Everest Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Vote: Dr.Lecter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Varför gillar alla Hanniball?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Varför gillar alla Hanniball?? Han är iskall, har humor- Hannibal-trilogin är mer "psykologisk" skräck. till skillnad från de andra alternativen som mest är teenslashers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nu har Jason Voorhees flest röster... jag tycker att han är cool, men hans filmer är nästan lite för dåliga (inte alla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 lätt Jason Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 lätt Jason jag tycker att Freddy är tuffare än Jason. Jason är ju bara stor och dum... Freddy har ju humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Varför sviker alla, allas våran Michael Myers? Aja, för mig är splatterskräck synonymt med Herr Myers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 jag tycker att Freddy är tuffare än Jason. Jason är ju bara stor och dum... Freddy har ju humor! jason dum?? bara för att jason aldrig säger nått så betyder det inte att han e dum. däremot klumpig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Varför sviker alla, allas våran Michael Myers? Aja, för mig är splatterskräck synonymt med Herr Myers! jag håller med! Michael äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 jason dum?? bara för att jason aldrig säger nått så betyder det inte att han e dum. däremot klumpig men Michael å Freddy är mycket smartare iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 men Michael å Freddy är mycket smartare iaf... Freddy drar bara skämt som man har hört tidigare. Filmerna är ganska dåliga, trean är dock ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Varför sviker alla, allas våran Michael Myers? Aja, för mig är splatterskräck synonymt med Herr Myers! Jag håller med. är de freddy som leder? såg att Jason leder.. Redigerad 15 maj, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Har du sett både den gammla och den nya versionen av motorsågsmassakern? bara undrar... hmm.. hela första och har kollat på hela nya fast i två delar (en del första dagen den andra andra dagen ). men sen har jag forskat lite om han också... fast det är ju en stor skilnad mellan filmen och det som hände i verklighten. Vet inte varför men jag tycker om att läsa om sånt. Och kolla på bilder mohahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 the one and only super tuffa mördaren Jason Voorhees! undra vad jag röstade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hallå Natural born killers någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Vem är Candyman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Norman Bates...för att han har samma klädstil som jag när han mördar! ( LoL det har han inte.... ....) Redigerad 16 maj, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Vem är Candyman? En snubbe med krok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag håller med. är de freddy som leder? såg att Jason leder.. vem har sagt att Freddy leder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Nån som har sett Peter Jacksons (regissören av Sagan om Ringen) splatterfilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts