Funnylin Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Stopp, annars kommer farbror Funny med varningar och en slickepinne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 sluta bråka i den här tråden! förässten, vem är leprechaun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) förässten, vem är leprechaun? Kan du inte de Irländska folksägnerna? Han som står vid regnbågens slut med en skål med guld. Ofta porträtterad som en mycket liten varelse med gröna kläder. Redigerad 13 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Kan du inte de Irländska folksägnerna? Han som står vid regnbågens slut med en skål med guld. Ofta porträtterad som en mycket liten varelse med gröna kläder. jasså en sån där fyrklövers figur . mördar dom? tur att det inte finns blå klädda såna här i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 mördar dom? Uppenbarligen, fast bara i hollywood producenternas B-filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Såg nån film på vidioteket leprechaun in the hood e det orginal filmen? jag såg att ice t var med i den. Redigerad 14 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Såg nån film på vidioteket leprechaun in the hood e det orginal filmen? jag såg att ice t var med i den. den totalsuger! Overkligt att en så ful dvärg kan ha så många chicks! Förövrigt så tror jag att Ice T har blivit lite nerknarkad av is-thé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Kan du inte de Irländska folksägnerna? Han som står vid regnbågens slut med en skål med guld. Ofta porträtterad som en mycket liten varelse med gröna kläder. Skål? Snarare en kittel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Skål? Snarare en kittel Hmm...nu ska vi inte märka ord, för då blir Funny ledsen. Eventuellt går han ut i köket och brer sig en macka...är du beredd att stå till ansvar för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ja visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Du menar den dom visar i Halloween 1, på teven? Verkar vara något av en kult-film. Den på TV:n är ju svartvit, har för mig att John Carpenter (Halloween) gjorde en remake på The Thing i färg, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jo, den ursprungliga hette väl "The Thing From Outer Space"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Förresten någon som har sett miniserien av The Shining? Manuset är skrivet av King själv, helt annorlunda från filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Förresten någon som har sett miniserien av The Shining? Manuset är skrivet av King själv, helt annorlunda från filmen. finns det en sån också? går den på TV? isåfall när och var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 finns det en sån också? går den på TV? isåfall när och var? Nepp jag hyrde den. Väldigt lång dock 4 timmar och 15 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nepp jag hyrde den. Väldigt lång dock 4 timmar och 15 minuter. oj! vad heter den? jag vill köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 oj! vad heter den? jag vill köpa den The Shining Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) oj! vad heter den? jag vill köpa den Den har gått på TV4 eller SVT för några år sedan... Den heter väll The Shining och är en ny version av filmen (men Jack Nicholson). Har för mig att det var snygga specialleffekter... EDIT: sökte om info, hittade inget Redigerad 15 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Detta är den vanliga filmen. http://www.skrackfilm.com/filmindex/s/shining.html Detta är miniserien. http://www.skrackfilm.com/filmindex/s/shining97.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Såg nån film på vidioteket leprechaun in the hood e det orginal filmen? jag såg att ice t var med i den. Näe, det är inte originalfilmen... Det är den femte och sista(?) i Leprechaun-serien... Den är ifrån år 2000, originalet är ifrån 1992... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts