Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag såg även en dan bäckman parodi på blair witch project 1 fy vilken ful film :D fast den vr ju bara typ 5-10 minuter lång ;)

Dan Bäckman for statsminister!

"Har du tagit med dig en stadskarta?"

"Vem har lagt den pinnen där?"

Varför snodde urtråkiga Tim Hibbins hans plats i "Sen Kväll Med Luke"?

Felix Herngren: Släng Hibbins i soptunnan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det filmen med nåt fult odjur som bor i ett träsk och käkar folk som kommer dit? :lol:

Tror inte det; "Vintern 1982 upptäcker ett forskarlag på tolv personer vid en avlägsen forskningsstation i Antarktis en rymdvarelse som legat begravd i snön i över 100 000 år. När rymdvarelsen väl vaknar till liv, skapar den förödelse, terroriserar och infiltrerar gruppen..."

eller:

"Vintern 1982. En grupp bestående av 12 forskare befinner sig på en avsides belägen station på Antarktis, när de upptäcker att rymdväsen som begravts i snön för mer än 100 000 år sedan. Det upptinade monstret orsakar snabbt föroödelse, skapar skräck... och förvandlar sig till en av dem."

:mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att jag ska se John Carpenter's The Thing snart, inte sett den ännu. Någon annan som har sett den? Den lär va skitbra :P Hoppas jag iaf <_<

Har den på DVD.. Mycket sevärd!

** SPOILER **

Älskar när en utav dom blir smittad och hans huvud trillar av.. Kan säga att doom 3 MÅSTE ha tagit sin insperation därifrån..! <_<

http://homepage.powerup.com.au/~vampire/thing/thing.htm - Bra amatörsida till filmen.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor