kariya Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jason X går på kanal + idag. Kommer inte ihåg vilken tid men titta i tv tidningen. (Filmen suger ju iofs men ville bara skriva att den gick på kanal + så att dom som inte har sett den. Får se denna kassa rulle) va bra! då kan jag underhålla mig själv medans gästerna gör något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jason Voorhees,Michael Myers & Lädermasken.. tycker Freddys gammla filmer är så dåligt gjorda så han kan man itne rösta på även om det tas igen i Freddy Vs. Jason... en mkt bra film enligt mig... Jason Voorhes är kultur han är ju mördarnas mördare,, Michael Myers är ett geni.. han utför sina mord med perfektion oftast.. Lädermasken springer och sågar.. men han är söt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Såg Jason X ännu en gång. Den sög lika hårt. Och du guardin har jag någonsin sagt att jag tycker Friday the 13th är dålig? nej just det. Tycker F13 är dom bästa filmerna som finns så du ska bara knipa igen. Bara för att JX suger menar jag inte alla filmer ok? EDIT: STAVFEL! Var lite för arg så det vart fel Redigerad 7 augusti, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Såg Jason X ännu en gång. Den sög lika hårt. Och du guardin har jag någonsin sakt att jag tycker Friday the 13th är dålig? nej just det. Tycker F13 är dom bästa filmerna som finns så du ska bara knipa igen. Bara för att JX suger menar jag inte alla filmer ok? hehe, aldrig sett MM så arg föresten var jag lite sen, missade jason x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Såg Jason X ännu en gång. Den sög lika hårt. Och du guardin har jag någonsin sakt att jag tycker Friday the 13th är dålig? nej just det. Tycker F13 är dom bästa filmerna som finns så du ska bara knipa igen. Bara för att JX suger menar jag inte alla filmer ok? det är faktist så att Jason X är en friday the 13th film. jag gillar den, särskilt när han slår brudarnas sovsäckar . men det är väl en ganska seg film, men Jason är lika hård som alltid såg a nightmare on elm street. tycker Freddy är i klass med Voorhees nu men Jason är väl snäppet tuffare men för mig börjar det bli en match mellan Voorhees och Freddy vem som är grymmast, men Jason leder ganska stort än så länge tycker också att Freddy VS. Jason är en väldigt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 det är faktist så att Jason X är en friday the 13th film. jag gillar den, särskilt när han slår brudarnas sovsäckar . men det är väl en ganska seg film, men Jason är lika hård som alltid såg a nightmare on elm street. tycker Freddy är i klass med Voorhees nu men Jason är väl snäppet tuffare men för mig börjar det bli en match mellan Voorhees och Freddy vem som är grymmast, men Jason leder ganska stort än så länge tycker också att Freddy VS. Jason är en väldigt bra film. hört att den nya filmen med Freddy ska vara ganska ja vad man ska säga. Min granne säger att han hänger upp deras leder som en sån där docka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Det gör han i trean, skär upp handlederna och fotlederna, sliter upp senorna och håller offret som en marionettdocka. jag gillar den, särskilt när han slår brudarnas sovsäckar . Varför gillar alla dom morden?! Fattar inte riktigt underhållningen med det, macheten i ansiktet i del 2 är ju t.ex. mycket, mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Det gör han i trean, skär upp handlederna och fotlederna, sliter upp senorna och håller offret som en marionettdocka. ohh jag ryser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Lädermasken springer och sågar.. men han är söt.. Dom inavlade galningarna från "Wrong Turn" äger Leatherface arsle! "Wrong Turn" är även en mycket bättre film än motorsågsmassakern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 det är faktist så att Jason X är en friday the 13th film. jag gillar den, särskilt när han slår brudarnas sovsäckar . men det är väl en ganska seg film, men Jason är lika hård som alltid såg a nightmare on elm street. tycker Freddy är i klass med Voorhees nu men Jason är väl snäppet tuffare men för mig börjar det bli en match mellan Voorhees och Freddy vem som är grymmast, men Jason leder ganska stort än så länge tycker också att Freddy VS. Jason är en väldigt bra film. Ok, förlåt gaurdian för att jag överreagerade.. Vilken friday film rekommenderar du mest? ska köpa någon. Jag har Jason intar manhattan. Sen har jag sett 1:an och 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Dom inavlade galningarna från "Wrong Turn" äger Leatherface arsle! "Wrong Turn" är även en mycket bättre film än motorsågsmassakern! Den verkar bra Ska antagligen köpa den & Suspiria så snart som möjligt, och antagligen de få Friday the 13th-filmer jag saknar men dessvärre så börjar mina dvd-hyllor bli smått överfulla EDIT: förresten, rekommenderar ni någon mer film? btw, slowmotion-morden i Halloween 6 äger Redigerad 7 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Min kompis tipsade mig om: "Phenomena".. den hade inte lika bra musik som Suspiria, men den skulle va läskig i slutet sa han! Jag ska se den om några dagar så då tipsar jag er om den oxå! Åsså ska jag tipsa er om att om ni vill ha Läskiga filmer, så ska ni fixa japanska skräckisar..! Ex: den japanska "The Ring" är mycke läskigare! Redigerad 7 augusti, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ok, förlåt gaurdian för att jag överreagerade.. Vilken friday film rekommenderar du mest? ska köpa någon. Jag har Jason intar manhattan. Sen har jag sett 1:an och 3:an jag rekommenderar sexan, Jason lives!. den är otroligt bra. nog bästa fredagen den trettonde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) jag rekommenderar sexan, Jason lives!. den är otroligt bra. nog bästa fredagen den trettonde Då kanske man borde se den då btw, nästan 100 röster i pollen snart Redigerad 7 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 du kalan du har missat the creeper från jeepers creepers såg ettan aldeles nyss. lite små seg, men coolt var det när han ramlade ner i röret och såg vad som fanns där sett tvåan förut. den var bättre än ettan faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 btw, slowmotion-morden i Halloween 6 äger Rätt, men resten av filmen suger. Gillade du MBV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Rätt, men resten av filmen suger. Gillade du MBV? aaa My Bloody Valentine var riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Dom inavlade galningarna från "Wrong Turn" äger Leatherface arsle! "Wrong Turn" är även en mycket bättre film än motorsågsmassakern! Helt rätt..! Tycker att MSM är en riktig B-rulle.. Wrong Turn var faktist bättre än jag hade förväntat mig när jag såg den.. Mycket bra film..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 har precis sett femte oc andra halloween. sett första förut. måste säga att Michael håller en klass jämlik Jason faktist. cool overall och cool mask har Myers. är Myers ett spöke eller en super människa när han inte dör av kulor? hur många Halloween finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) har precis sett femte oc andra halloween. sett första förut. måste säga att Michael håller en klass jämlik Jason faktist. cool overall och cool mask har Myers. är Myers ett spöke eller en super människa när han inte dör av kulor? hur många Halloween finns det? Han är Ondskan "I met him 15 years ago. I was told there was nothing left, no concience, no reason, no understanding. Even the most rudimentary sense of life or death; of good or evil; right or wrong. I met this six year old child with this blank, pale emotionless face and the blackest eyes.........the Devil's eyes. I spent eight years trying to reach him and then another seven trying to keep him locked up because I realised that what was living behind those boys eyes was purely and simply.....evil." det finns 8 Halloween-filmer hittills... har gått rykten om att en 9:onde film ska komma... btw, kolla detta mord ifrån Halloween Redigerad 7 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts