Kalan Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 den där wrong turn är det en film med onda spöken typ spökena i house on hunted hill eller är det ett mördar monster typ som a nightmare on elm street eller friday the 13th eller hur är det? Det är la inavlade freaks alá Leatherface & co? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 lätt hannibal, han e så lungn och harmonisk så man hår rysningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 den där wrong turn är det en film med onda spöken typ spökena i house on hunted hill eller är det ett mördar monster typ som a nightmare on elm street eller friday the 13th eller hur är det? 3 Bröder, fruktansvärt missbildade allihop.. Dödar folk med pilbåge, taggtråd, yxor mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag tror grannen har den om jag tänker efter, wiiie bio kväll i morgon kväll wrong turn wrong turn wrong turn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 då får man väl ta och se wrong turn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 INgen ville göra en sign till mig förutom kalan så jag gjorde en själv Iofs detta är inte avatar topicen men det är en skräck topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 3 Bröder, fruktansvärt missbildade allihop.. Dödar folk med pilbåge, taggtråd, yxor mm.. (:!!! de e nice när de dödar de med taggtråden (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 INgen ville göra en sign till mig förutom kalan så jag gjorde en själv (:!!! Iofs detta är inte avatar topicen men det är en skräck topic snyggt! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Hannibal ffs! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 snyggt! (:!!! Tack (:!!! I morgon ska jag till Malmö och i den där trianglen eller vad de heter. Där finns en stor film affär, och där ska köpas antligen någon av Terror på elm street eller Halloween filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Tack I morgon ska jag till Malmö och i den där trianglen eller vad de heter. Där finns en stor film affär, och där ska köpas antligen någon av Terror på elm street eller Halloween filmerna Jah har vart där, massor med gånger, vad heter affären? (med filmer, som ligger i triangeln)... köp Halloween, helst originalet om du inte har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jah har vart där, massor med gånger, vad heter affären? (med filmer, som ligger i triangeln)... köp Halloween, helst originalet om du inte har den Blev ändringar, fast jag ska köpa den i stan idag istället Och så ska jag låna Wrong turn av min kära granne Såg lite av den hemma hos han för 10 minuter sen. **SPOILER** Rätt äckligt när man ser han där utan ben och taggtrådar över axlarna eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Den äckligaste filmen jag visste när jag var mindre var The Arrivals. Jag tyckte att den var fruktansvärt otäck med alla aliens Nu är den inte lika farlig, dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Såg klart wrong turn idag Riktigt bra och rekomderar den också. Sen var jag i stan och köpte en Halloween box med Halloween H2O och sen med Halloween Resurrection sett dom två filmerna innan men de är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Såg klart wrong turn idag Riktigt bra och rekomderar den också. Sen var jag i stan och köpte en Halloween box med Halloween H2O och sen med Halloween Resurrection sett dom två filmerna innan men de är bra H2O är inte så bra, knappt några mord i den. Resurrection är dock väldigt bra , och rekomderar den till alla som inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 H2O är inte så bra, knappt några mord i den. Resurrection är dock väldigt bra , och rekomderar den till alla som inte sett den Ähh H2O är mycket bättre än den Måste det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ähh H2O är mycket bättre än den Måste det vara det? Klart de inte måste, men det är rätt drygt att sitta och titta på skräckfilm o så kommer inga mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Klart de inte måste, men det är rätt drygt att sitta och titta på skräckfilm o så kommer inga mord. Jo en del mord ska det vara, men det är spänningen som gör filmen bra! När man ser Myers jaga sin offer och sen dödar dom. Sen finns det ju psykiska skräckisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jo en del mord ska det vara, men det är spänningen som gör filmen bra! När man ser Myers jaga sin offer och sen dödar dom. Sen finns det ju psykiska skräckisar Äh, mycket blod och slafs, så är jag nöjd :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ska snart in till stan igen, och köpa några movies till BTW jag får tv på rummet på onsdag och ska ha PS2 på rummet då också. Det blir några movies att köpa. Men jag vet inte vilka filmer. Freddy VS jason är så jävla dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts