han :'( Fast hellt död var han ju inte (:!!! Ja man kan prata lite tyst om de för folk kanske inte sett den men jag har sett den. Tror de ska komma en tvåa. Läste det på en Kruegre sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Strandvaskaren (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Strandvaskaren WTF!? (:!!! Strandvaskaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) WTF!? (:!!! Strandvaskaren? EDIT: Borta :"> Redigerad 14 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Han kanske syftade på slutscenen i F Vs. J? I dunno... (:!!! Jaha jasså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Skönaste (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Angående Strandvaskaren, så är det en ny svensk skräckfilm, och inget annat :"> EDIT: Ändrade stavfel, Sorry för dübbelpost Redigerad 14 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts