Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har sett Jeepers Creepers 2 i helgen o den sög stort >_< Inte ens läskig, ettan va ju lite läskig me tanke på att de bara va två, nu va de ju ett helt fotbolsslag så de va ju absolut b skräckis <_< ja rekomenderar till alla som inte sett den att inte göra det det tar bar 1h50min av ert liv :P

Du sa ju till mig att den avr bra :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har sett Jeepers Creepers 2 i helgen o den sög stort >_< Inte ens läskig, ettan va ju lite läskig me tanke på att de bara va två, nu va de ju ett helt fotbolsslag så de va ju absolut b skräckis <_< ja rekomenderar till alla som inte sett den att inte göra det det tar bar 1h50min av ert liv :huh:

2:an är fan så mycket bättre än 1:an!

Iof är ingen av dom någon större höjdare...men ettan är verkligen i en kass för sig.

Fast det kan ju vara så att jag hade så extremt låga förväntningar på 2:an när jag såg den, att jag helt enkelt upplevde den som ett stort steg fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För lite mord eller :ermm:

Du vill alltid ha mord i dina skräckfilmer eller rysare :o

visst det ska ju vara några, emn du tycker H2O ä kass för att den har för lite mord :wub:

nja de ska man nog inte klaga på men de var ett helt fotbolssteam och då är de inte så läskigt men man fick knappt se några mord oftast hörde man bara slashflash eller nåt sånt, lite fick man se men inte så mycke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såg precis blair witch. min mormor gör en läskigare film. visserligen var den äcklig för man tänkte hela tiden "nu händer det något!" men ack nej, lite saker i träden. men nåja, det vidrigaste var ju att hla filmen var ju inspelad med en vanlig video kamera, vet inte men det var liksom äckligt på ågot sätt :huh:

Jag tycker blair witch sög så ini****. Stängde av efter halva filmen orkade inte se

på smörjan något mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor