Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Alla är ju häftiga på olika sätt.

Freddy: skrämmer sina offer innan han tar dom.. åsså dom där knivarna ;)

Jason: känner ingen smärta, slutar aldrig. :shifty:

Mikey: Står och glor på sina offer tusen år! (w00t)

Hannibal: Smart.. och inte overklig.. ^_^

Men Mikey utför ju sina mord med perfektion, det gör inte Jason... han springer fram och snubblar och har ihjäl sig själv innan han får något gjort (se Friday the 13:th Part 2) :P Men Jason totaläger tredjeplatsen på min lista :D Freddy på en andraplats :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag säger tilll er alla från kariya att The fisherman och hans härliga krock är härligast...

Är inte Jason din favorit guardian?

det var innan jag såg HalloweeN filmerna. Jason ligger på en god och egen andraplats :shifty:

såg a nightmare on elm street 7-a new nightmare. usch usch usch, skådespelarna hade sina riktiga namn och det handlade om att de spelade in en terror på elms street film. man trodde hela tiden att det var på riktigt men i slutet får man veta. Freddy såg total fagig ut också. en lång svart rock över randiga tröjan och läder stövlar och as fula knivar som sitter fast på fingrarna, ingen handske ;)

nåja, alla film serier har ju sina svarta får (w00t)

fredagen den trettonde: första halloween: trean terror på elmstreet: sjuan och så vidare ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det var innan jag såg HalloweeN filmerna. Jason ligger på en god och egen andraplats :D

såg a nightmare on elm street 7-a new nightmare. usch usch usch, skådespelarna hade sina riktiga namn och det handlade om att de spelade in en terror på elms street film. man trodde hela tiden att det var på riktigt men i slutet får man veta. Freddy såg total fagig ut också. en lång svart rock över randiga tröjan och läder stövlar och as fula knivar som sitter fast på fingrarna, ingen handske :D

nåja, alla film serier har ju sina svarta får :wacko:

fredagen den trettonde: första halloween: trean terror på elmstreet: sjuan och så vidare :blink:

Inte byta sig då?

Jag funderar på att ta bort min sa sig och sätta dit en med fisherman :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det var innan jag såg HalloweeN filmerna. Jason ligger på en god och egen andraplats :D

såg a nightmare on elm street 7-a new nightmare. usch usch usch, skådespelarna hade sina riktiga namn och det handlade om att de spelade in en terror på elms street film. man trodde hela tiden att det var på riktigt men i slutet får man veta. Freddy såg total fagig ut också. en lång svart rock över randiga tröjan och läder stövlar och as fula knivar som sitter fast på fingrarna, ingen handske :D

nåja, alla film serier har ju sina svarta får :wacko:

fredagen den trettonde: första halloween: trean terror på elmstreet: sjuan och så vidare :blink:

New Nightmare är ju fan den enda riktigt seriösa Elm Street-rullen, Freddy är ju råcool och morden är slabbiga som ut i helvete. Sa du att du gillade 6:an? Freddy's Dead... hah...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

New Nightmare är ju fan den enda riktigt seriösa Elm Street-rullen, Freddy är ju råcool och morden är slabbiga som ut i helvete. Sa du att du gillade 6:an? Freddy's Dead... hah...

freddy ser ut som sin mormors arsle i sjuan. den är total strange. fattar ju knappt något av den och sexan är den roligaste. HalloweeN äger ändå dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

e de nån som kan hela den där ramsan???

One, two, Freddy is coming for you, three four, better lock your door, five six, grab your crucafix, seven eight, better stay awake, nine ten, never sleep AGAIN! :blink:

HÖRNI! kolla här, jag va inne på susning, och sökte på snuff.. då stog det att fredag den trettonde är misstänkt snuff HÄR :D:D:wacko:

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor