Pico Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det är klart de inte är snuff-filmer. Sånt var hårdare på 80-talet (Video Nasties någon?), nu finns det nog knappast någon liknande snuff på video / DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ho ho ho ho. är de total korkade? fredagen den trettonde är lika mycket snuff som tigers film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Ingen som råkade slå på VH1 klockan 21.00 förrut? "Super Secret Movie Rules - Slashers" Ganska bra. btw: http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...lang=&id=41034& Redigerad 11 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Canal+ sänder fan aldrig någon rysare eller skräck Jason X och The ring bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Det borde finnas en skräckkanal som 24/7 sänder oklippta skräckfilmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Det borde finnas en skräckkanal som 24/7 sänder oklippta skräckfilmer... Jupp, är du redo att göra en sån kanal pico föresten: är det någon som vet om det är en bra skräck i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Det borde finnas en skräckkanal som 24/7 sänder oklippta skräckfilmer... Det fins det redan den heter 13 street sänd dock bara i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jason X och The ring bara The ring är inge läskig, Ringu är fan dubbelt så läskig, men det är väll för att den är japansk antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) HÖRNI! kolla här, jag va inne på susning, och sökte på snuff.. då stog det att fredag den trettonde är misstänkt snuff HÄR De plågsamma avlivningarna av djur i filmen är dock riktiga Btw: någon kanal borde visa fredagen den trettonde imorgon för det är ju just fredagen den trettonde då. Men nä det gör dom såklart inte. Redigerad 12 augusti, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 The ring är inge läskig, Ringu är fan dubbelt så läskig, men det är väll för att den är japansk antar jag har du sett Ring0: the birthday så ful film.. det knakar typ i lederna när brunnflickan går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 The ring är inge läskig, Ringu är fan dubbelt så läskig, men det är väll för att den är japansk antar jag Har jag sakt att den är läskig? Det är en rysare, du kanske inte den betraktar den som en rysare men det gör jag iaf. Du kanske betraktar den som en komedi, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 På tal om snuff, har någon här sett "The New York Ripper"? Har inte sett den, men farsan såg en piratkopia för ca 15 år sen, och det är typ det värsta han har sett. Den filmen VET dom att dom har mördat folk på riktigt. Därför är filmen förbjuden. Det är tex ett jävligt äckligt mord med en tjej och en krossad flaska. Går inte in på detaljer pga känsliga personer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Har jag sakt att den är läskig? Det är en rysare, du kanske inte den betraktar den som en rysare men det gör jag iaf. Du kanske betraktar den som en komedi, vad vet jag? Nej nej.. sa bara att inte jag tycker att den är läskig, men bra.. ville bara få ut att den japanska är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 På tal om snuff, har någon här sett "The New York Ripper"? Har inte sett den, men farsan såg en piratkopia för ca 15 år sen, och det är typ det värsta han har sett. Den filmen VET dom att dom har mördat folk på riktigt. Därför är filmen förbjuden. Det är tex ett jävligt äckligt mord med en tjej och en krossad flaska. Går inte in på detaljer pga känsliga personer... Har inte sett den men funderar på att köpa den... Btw, är The Thing bra? Den verkar riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Snälla, inget snack om snuff filmer här. Det är lite väl...ehm...sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Har inte sett den men funderar på att köpa den... Btw, är The Thing bra? Den verkar riktigt bra Du menar den dom visar i Halloween 1, på teven? Verkar vara något av en kult-film. Öh, är det nån här som sett "Rawhead"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Såg den där Dracula filmen igår på tv3 MEn det har väl kanske inte in i denna tråden, men enligt mig den bästa dracula filmne, har sett den innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 På tal om snuff, har någon här sett "The New York Ripper"? Har inte sett den, men farsan såg en piratkopia för ca 15 år sen, och det är typ det värsta han har sett. Den filmen VET dom att dom har mördat folk på riktigt. Därför är filmen förbjuden. Det är tex ett jävligt äckligt mord med en tjej och en krossad flaska. Går inte in på detaljer pga känsliga personer... Den är fan inte snuff. Skulle knappast tro att den fanns att köpa på Amazon och Ginza (förut) i så fall. http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846 Ta reda på fakta innan du yttrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 motor sågen i motorsågsmassakern (nyaste från 2003) är tuff som tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Den är fan inte snuff. Skulle knappast tro att den fanns att köpa på Amazon och Ginza (förut) i så fall. http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846 Ta reda på fakta innan du yttrar dig. jag vet väl för fan vad jag snackar om, pinoccio. I den filmen VET dom att det har "snuffats"! Däremot finns det en annan film med samma namn. "Ta reda på fakta innan du yttrar dig!" Stick till pingeling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts