Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fasen såg "My Little Eye" häromdan. Den äger ju fett! Uppbyggt som Hall8ween, runt en dokusåpa över nätet. Skillnaden är väl att "My Little Eye" är väldigt, väldigt mycket bättre! Rekomenderas varmt!

Någon som sett den?

Edit:

Friday 6th August 2004: Final Destination 3 Update:

James Wong and Glen Morgan have approved Final Destination 3 will

be in 3D and will take place at an amuesment park also actor Tony Todd

has been rumered to be in the Final Destination 3 movie.

Snälla förstör inte Final Destination med 3D. 1:an var underbar, 2:an nästan sevärd.

När man hör att James Wong och Glen Morgan kommer tillbaka känns det ju bra, men 3D? Kom igen...

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LöL! Håller verkligen samma klass som BD och BT..! B)

Men det är inte nån skräck i den, bara sjuk helvrickad bajshumor och sex.. Mycket sevärd..! ;)

Jag trodde att den skulle vara betydligt bättre, men jag asgarvade åt bla. nasalsex-scenen från Dennis Does Daisy (som bytte namn senare, men kommer inte ihåg till vad) :D

Beställde Fredag den 13:e Part 1 nyss. Funderar på att beställa Evil Dead 1-3 (4 Disc Box) (Import) för 395:-... Jag har visserligen redan Evil Dead separat men är sugen ändå :"> :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att den skulle vara betydligt bättre, men jag asgarvade åt bla. nasalsex-scenen från Dennis Does Daisy (som bytte namn senare, men kommer inte ihåg till vad) :P

Beställde Fredag den 13:e Part 1 nyss. Funderar på att beställa Evil Dead 1-3 (4 Disc Box) (Import) för 395:-... Jag har visserligen redan Evil Dead separat men är sugen ändå:"> :P

friday the 13:th 1 är den sämsta, och långtråkigaste fredagen den trettonde genom tiderna. den är så seg B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar vilken av följande Terror på Elm Street.boxar som jag bör köpa?

Nightmare on Elm Street (5 Disc Box) (Import) (ska vara oklippta)

Terror på Elm Street 1-7 Box (klippta?)

Det finns en amerikansk version av 7-disc-boxen, som ska innehålla en skiva med extramaterial, vart kan man få tag på den? :huh:

Tack på förhand. Svara snarast, ni som vet (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor