Pico Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Femman är klippt när någon tjej äter tarmar, tror jag. Ingen av dem är oklippt. Boxen (fanns?) på DVDNorden för ett tag sedan, de verkar dock ha tagit bort den... annars kan du ju boka igenom Amazon, fast det blir ju pissdyrt med frakt och allt... 400 bara för den. Redigerad 4 september, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Är inte för skräckfilmer. Inte för att jag är rädd, men det är inte min filmstil. Rösta iaf på Hannibal Lecter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Är inte för skräckfilmer. Inte för att jag är rädd, men det är inte min filmstil. Rösta iaf på Hannibal Lecter. Jag ahr inte sett någon film med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag ahr inte sett någon film med han Skämmes ta me fan! Tycker du sak se alla 3.. Bra rysare! Mycket bra faktist! När lammen tystnar Hannibal Röd Drake Hyra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Har När Lammen Tystnar på VHS och Hannibal på DVD (fick den och Mumiens Återkomst när jag köpte en skrivare... ), riktiga mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Skämmes ta me fan! Tycker du sak se alla 3.. Bra rysare! Mycket bra faktist! När lammen tystnar Hannibal Röd Drake Hyra! håller me de är faktist bra, men tycker inte de e så väldigt läskiga möjligtvis När lammen tystnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Skämmes ta me fan! Tycker du sak se alla 3.. Bra rysare! Mycket bra faktist! När lammen tystnar Hannibal Röd Drake Hyra! Men får väl hyra den någon gång, men de finns väl bättre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 har sett Jeepers Creepers 2 i helgen o den sög stort Inte ens läskig, ettan va ju lite läskig me tanke på att de bara va två, nu va de ju ett helt fotbolsslag så de va ju absolut b skräckis ja rekomenderar till alla som inte sett den att inte göra det det tar bar 1h50min av ert liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 har sett Jeepers Creepers 2 i helgen o den sög stort Inte ens läskig, ettan va ju lite läskig me tanke på att de bara va två, nu va de ju ett helt fotbolsslag så de va ju absolut b skräckis ja rekomenderar till alla som inte sett den att inte göra det det tar bar 1h50min av ert liv Du sa ju till mig att den avr bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Du sa ju till mig att den avr bra sa ja hyfsasd då, men absolut inte läskig som skräckisar ska va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 sa ja hyfsasd då, men absolut inte läskig som skräckisar ska va För lite mord eller Du vill alltid ha mord i dina skräckfilmer eller rysare visst det ska ju vara några, emn du tycker H2O ä kass för att den har för lite mord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 har sett Jeepers Creepers 2 i helgen o den sög stort Inte ens läskig, ettan va ju lite läskig me tanke på att de bara va två, nu va de ju ett helt fotbolsslag så de va ju absolut b skräckis ja rekomenderar till alla som inte sett den att inte göra det det tar bar 1h50min av ert liv 2:an är fan så mycket bättre än 1:an! Iof är ingen av dom någon större höjdare...men ettan är verkligen i en kass för sig. Fast det kan ju vara så att jag hade så extremt låga förväntningar på 2:an när jag såg den, att jag helt enkelt upplevde den som ett stort steg fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Såg nyss Friday The 13:th Part 1, och jag måste säga att det definitivt är en av de bästa i hela serien. Älskar pilmordet i sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Så har man sett Röd drake, den var svin bra, rekomenderas verkligen!! Ikväll ska jag se friday the 13th del 3, får se om de oxå är en höjdare som alla andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Så har man sett Röd drake, den var svin bra, rekomenderas verkligen!! Den gamla eller nya versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Finns det en ny och en gammal? Det visste jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 För lite mord eller Du vill alltid ha mord i dina skräckfilmer eller rysare visst det ska ju vara några, emn du tycker H2O ä kass för att den har för lite mord nja de ska man nog inte klaga på men de var ett helt fotbolssteam och då är de inte så läskigt men man fick knappt se några mord oftast hörde man bara slashflash eller nåt sånt, lite fick man se men inte så mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Finns det en ny och en gammal? Det visste jag inte.. Det finns en äldre som heter Manhunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 såg precis blair witch. min mormor gör en läskigare film. visserligen var den äcklig för man tänkte hela tiden "nu händer det något!" men ack nej, lite saker i träden. men nåja, det vidrigaste var ju att hla filmen var ju inspelad med en vanlig video kamera, vet inte men det var liksom äckligt på ågot sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 såg precis blair witch. min mormor gör en läskigare film. visserligen var den äcklig för man tänkte hela tiden "nu händer det något!" men ack nej, lite saker i träden. men nåja, det vidrigaste var ju att hla filmen var ju inspelad med en vanlig video kamera, vet inte men det var liksom äckligt på ågot sätt Jag tycker blair witch sög så ini****. Stängde av efter halva filmen orkade inte se på smörjan något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts