Haggard Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Beställde endast 4 filmer innan idag... Det blev: Är Maniac nått att ha? Såg att du beställt Meet the feebles, den är kul som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Såg att du beställt Meet the feebles, den är kul som fan. Yeah, det var därför jag beställde den Älskar Bad Taste & Braindead, så den måste också vara bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Yeah, det var därför jag beställde den Älskar Bad Taste & Braindead, så den måste också vara bra ju Nja, riktigt bra är den nog inte, fast det va et bra tag sen jag såg den. Den håller iallafall inte samma klass som Braindead och bad taste. Det är en helt annan typ av film, typ som mupparna fast lite grovare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nja, riktigt bra är den nog inte, fast det va et bra tag sen jag såg den. Den håller iallafall inte samma klass som Braindead och bad taste. Det är en helt annan typ av film, typ som mupparna fast lite grovare. Jo, jag vet. Men det är ju samma regissör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Då har man sett Freddy vs Jason! *****SPOILER***** Jag tyckte Freddy ägde Jason lätt! Det var ju självklart att han tog Jason i drömmarna men i Verkligheten var do också ganska jämna. Men jag tyckte att den var skit bra! Betyg: @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Såg att du beställt Meet the feebles, den är kul som fan. Nä, den är ju hur tråkig som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nä, den är ju hur tråkig som helst! Den är jävligt sjuk hursomhelst. Men Bad taste och Brindead är ju såna där övergrymma filmer som man skrattar åt som fan! (eller kanske snarare spyr, när det gäller braindead) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Den är jävligt sjuk hursomhelst. Men Bad taste och Brindead är ju såna där övergrymma filmer som man skrattar åt som fan! (eller kanske snarare spyr, när det gäller braindead) Bara den är sjuk, så skattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Bara den är sjuk, så skattar jag hehe samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Fick filmerna idag då. Maniac var en rätt okej 80-tals slasher, som innehöll en del sköna mord Wrong Turn ska jag se imorrn, den lär vara såå bra ju. Men jag måste säga att jag blev fruktansvärt besviken på Meet The Feebles, se den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Fick filmerna idag då. Maniac var en rätt okej 80-tals slasher, som innehöll en del sköna mord Wrong Turn ska jag se imorrn, den lär vara såå bra ju. Men jag måste säga att jag blev fruktansvärt besviken på Meet The Feebles, se den inte Hade du beställt Suspiria också? bara undrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Hade du beställt Suspiria också? bara undrar.. Näe, den är ju fan svindyr, och jag som är så snål Får nog bli med nästa beställning isåfall. Men jag kollade på Wrong Turn idag, den var ju riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Fasen såg "My Little Eye" häromdan. Den äger ju fett! Uppbyggt som Hall8ween, runt en dokusåpa över nätet. Skillnaden är väl att "My Little Eye" är väldigt, väldigt mycket bättre! Rekomenderas varmt! Någon som sett den? Edit: Friday 6th August 2004: Final Destination 3 Update: James Wong and Glen Morgan have approved Final Destination 3 will be in 3D and will take place at an amuesment park also actor Tony Todd has been rumered to be in the Final Destination 3 movie. Snälla förstör inte Final Destination med 3D. 1:an var underbar, 2:an nästan sevärd. När man hör att James Wong och Glen Morgan kommer tillbaka känns det ju bra, men 3D? Kom igen... Redigerad 1 september, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Freddy Krueger lungt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jo, jag vet. Men det är ju samma regissör LöL! Håller verkligen samma klass som BD och BT..! Men det är inte nån skräck i den, bara sjuk helvrickad bajshumor och sex.. Mycket sevärd..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 LöL! Håller verkligen samma klass som BD och BT..! Men det är inte nån skräck i den, bara sjuk helvrickad bajshumor och sex.. Mycket sevärd..! Jag trodde att den skulle vara betydligt bättre, men jag asgarvade åt bla. nasalsex-scenen från Dennis Does Daisy (som bytte namn senare, men kommer inte ihåg till vad) Beställde Fredag den 13:e Part 1 nyss. Funderar på att beställa Evil Dead 1-3 (4 Disc Box) (Import) för 395:-... Jag har visserligen redan Evil Dead separat men är sugen ändå :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag trodde att den skulle vara betydligt bättre, men jag asgarvade åt bla. nasalsex-scenen från Dennis Does Daisy (som bytte namn senare, men kommer inte ihåg till vad) Beställde Fredag den 13:e Part 1 nyss. Funderar på att beställa Evil Dead 1-3 (4 Disc Box) (Import) för 395:-... Jag har visserligen redan Evil Dead separat men är sugen ändå:"> friday the 13:th 1 är den sämsta, och långtråkigaste fredagen den trettonde genom tiderna. den är så seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 HONK! Fel. Jason X suger apdase och den första har det grymmaste mordet i alla Fredagen den 13:e. (Hon med yxan i ansiktet, riktigt snyggt och köttigt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Tycker Jason suger överhuvud taget Han är så klumpig och osmart. Han är bara stark sen är han inte smidig elelr något sånt heller BTW ska se H2O snart, köpte den för ett par veckor sen men har inte haft tid att kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jag undrar vilken av följande Terror på Elm Street.boxar som jag bör köpa? Nightmare on Elm Street (5 Disc Box) (Import) (ska vara oklippta) Terror på Elm Street 1-7 Box (klippta?) Det finns en amerikansk version av 7-disc-boxen, som ska innehålla en skiva med extramaterial, vart kan man få tag på den? Tack på förhand. Svara snarast, ni som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts