Flanders Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag tycker blair witch sög så ini****. Stängde av efter halva filmen orkade inte se på smörjan något mer. håller med! de var kanske lite läskigt för man trodde att något skulle hända men nej absolut nada hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 håller med! de var kanske lite läskigt för man trodde att något skulle hända men nej absolut nada hände Surt.. Det är ju i slutet det händer nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Surt.. Det är ju i slutet det händer nått.. måste stängt av den innan eller så har ja glömt de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 precis sett blair witch project 2 nu oändligt mycket bättre lätt. hände rätt mycket i denna . jag såg även en dan bäckman parodi på blair witch project 1 fy vilken ful film fast den vr ju bara typ 5-10 minuter lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 jag såg även en dan bäckman parodi på blair witch project 1 fy vilken ful film fast den vr ju bara typ 5-10 minuter lång Dan Bäckman for statsminister! "Har du tagit med dig en stadskarta?" "Vem har lagt den pinnen där?" Varför snodde urtråkiga Tim Hibbins hans plats i "Sen Kväll Med Luke"? Felix Herngren: Släng Hibbins i soptunnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 funny flin: de heter sen kväll med luuk... Blair Witch blir man ju sjösjuk när man ser på. Vad fan händer på slutet egentligen? *SPOILER* Häger den där gubben i taket eller? fyfan vicken b-rulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 funny flin: de heter sen kväll med luuk... Jag tror Funnybunny skämtade en aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 funny flin: de heter sen kväll med luuk... Huh? Säg inte att dom tagit bort Darth Vader också? Nooooo Funny Flin: Gillar det en smula, ska nog ha det som tilltalsnamn från och med nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Huh? Säg inte att dom tagit bort Darth Vader också? Nooooo Funny Flin: Gillar det en smula, ska nog ha det som tilltalsnamn från och med nu! ja, för du har ett funnigt flin HAEHAEHAEHAE (skrattar på norsk) Skräckfilmsälskare: SE NÄR LAMMEN TYSTNAR ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 ja, för du har ett funnigt flin HAEHAEHAEHAE (skrattar på norsk) Skräckfilmsälskare: SE NÄR LAMMEN TYSTNAR ikväll! jasså, det säger du nu skämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Någon som vet om det kommer komma någon ny Dr. Hannibal Lecter film, jag vet att böckerna bara var tre men jag tycker "hannibal" filmen, som är den senaste av dom "även om röd drake kom ut efter" sluta lite konstigt... skulle bli överlycklig om det kom en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 funny flin: de heter sen kväll med luuk... Blair Witch blir man ju sjösjuk när man ser på. Vad fan händer på slutet egentligen? *SPOILER* Häger den där gubben i taket eller? fyfan vicken b-rulle... Det ska väll vara B-films känsla i den eller dikumentär aktigt liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Det ska väll vara B-films känsla i den eller dikumentär aktigt liksom... joo, visst men min gammel mormor gör en läskigare film. lite mer borde de lagt på att göra det läskigt. blä snabel-a tony blair witch (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Tror att jag ska se John Carpenter's The Thing snart, inte sett den ännu. Någon annan som har sett den? Den lär va skitbra Hoppas jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Tror att jag ska se John Carpenter's The Thing snart, inte sett den ännu. Någon annan som har sett den? Den lär va skitbra Hoppas jag iaf är det filmen med nåt fult odjur som bor i ett träsk och käkar folk som kommer dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 är det filmen med nåt fult odjur som bor i ett träsk och käkar folk som kommer dit? Tror inte det; "Vintern 1982 upptäcker ett forskarlag på tolv personer vid en avlägsen forskningsstation i Antarktis en rymdvarelse som legat begravd i snön i över 100 000 år. När rymdvarelsen väl vaknar till liv, skapar den förödelse, terroriserar och infiltrerar gruppen..." eller: "Vintern 1982. En grupp bestående av 12 forskare befinner sig på en avsides belägen station på Antarktis, när de upptäcker att rymdväsen som begravts i snön för mer än 100 000 år sedan. Det upptinade monstret orsakar snabbt föroödelse, skapar skräck... och förvandlar sig till en av dem." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Såg Freddy vs jason för andra gången samt MotorsågsMassakern för några dagra sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 MotorsågsMassakern för några dagra sen. Är MotorsågsMassakern bra? Vissa säjjer att den suger, andra säjjer att den är skit bra.. Vad ska man tro på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Tror att jag ska se John Carpenter's The Thing snart, inte sett den ännu. Någon annan som har sett den? Den lär va skitbra Hoppas jag iaf Har den på DVD.. Mycket sevärd! ** SPOILER ** Älskar när en utav dom blir smittad och hans huvud trillar av.. Kan säga att doom 3 MÅSTE ha tagit sin insperation därifrån..! http://homepage.powerup.com.au/~vampire/thing/thing.htm - Bra amatörsida till filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Är MotorsågsMassakern bra? Vissa säjjer att den suger, andra säjjer att den är skit bra.. Vad ska man tro på? Om jag skulle välja mellan dålig och bra så blir det nog bra Man får den del rysningar lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts