Kalan Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ska snart in till stan igen, och köpa några movies till BTW jag får tv på rummet på onsdag och ska ha PS2 på rummet då också. Det blir några movies att köpa. Men jag vet inte vilka filmer. Freddy VS jason är så jävla dyr psst, sno den då Köp My Bloody Valentine da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 psst, sno den då Köp My Bloody Valentine da Valentine har jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Valentine har jag sett Vad spelar det för roll, när det är en helt annan film jag snackar om? MBV är ju en 80-talsslasher Valentine är la med Denise Richards? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Vad spelar det för roll, när det är en helt annan film jag snackar om? MBV är ju en 80-talsslasher Valentine är la med Denise Richards? Ja men det ska vara någon av Freddy, myers och några till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ja men det ska vara någon av Freddy, myers och några till Köp Psycho (den första, enligt mig så suger remaken)... Svartvitt skare va eller Evil Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tips på bra skräckfilmer! Shining Frankenstein (originalet från 1939) Killer Klowns from outer space Halloween 1-2, 4-8 Friday the 13 1-9 Terror på Elm Street (alla) Christine Storm of the century Rose Red Tommyknockers Beetlejuice Pshycko Fåglarna Omen Texas Chainsaw massacre (originalet) ...plus fler asom jag inte kommer ihåg just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Köp MBV, det är fan den bästa slashern genom tiderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Freddy VS jason är så jävla dyr Pst, köp den inte! Tristare film får man leta länge efter! Sen finns det ju psykiska skräckisar Om man gillar det rekomenderar jag "Identity". Det må rubriceras som Thriller, men den bygger upp en riktigt ruggig spänning som är svårslagen! Identity, från 02-03(?), med bla: John Cusack, Ray Liotta, Amanda Peet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Pst, köp den inte! Tristare film får man leta länge efter! Om man gillar det rekomenderar jag "Identity". Det må rubriceras som Thriller, men den bygger upp en riktigt ruggig spänning som är svårslagen! Identity, från 02-03(?), med bla: John Cusack, Ray Liotta, Amanda Peet... Såg att grannen hade den i film hyllan, sak fråga han om jag får låna och på onsdag får jag min tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Såg att grannen hade den i film hyllan, sak fråga han om jag får låna och på onsdag får jag min tv menar du mig? Tror inte att ja har den! men kan kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 menar du mig? Tror inte att ja har den! men kan kolla LOL jupp jag såg den när jag skulle lita efter "the eye" och så såg jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 set den nu, suger verkligen.... psykar inte mig allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Är det bara jag som nästintill får både gåshud och ståfräs av att se en riktigt bra skräckrulle? Ska antagligen beställa Wrong Turn & Suspiria imorrn, får se om det blir nått mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Är det bara jag som nästintill får både gåshud och ståfräs av att se en riktigt bra skräckrulle? Ska antagligen beställa Wrong Turn & Suspiria imorrn, får se om det blir nått mer... aa.. det får jag med :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 aa.. det får jag med :"> Jag med! De är väll oftast med myers, jason å freddy.. men oxå till suspiria! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 I morgon ska jag kolla på Freddy vs jason, DET och Freddys återkomst med några polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 I morgon ska jag kolla på Freddy vs jason, DET och Freddys återkomst med några polare Själv ska jag ha Skräckfilmsmaraton (dvs. kolla på en bunt med skräckfilmer under en natt/helg, och alternativt räkna kills för skojs skull, om det är tex en Slasher) nästa helg längtar ju Hoppas man får dit nårra brudar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Jag och min kompis är serietecknare. I 7:an gjorde vi en tecknad 27-sidig serie som hette Jason and the bloody Texas chainsaw massacre. Den handlade typ om några korkade ungdomar som får bensinstopp ute på texas landsvägar. Det närmaste huset är ett övergivet ruttet hotell. I hopp om att det bor nån där går dom dit. Det bor en rubbad gubbe där, som erbjuder dom rum över natten. Sen går även Jason i hockeymask och motorsåg igång. De mördas en efter en. Förutom skräck så innehåller serien en stor laddning humor, ungdomarna heter typ barbiefrillan (från en på vår skola) Pelle Macho (som av nån anledning förvandlas till en kyckling när han blir rädd) Rebell-roger (vilket är en hon) osv. På vårterminen gjorde vi även en tecknad film med Jason. Filmen är tio sekunder och handlar om en gubbe som står i ett gatuhörn, sen kommer Jason med motorsåg bakom honom och sågar huvet av honom. Vi gjorde det på Bild-lektionen. Betyg: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Blir inget idag, men imorgon. Men jag har ändå behov av skräckfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Beställde endast 4 filmer innan idag... Det blev: ----------------------------------------------------------------------------- Art.nr Produkt Typ Pris ----------------------------------------------------------------------------- 42137 Maniac (Import) DV2UK 99:- 34781 Meet the Feebles DVD2 129:- 42846 Ronny & Ragge (2- disc) DVD2 169:- 42311 Wrong turn DVD2 129:- ----------------------------------------------------------------------------- Totalt: 4 varor Summa varor: 526:- Frakt: 0:- Att betala: 526:- Är Maniac nått att ha? Redigerad 27 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts